Mieheni siitin jäi grillikatokseen kiini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitä lukiessa tulee mieleen, että miten ihmeessä lääkärit pystyvät pitämään pokkansa, kun joutuvat onkimaan ties mitä kapineita ihmisten persuksista ja pimpeistä. Ehkä sekin vielä jos ne olisi puhumatta lööperiä, mutta mä repeilisin kyllä ihan täpöillä, jos potilas alkaisi satuilla jotakin vessaharjaan kaatumista tai että on istunut vahingossa nakkipaketin päälle ja siksi nakki meni pimppiin :D Apua "hirnuu"

[QUOTE="heh";23809086]Näitä lukiessa tulee mieleen, että miten ihmeessä lääkärit pystyvät pitämään pokkansa, kun joutuvat onkimaan ties mitä kapineita ihmisten persuksista ja pimpeistä. Ehkä sekin vielä jos ne olisi puhumatta lööperiä, mutta mä repeilisin kyllä ihan täpöillä, jos potilas alkaisi satuilla jotakin vessaharjaan kaatumista tai että on istunut vahingossa nakkipaketin päälle ja siksi nakki meni pimppiin :D Apua "hirnuu"[/QUOTE]

Lääkärit näkevät varmaan niin ihmeellisiä asioita vuosien varrella, että kaikkeen turtuu :D :D Itsellänikin olisi kyllä pokassa pitelemistä :D

Huh, kun nauroin.. Minä nyt tiedän vaan yhdestä eukosta joka oli tunkenut juomalasin värkkiinsä. Miksi hän niin teki, ei mitään hajua. Ja Englannissa yhdessä lehdessä oli miehestä, jolla oli kränää yhden maatalon omistajaperheen kanssa, joten "kostoksi" hän kävi siellä heidän lantakasassa runkkaamassa alasti, ja nylkytti maatalouskoneita. Kun isäntäperhe laittoi sen ladon lukkoon, niin tämä yritti polttaa sen, kun ei päässyt sinne nylkyttämään, ja juoksenteli alasti ympäri peltoja pelehtien..

[QUOTE="Juu";23809209]Mihin ap katos, no siks katos ku jauho paskaa. Tää on vanha juttu lehessä.[/QUOTE]

Ei sillä väliä, nää muut viestit ap:n jutun jälkeen on olleet tosi hulvattomia .D

[QUOTE="vieras";23809220]Huh, kun nauroin.. Minä nyt tiedän vaan yhdestä eukosta joka oli tunkenut juomalasin värkkiinsä. Miksi hän niin teki, ei mitään hajua. Ja Englannissa yhdessä lehdessä oli miehestä, jolla oli kränää yhden maatalon omistajaperheen kanssa, joten "kostoksi" hän kävi siellä heidän lantakasassa runkkaamassa alasti, ja nylkytti maatalouskoneita. Kun isäntäperhe laittoi sen ladon lukkoon, niin tämä yritti polttaa sen, kun ei päässyt sinne nylkyttämään, ja juoksenteli alasti ympäri peltoja pelehtien..[/QUOTE]

Lopettakaaa mä en kestä enää! Kuolen nauruun *repskops* :D

[QUOTE="vieras";23808775]Joo ja selitykset noissa tavaroita perseessä-jutuissa on aina ihan mahtavia. Täälläkin oli joskus juttua, kun joku ukko oli joutunut menemään terveyskeskukseen kun ei saanut käpyä pois hanuristaan. Oli ihan pokkana selittänyt, että siksi käpy on perseessä kun hän oli tullut uimasta alasti, kaatunut takamukselleen mökkipolulla ja käpy oli siinä sitten solahtanut peräreikään :D[/QUOTE]

Yksimies (ulkomailla) oli saanut maapähkinä purkin juuttumaan takapuoleensa. Selitys oli, että oli houkutellut maapähkinäpurkilla koiransa suihkuun ja sitten oli liukastunut purkin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23808749:
Jonkun palstalaisen mies on siis ihan selvästi negrofiili?
Sori,nyt meni ohi tuo sun kommentti.Mie ainakin tarkoitin,että kai tuo ap:n mies mielummin panis naista,eikä jotain grillikatosta.
Mie kun en ymmärrä tuota ap:n miehen halua panna jotain grillikatosta tai kuka nyt sitten haluaakin panna jotain muuta kuin elävää ja seksiin halukasta ihmistä.
Eipä mulle tullut mieleen mikään negrofiili :x

Viimeksi muokattu:
Olen muuten kotikuntani paikallislehdessä lukenut, että jonkun miehen penis oli jäänyt grillikatoksen lautojen väliin. Sillä kertaa oli tosin tarvittu palokunta pelastamaan :D On siinä ollu varmaa pokassa pitämistä pelastustyötä suorittaessa :D

Kassit voi jäädä lautojen väliin jumiin. Tulee saunasta istuskelemaan esim. laiturille. Laiturin laudat taipuu ja kassit jää väliin. Sitten painon muuttuessa rako taas pienenee.

