Mieheni osti tekopimpin kun en anna hänen mielestään tarpeeksi usein :( Mielestäni todella loukkaavaa on se,

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Jos seksuaaliset tarpeet on suuremmat kuin kerran viikossa siihen määrään on pakko tyytyä koska se nyt yleisen mielipiteen mukaan vain on normaalia.

Itse kyllä keskustelisin asiasta oman puolisoni kanssa. Kertoisin miltä minussa asia tuntuu, miksi en jaksa tai tarvitse seksiä kuin korkeintaan sen kerran viikossa, voisiko siihen asiaan vaikuttaa jotenkin vai mietitäänkö millä keinon mies kokee seksin parisuhteessa tyydyttävänä ja riittävänä, olisiko siihen keinoja vaikuttaa niin että molemmat osapuolet voisivat asian hyväksyä.

Kommunikointi ongelmissa ei yleensä voi osoittaa pelkästään toista osapuolta tai määritellä kumman vastuulla se puhuminen tai keskustelun avaaminen parisuhteessa on. Se on molempien vastuulla ja aloitteellisuus ja joskus keskustelu taitojen opettaminen kuuluu sille joka ne joko hallitsee paremmin tai sille joka kommunikointi ongelmista kärsii enemmän.

En osaa suoraan sanoa jossakin tilanteessa kokisin varmasti tuon asian mielenosoituksellisena, toisessa tilanteessa varmasti olisin valmis osallistumaan itsekin siihen että mies kokisi seksuaalista tyydytystä vaikka minulla itselläni ei varsinaisesti siihen haluja olisi.


Kyse oli nyt vain siitä, että yleensä se normi määrä on yksi kerta viikossa - ja, että se on täysin normaalia. Ymmärsit täysin väärin.
 
"pupu"
Keskustelu on tärkeää parisuhteessa, ilman syyttelyä, sen tietää plussamamma. Vaikka mies olisi ihan pelkkä laiskuri, joka ei tee kotona muuta, kun kaljoittelee ja panee, on KESKUSTELU paikallaa. Ei saa vahingossakaan sanoa sanaa sinä. Eihän se sovi, että miehelle sanoisi, että SINÄ et tee kotitöitä.
 
[QUOTE="Vieras";25645084]Kyse oli nyt vain siitä, että yleensä se normi määrä on yksi kerta viikossa - ja, että se on täysin normaalia. Ymmärsit täysin väärin.[/QUOTE]

Normi se voi olla joidenkin tutkimusten mukaan, mutta minä vaan en ymmärrä että sekuaalisuutta parisuhteessa arvioidaan joidenkin normien mukaan, jos se ei tyydytä molempia osapuolia se ei tyydytä, eikä sillä ole mitään merkitystä miten jossakin toisessa parisuhteessa asia hoidetaan.
 
Kepsis
sen verran olen itse kyllä elämästä oppinut että nämä seksiongelmat on monesti useasta syystä johtuvia, ei miehet oikeasti ole niin yksinkertaisia mitä annetaan ymmärtää, eikä naiset ole niin monimutkaisia vastaavasti.

suhdelukkoja on monenlaisia, ja aika mitä yleensä on annettu kulua liian paljon ongelmien välillä niitä selvittämättä saa pienimmätkin ärsyttävät asiat kasvamaan eksponentiaalisesti. Pitäisi olla joku alkolukon kaltainen vehje suhteisiin, sellainen joka estää sitoutumasta syvemmin jos ei keskusteleminen onnistu molempia tyydyttävällä tavalla.

"Avioliittoa ei voitu rekisteröidä, asiakkaalla on kolme (3) selvittämätöntä tapahtumaa suhdetilillään".
 
[QUOTE="pupu";25645100]Keskustelu on tärkeää parisuhteessa, ilman syyttelyä, sen tietää plussamamma. Vaikka mies olisi ihan pelkkä laiskuri, joka ei tee kotona muuta, kun kaljoittelee ja panee, on KESKUSTELU paikallaa. Ei saa vahingossakaan sanoa sanaa sinä. Eihän se sovi, että miehelle sanoisi, että SINÄ et tee kotitöitä.[/QUOTE]

Saa toki nalkuttaa, jokainen voi tehdä juuri niin kuin parhaaksi näkee. Parempia tuloksia vaan saa aikaan sillä että kertoo omista tunteistaan ja jos kommunikointia ei osaa opettaa vinkaa miehelle vaikka kirjan joka asiaa käsittelee ja tekee selväksi että keskustelu on vain nyt opeteltava. Kirjan toki kannattaa lukea itsekin jotta osaa sen pohjalta jatkaa aiheesta.
 
