Mieheni osti tekopimpin kun en anna hänen mielestään tarpeeksi usein :( Mielestäni todella loukkaavaa on se,

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mutta jos sua ei haluta, niin pitäisikö miehenkin vaan naps kääntää halunsa pois päältä? Ei se vaan mene niin. Hänellä halut on edelleen; kehtaatko tosiaan kieltää häneltä niiden tyydyttämisen kokonaan? "Et saa tyydyttää itseäsi, koska minä en halua edes ajatella seksiä"?
No mun mielestä se ois voinut piilotella tota vempaintaan pois mun silmistä :( Voi hoidella hommat vaikka vessassa tai kun on yksinään sängyssä tai kääntää ees selkänsä mulla tai mennä sängyn toiselle puolelle kun hommailee. Toi tuntu niin nöyryyttävältä ja syyttävältä ja ahdistaa ja suututtaa.
 
rietas
[QUOTE="vieras";25643505]Mies nukkuu ihan tolkuttomia määriä töiden jälkeen eikä tee ollenkaan kotitöitä. Lasten kanssa se kyllä puuhailee ja välillä herää öisin, mutta paljon harvemmin kuin minä.[/QUOTE]

Hei kannattaisi tehdä miehelle selväksi se, että jos hän ei edes yritä jakaa kotitöiden ja lasten kanssa heräilyn "taakkaa", niin on ihan turha kuvitella sun jaksavan ajatella seksiä! Väännä sille rautalangasta, että jos hänkin tekisi enemmän kotihommia, sä et olis aina niin väsynyt -ja saattaisit jopa jaksaa sekstailla hänen kanssaan!
 
"vierastus"
Aloittajaa syyllistetään, tyypillistä tälle palstalle.
Kysyisin kuitenkin että moniko olisi hyvillään jos oma mies tulisi kylkeen kiinni runkkaamaan tekovitulla? Minä ainakin uskallan myöntää ettei kovin kivalta tuntuisi. Vastauksista päätellen useimmat varmaan itse ruikkais liukkaria sinne tekovittuun että mies kulta säästyisi siltäkin vaivalta?

Parisuhteessa pitäisi molempien osata tehdä kompromisseja. Hyvin harvoin saadaan mitään positiivistä muutosta aikaan puolisoa loukkaavilla teoilla. Luulen että tekovitun myötä meni aloittajalla loputkin halut. Seksi on olennainen osa parisuhdetta sitä ei saa käyttää vallan käytön välineenä. Seksin suhteen voi molemmat tehdä myönnytyksiä. Esim. Jos mies haluaa joka ilta ja vaimo kerran viikossa, voi yhdessä sopia vaikka että seksiä harrastetaan kolme kertaa viikossa, silloin molemmat ovat tehneet sen myönnytyksen, ei vain toinen.

Ja ennen kuin kukaan älähtää niin runkkaaminen on ok parisuhteessa, kaikki sitä tekee, harva tosin menee puolison kylkeen kiinni käyttämään tekovehkeitä jotta puolisolle tulisi mahdollisimman pahamieli :/
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Pupu"
Kuulostaa erikoiselta että kaksosten isä ei osallistu kotitöihin ja löytää aikaa nukkua noin pitkiä aikoja... Ei minun veljeni vaan nuku ja lööbaa vaan hoitaa kaksosiaan. Heillä on oikein nukkumavuorot sovittu. Heidän elämä on vaan vauvoja nyt. En tajua miten voit selvitä käytännössä yksin. :( turha tässä on kenenkään miestäsi sääliä. Vaikuttaa jotenkin psyykkisesti jopa sairaalta miehesi käytös.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Hei kannattaisi tehdä miehelle selväksi se, että jos hän ei edes yritä jakaa kotitöiden ja lasten kanssa heräilyn "taakkaa", niin on ihan turha kuvitella sun jaksavan ajatella seksiä! Väännä sille rautalangasta, että jos hänkin tekisi enemmän kotihommia, sä et olis aina niin väsynyt -ja saattaisit jopa jaksaa sekstailla hänen kanssaan!
Tiiätkö. Tästä on puhuttu PALJON. Ei auta. Ehkä aika auttaa, kun noi kolme kasvaa! Nyt mun on mentävä, ihan pakko. En ehdi enää roikkua koneella tai kolmikko tuhoaa kodin ja pakko tehdä ruoka loppuun. Kiitos symppiksistä ja helpotti oloa jo täällä kun sai purkaan pahaa mieltään. Näin nolosta jutusta en kavereillekaan kehtaisi puhua.
 