Olen kuullut varoittavia esimerkkejä tilanteista, joissa vehje on työnnetty esim. lenkkiavaimen reikään. Sitten vehje on pullistunut, jäänyt jumiin eikä veri ole päässyt kiertämään.

Eräs hoitaja kertoi, että naisten vehkeistä poistellaan usein kaikkea, mikä on jäänyt jumiin. Mutta jos toinen on apuna, niin kaiken mitä on sisään laittanut luulisi saavan uloskin.

Ihan hauska provo, mutta jos mies haluaisi kokeilla panna grillikatosta, tuskin hän sitä sen minuutin aikana kokeilisi, kun vaimo lähtee hakemaan sinappia. ;) Eiköhän mies hoitaisi sen silloin kun vaimo ei ole kotona.

Sori,nyt meni ohi tuo sun kommentti.Mie ainakin tarkoitin,että kai tuo ap:n mies mielummin panis naista,eikä jotain grillikatosta.
Eipä mulle tullut mieleen mikään negrofiili :x

No kun sä ensimmäisessä viestissäs ihmettelit, että mies halusi panna elotonta grillikatosta, niin eikös se silloin ole vähän niinkuin negrofiili? Jos taas olisi halunnut panna eloisaa (tai elävää lähinnä) grillikatosta, niin silloin sillä olis ollu vaan grillikatosfetissi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23811301:
No kun sä ensimmäisessä viestissäs ihmettelit, että mies halusi panna elotonta grillikatosta, niin eikös se silloin ole vähän niinkuin negrofiili? Jos taas olisi halunnut panna eloisaa (tai elävää lähinnä) grillikatosta, niin silloin sillä olis ollu vaan grillikatosfetissi.
No miten grillikatos voisi olla eloisa? Ehkä miun sanavalinta ei ollut täysin oikea:) mutta luulisi jokaisen ymmärtävän mitä tarkoitin elottomalla eli mitä järkeä on panna jotain käyttöesinettä tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23809003:
suosikin lääkäripalstalla oli muuten ihan uskomattomia juttuja, niitä aina tuli nuorempana ällisteltyä. joku tyttö oli tunkenut banaanin värkkiinsä ja saanut tulehduksen, lääkärin vastaus kuului " ystävä hyvä, eihän se emätin mikään komposti ole "

Eikä, mä muistan lukeneeni tuon kysymyksen aikoinaan sieltä ekin palstalta ja nauroin ihan älyttömästi sille vastaukselle :D:D:D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23811386:
Tää mun negrofiiliheitto nyt oli tarkoitettu lähinnä vitsiksi.
:) Ok

[QUOTE="vieras";23808775]Joo ja selitykset noissa tavaroita perseessä-jutuissa on aina ihan mahtavia. Täälläkin oli joskus juttua, kun joku ukko oli joutunut menemään terveyskeskukseen kun ei saanut käpyä pois hanuristaan. Oli ihan pokkana selittänyt, että siksi käpy on perseessä kun hän oli tullut uimasta alasti, kaatunut takamukselleen mökkipolulla ja käpy oli siinä sitten solahtanut peräreikään :D[/QUOTE]

Nyt on pakko kommentoida tätä palstaa ja paljastaa lisää hauskoja alapääjuttuja... Siis muiden, ei minun tietenkään!!! Kaveri ensiavusta kertoi kerran että noin kerran kuussa sinne tulee näitä noloja miehiä joilla on jotain luiskahtanut peräreikään eivätkä saa pois. Voi olla tietty naisiakin mutta suurin osa on miehiä. Paras tapaus jossa kaverini oli avustamassa lääkäriä oli kun mies oli työntänyt joulukuusen kynttilöitä hanuriinsa,siis semmoisia missä on johto välissä!!! Kaverini kertoi että päivystämässä oli vielä lääkäri joka on todellinen huumorimies, heillä oli ollut kova työ pitää naama peruslukemilla kun olivat niitä kynttilöitä metsästäneet sieltä peräaukosta :D
Toinen juttu on kans tuolta ensiavusta; nuori pari oli saunomassa ja kundi istui semmoisella saunajakkaralla jossa on keskellä reikä. Siis semmoinen muovinen. Jotenkin sen pallit oli molskahtanut siitä reijästä sisään eikä se yhtäkkiä ollut päässyt siitä tuolista irti! Tyttö yrittänyt auttaa mutta ei! Ei muutakuin soitto hätänumeroon ja palokunta paikalle :D

[QUOTE="vieras";23808800]Oli "kaatunut" vessaharjaan ja se luiskahti sisään.[/QUOTE]

Ja tämä ressukka yritti monia kertoja käydä lääkärissä mutta ei saanut sanottua lääkärille miten oli käynyt. Oli sitten suostunut elämään se harja perseessä vuosia. Jos mulla ois harja perseessä niin en tod suostuis lähtemään lääkärin luota mihinkään ennenkuin se on otettu sieltä pois!