"mie"
Jos mies äheltää ja vemputtaa jonkun tekopimpin kanssa vieressä niin lähtee kyllä ne viimeisetkin kiinnostuksen rippeet miestä kohtaan :D yök.

Seksi ei oo pelkkää antamista, mä en tahdo sekstailla silloin kun ei tee mieli. Vastentahtoani. Jos siinä on joku lässyttävä lapsellinen kitisijä vieressä niin vielä vähemmän..
Totta!

Ymmärrän silti myös miestä. Vähintään yhtä hyvin ymmärrän väsynyttä äitiä, ihan tulee omat väsymykset ja tärkeysjärjestykset tuossa elämän vaiheessa elävästi mieleen. Itse en hyväksyisi, että sitä tekopimpsaa käytetään samaan aikaan, kun itse olisin sängyssä nukkumassa tai lukemassa. Teidän pitäisi päästä kaksi pienelle lomalle, ihan vaikka yksikin yö, jolloin ei tarvitsisi ajatella kotiin ja lapsiin liittyviä velvollisuuksia. Hoitaako isä lainkaan lapsia ja kotia?
 
rietas
[QUOTE="vieras";25643555]Tiiätkö. Tästä on puhuttu PALJON. Ei auta. Ehkä aika auttaa, kun noi kolme kasvaa! [/QUOTE]

Auts. Tosi huono homma. Jaksatko tosiaan odottaa, että aika hoitaa? Nyt on sympatiat sun puolella kyllä. Miehesi on ääliö, jos ei tajua!
 
tuota
[QUOTE="vierastus";25643539]Aloittajaa syyllistetään, tyypillistä tälle palstalle.
Kysyisin kuitenkin että moniko olisi hyvillään jos oma mies tulisi kylkeen kiinni runkkaamaan tekovitulla? Minä ainakin uskallan myöntää ettei kovin kivalta tuntuisi. Vastauksista päätellen useimmat varmaan itse ruikkais liukkaria sinne tekovittuun että mies kulta säästyisi siltäkin vaivalta?

Parisuhteessa pitäisi molempien osata tehdä kompromisseja. Hyvin harvoin saadaan mitään positiivistä muutosta aikaan puolisoa loukkaavilla teoilla. Luulen että tekovitun myötä meni aloittajalla loputkin halut. Seksi on olennainen osa parisuhdetta sitä ei saa käyttää vallan käytön välineenä. Seksin suhteen voi molemmat tehdä myönnytyksiä. Esim. Jos mies haluaa joka ilta ja vaimo kerran viikossa, voi yhdessä sopia vaikka että seksiä harrastetaan kolme kertaa viikossa, silloin molemmat ovat tehneet sen myönnytyksen, ei vain toinen.

Ja ennen kuin kukaan älähtää niin runkkaaminen on ok parisuhteessa, kaikki sitä tekee, harva tosin menee puolison kylkeen kiinni käyttämään tekovehkeitä jotta puolisolle tulisi mahdollisimman pahamieli :/[/QUOTE]

Minä ainakin koitin vaan tuoda molempien tuntemuksia näkyville. Totta kai se loukkaa ja jos ei haluta, ei pidä antaa vastoin tahtoaan. Mutta voisiko silti koittaa ( puolin ja toisin) ymmärtää? Voisko yrittää joustaa periaatteistaan ja koittaa vaikka tehdä siitä jutusta, mikä on mörkö, yhteinen hetki? Mä lepään tässä sun lähellä, olen läsnä ja sä hoidat hommasi? Ettei kumpikaan jätä toista yksin. Mä olen jälkikäteen ymmärtänyt, että mieheni olisi halunnut lähinnä läheisyyttä, mutta mä en suonut sitäkään, kun pelkäsin, että kuvittelee saavansa seksiä. Samalla minäkin kaipasin sitä läheisyttä. Lisäksi uskon, että yhtä paljon ap loukkaantuisi, jos hän löytäisi miehensä piilotteleman tekopelin. Minä vaan toivon, että ap löytäisi tilanteesta edes jotain positiivista ja jaksaisi jatkaa, kun asiat eivät kuitenkaan näytä olevan niin, kuin ihanteellista olisi.
Tuo vaihe elämässä on hankala. Kysyntä ja tarjonta ei niin sanotusti kohtaa. Mutta siitä voisi päästä yli.
Voimia sinulle ap.
 
"vieras"
Välillä ihmetyttää millä vuosituhannella suurin osa tän palstan kirjoittelijoista elelee? Miten heidän vanhempansa ovat tyttölapsensa kasvattaneet? Tai millaisiksi tai miksi? Tahdottomaksi kodinkoneeksi, jonka olemassaolon tarkoitus on vain palvella aviomiestä? Missä on näiden 'sella läppäriä ja anna miehen jyystää' -naisten itsekunnioitus? Suorastaan oksettavaa luettavaa!

Olen ollut tilanteessa jossa olen lähinnä yksin hoitanut kodin ja lapset (mies aloittavana yrittäjänä, piti tehdä hommia yötä myöten, joten eipä ehtinyt kovasti perheen kanssa olemaan tai kotitöitä tekemään). Silloin seksielämä oli kyllä niin jäissä kun olla voi, olisin tuntenut väkisin 'suostumisen' lähinnä jonkiasteiseksi huoraamiseksi. Jos mies olisi sänkyymme vielä tuonut tekopimperon, olisi se voinut olla juurikin se viimeinen korsi joka olisi katkaissut kamelin selän.

Kai terve mies, lasten isä, voi joko jakaa lastenhoidon tai sitten olla ilman ja vonkaamatta?
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"vieras"
Voisko tosiaan olla kokeilu mieheltäsi, että kiihottuisitko, ku hän vetää tekovaginaa? Kyllähän me naiset (tai ainakin minä) käytän didloa niin, että mies näkee just tuon kiihottumisen takia. Ja jos mun mies rupeais vetään teko pimppaan tulisin hulluksi. Halusta...
 
"mama"
No kerran viikossa seksiä on tosi vähän. Ei sen seksin aina tartte olla pitkän kaavan mukaan. Mun ukko on vaan tyytyväinen jos toisinaan saa vain tuikata sisään ja tyydyttää omat tarpeensa. Levitä haaras ja mieti vaikka seuraavan päivän ruokalistaa ja voin kertoa että TODELLA MONI tekee näin ihan vaan perherauhan säilymiseksi. Ei se järvi soutamalla kulu. Sitte ihmetellään kun kumppani lähtee vieraisiin. Ja sitten tuo tekovehkeen käyttö...anna ukon pitää omaa kivaa, mitä sen väliä on? Pääasia kai ettei käy vieraissa.
 
"niin"
[QUOTE="mie";25643582]Totta!

Ymmärrän silti myös miestä. Vähintään yhtä hyvin ymmärrän väsynyttä äitiä, ihan tulee omat väsymykset ja tärkeysjärjestykset tuossa elämän vaiheessa elävästi mieleen. Itse en hyväksyisi, että sitä tekopimpsaa käytetään samaan aikaan, kun itse olisin sängyssä nukkumassa tai lukemassa. Teidän pitäisi päästä kaksi pienelle lomalle, ihan vaikka yksikin yö, jolloin ei tarvitsisi ajatella kotiin ja lapsiin liittyviä velvollisuuksia. Hoitaako isä lainkaan lapsia ja kotia?[/QUOTE]

Mä kyllä kiihottuisin:) ehkä hänkin ajattelee niin. Ja olen nainen.
 
Seksin puute parisuhteessa aiheuttaa valtavaa turhautumista. Vaikka mies olenkin, niin mielestäni miehesi käytös kuitenkin oksettavaa ja ahdistavaa. Tolla tavalla ei varmasti tule parannusta asiaan - päinvastoin. Jos ette pysty asiaa käsittelemään rakentavasti, tilanne tulee pahenemaan. Menkää siis pöydän ääreen ja keskustelkaa tilanteesta. Syyttelyillä ette pysty etenemään, vaan yhdessä mietitte mitä voisitte tehdä toisin ja millasilla järjestelyillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Pupu"
[QUOTE="mama";25643681]No kerran viikossa seksiä on tosi vähän. Ei sen seksin aina tartte olla pitkän kaavan mukaan. Mun ukko on vaan tyytyväinen jos toisinaan saa vain tuikata sisään ja tyydyttää omat tarpeensa. Levitä haaras ja mieti vaikka seuraavan päivän ruokalistaa ja voin kertoa että TODELLA MONI tekee näin ihan vaan perherauhan säilymiseksi. Ei se järvi soutamalla kulu. Sitte ihmetellään kun kumppani lähtee vieraisiin. Ja sitten tuo tekovehkeen käyttö...anna ukon pitää omaa kivaa, mitä sen väliä on? Pääasia kai ettei käy vieraissa.[/QUOTE]

En voi millään uskoa että joku näkee tämmöisen normaalina! Ja vielä pääasia ettei käy vieraissa! Sehän on täysin yhdentekevää, vaikka kävisikin vieraissa, tuon sortin tunnevammalla. Tollaset miehet pystyy varmaan vaikka kuolleen kanssa.
 
HEHEHE
:LOL: :LOL: :LOL: Palstamammat pääsi taas tuomitsemaan... "Ihan oma vikas hei" :D :D :D Voi luoja teidän kanssa.

Ensinnäkin kerran viikossa seksiä on ihan normaalia.

Toiseksi jos se ei miehelle riitä, hän voisi osallistua kotitöiden tekemiseen ja lasten hoitamiseen enemmän, kuten ap toivoi. Saattaisi ap jaksaa paremmin.

Kolmanneksi itsetyydytys on ihan sallittua, mutta että samassa sängyssä kumppanin läsnäollessa, vaikka tietää, että kumppani loukkaantuu? Se on törkeää ja halveksivaa, ei sellainen käytös kuulu parisuhteeseen, vaikka palstamammat niin väittäisikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
HEHEHE
[QUOTE="mama";25643681]No kerran viikossa seksiä on tosi vähän. Ei sen seksin aina tartte olla pitkän kaavan mukaan. Mun ukko on vaan tyytyväinen jos toisinaan saa vain tuikata sisään ja tyydyttää omat tarpeensa. Levitä haaras ja mieti vaikka seuraavan päivän ruokalistaa ja voin kertoa että TODELLA MONI tekee näin ihan vaan perherauhan säilymiseksi. Ei se järvi soutamalla kulu. Sitte ihmetellään kun kumppani lähtee vieraisiin. Ja sitten tuo tekovehkeen käyttö...anna ukon pitää omaa kivaa, mitä sen väliä on? Pääasia kai ettei käy vieraissa.[/QUOTE]

Todella nautinnollista vain levittää haaransa ja maata lahnana. Varmaan tosi kivaa seksiä miehellekin tuollainen. Väitätkö että mies on tosiaan tyytyväinen, jos vaimo vain makaa haarat auki alla miettimällä ruokalistaa?

Ja onko susta todella ok, että ukko käyttää tekovehjettä vaimonsa vieressä? :O

Kyllä ihmisillä on outoja parisuhteita, ei voi muuta sanoa.
 
"vieras"
Niin, ongelmahan on se, että mies ei auta lastenhoidossa ja kotitöissä. Kannattaa siis keskustella siitä, kun se on korjattu niin sitten muutkin asiat korjaantuu.
Ei paljon huvittas osoittaa rakkautta miehelle joka toimii vaan itsekkäästi.
 
"Pupu"
Seksin puute parisuhteessa aiheuttaa valtavaa turhautumista. Vaikka mies olenkin, niin mielestäni miehesi käytös kuitenkin oksettavaa ja ahdistavaa. Tolla tavalla ei varmasti tule parannusta asiaan - päinvastoin. Jos ette pysty asiaa käsittelemään rakentavasti, tilanne tulee pahenemaan. Menkää siis pöydän ääreen ja keskustelkaa tilanteesta. Syyttelyillä ette pysty etenemään, vaan yhdessä mietitte mitä voisitte tehdä toisin ja millasilla järjestelyillä.
Aha, nyt olet taas mies, kun viimeksi vastasit olevasi nainen ja väitit että kuvassa on miehesi. Hämmentävää. Mutta asiaan. Millä tavalla naisen pitäisi nyt tulla vastaan asiassa, kun hän jo ennestään hoitaa kaksoset yksin, siivoaa, pyykkää, tekee ruuat ja antaa silti seksiä kerran viikossa! Mitä vittua! Miten niin ei saa syytellä? Tämä ON miehen syytä, aivan täysin!
 
heh mikä ketju jälleen kerran :) vaikka tietysti tilanne on inhottava puolin ja toisin. Suurin syy eroihin on kommunikaation puute ja siitä olisi nyt tässäkin kysymys. Mielestäni on aika käsittämätön vaatimus että nainen hoitaa yöheräilyt ja kotityöt ja sitten pitäisi vielä illalla jaksaa antaa jotain suu/käsihoitoa. Okei, nainenhan, siis kuten mieskään ei ole mikään kone. Ja mielestäni jos ketjun aloittaja on sitä mieltä että tuo tekopimpsajuttu LOUKKAA niin silloin pitäisi myös miehen kuulla se viesti. Miehelle on rankkaa, kun lapset ovat pieniä ja vaimon energia menee pikkuisiin, mutta tutkimusten mukaan kotitöitä tekevät ja osallsituvammat miehet saavat kotona enemmän ja parempaa seksiä. Tällaista tilastoahan voisi väläyttää miehellekin? Toiseksi voitte yhdessä sopia että kumpikaan ei tee sängyssä mitään toista loukkaavaa. Kavereiden sijaan noista ongelmista voisi keskustella vaikka parisuhdeterapiassa, ennen kuin olette koston kierteessä ja ongelmat pahenevat. Tietysti jos mies on päivät töissä ja sitten nukkuu ja sitten herää tyytyväisenä leikkimään tekopimpsansa kanssa ja teillä ei ole enää mitään normaalia läheisyyttä, että hän pitäisi sinua hyvänä tms niin on riski sille että asiat vain mutkistuvat jollei niihin tartuta nyt heti esim ammattiavun turvin. En usko että mies on ilkeä tai tyhmä, hän ei ole yksinkertaisesti suostunut luopumaan "eduistaan" eli nukkumisesta ja kotitöistä laistamisesta. Jokin kompromissi olisi asiassa tehtävä tai seksihalut hautautuvat lopullisesti työtaakan alle! tsemppiä.
 
"vieras"
Kysymys ei välttämättä naisenkaan kohdalla ole ensisijaisesti väsymyksestä, vaan siitä, että mies ei osallistu vaan jättää naisen selviytymään yksin. Perheen pitäisi kuitenkin olla yhteinen yritys.
 
"Voi"
[QUOTE="Pupu";25643740]En voi millään uskoa että joku näkee tämmöisen normaalina! Ja vielä pääasia ettei käy vieraissa! Sehän on täysin yhdentekevää, vaikka kävisikin vieraissa, tuon sortin tunnevammalla. Tollaset miehet pystyy varmaan vaikka kuolleen kanssa.[/QUOTE]Itsellä on ollut mies joka viimeset 5v petti. En osannut epäillä mitään ja sitten alkoi selviämään ja niitä oli paljon. Esim alaikäisten kanssa ja autossa monien kanssa metsässä. Eräs perhetuttu kerran yllättikin miehen itse touhusta. Joten. Jos mun mies haluaa tehdä sen mun kanssa vaikka mua ei niin kiinnostais niin saa kyllä ihan vapaasti. En tarkoita etteikö voisi tämä uusikin mies pettää, mutta toistaiseksi jos minä vaikkakin välillä haluttomana kelpaan niin asia ok. Meillä voi tulevaisuudessa tulla ongelmia isompiakin niin seksistä en sitä halua tehdä. Onhan se naiseltakin aika kiristämistä jos et tee sitä ja tätä ei seksiä tipu. Ja olen ihan itseäni kunnioittava nainen.
 

Yhteistyössä