"Vieras"
Normi se voi olla joidenkin tutkimusten mukaan, mutta minä vaan en ymmärrä että sekuaalisuutta parisuhteessa arvioidaan joidenkin normien mukaan, jos se ei tyydytä molempia osapuolia se ei tyydytä, eikä sillä ole mitään merkitystä miten jossakin toisessa parisuhteessa asia hoidetaan.
Mitä ihmettä sä jankkaat????? Ei tässä kukaan ole puhunut mistään seksuaalisuuden arvioinnista suhteessa. Väännän nyt rautalangasta:

On ihan normaalia haluta seksiä van kerran viikossa. Se ei ole mitenkään sairasta vaan ihan normaalia. Jotkut haluaa 5 kertaa viikossa - sekään ei ole sairasta vaan ihan normaalia. Ymmärsitkö nyt????????????
 
Näin juuri!
Lukematta kaikkien vastauksia, mua alko tympiä, kun ap luettelee miten hän hoitaa lapset yöheräämisineen ja uhmineen sekä kotityöt ja herra saa työssäkäynnin lisäks nukkua niin paljon kuin huvittaa ja silti täällä porukka tykkää, että vielä pitäis jaksaa levittää jalat aina kun mies niin haluaa.

Jos meillä olis yhtään samanlainen työnjako, kuin ap:n perheessä, olis minunkin polvet mennyt lukkoon aikoja sitten eikä heruis edes sitä kertaa viikossa minkä ap jaksaa. Ja tekopimpsa olis saanut potkun perseelleen heti tullessaan ja ukko perään. Musta toi alkaa lähennellä pettämistä, koska tekovärkki on tuotu enemmänkin rouvan tilalle kuin mausteeks yhteisiin seksileikkeihin. Helvetti, miks naisen pitää edelleenkin olla joku täydellinen äiti/vaimo/huora, joka jaksaa pitää tyytyväisenä kaikki muut ympärillään? Eihän sillä ole mitään väliä kuinka se nainen itse voi, eihän?

Onneks oma ukko ei ole lähellekään noin typerä tapaus. Itse ehdotti, että hoidetaan yöt vuoron perään, toinen nukkuu toisessa huoneessa niin ei olla kummatkin ihan poikki ja nyt kun odotan toista enkä siedä väsymystä senkään vertaa kuin aiemmin, hän hoitaa öitä jopa enemmän kuin minä. Tekee kotitöitä ja hoitaa lasta muutenkin, joten eipä ihme, että tämä rouva jaksaa vieläkin tehdä myös aloitteita seksin suhteen.
Näinpä!
 
"pupu"
Saa toki nalkuttaa, jokainen voi tehdä juuri niin kuin parhaaksi näkee. Parempia tuloksia vaan saa aikaan sillä että kertoo omista tunteistaan ja jos kommunikointia ei osaa opettaa vinkaa miehelle vaikka kirjan joka asiaa käsittelee ja tekee selväksi että keskustelu on vain nyt opeteltava. Kirjan toki kannattaa lukea itsekin jotta osaa sen pohjalta jatkaa aiheesta.
Tietysti mamma oleata myös aina, ettei ap ole puhunut tunteistaan. Ap nalkuttaa, sen mamma tietää.
 
[QUOTE="Vieras";25645143]Mitä ihmettä sä jankkaat????? Ei tässä kukaan ole puhunut mistään seksuaalisuuden arvioinnista suhteessa. Väännän nyt rautalangasta:

On ihan normaalia haluta seksiä van kerran viikossa. Se ei ole mitenkään sairasta vaan ihan normaalia. Jotkut haluaa 5 kertaa viikossa - sekään ei ole sairasta vaan ihan normaalia. Ymmärsitkö nyt????????????[/QUOTE]

Ymmärrän toki, mutta ymmärrän myös sen että on täysin normaalia haluta seksuaalista tyydytystä vaikka joka ilta, täysin normaalia on myös se että seksi aiheuttaa parisuhteessa tarvetta keskustella asioista. Jos parisuhteessa tuon suhteen on ongelma kehottaisin puhumaan puolison kanssa, en kysymään palstalta tai lukemaan kirjasta mikä on normi.
 
"vieras"
Gigantissa.
Vain kerran olen saanut hyvää palvelua. Siellä myyntikulttuuri on kovin erilainen kuin muissa liikkeissä ja minulle asiakkaana ei sovi ollenkaan.

Pääosin nuoria miehiä joilla ylikorostunut myyntihalu, kenties saavat jotain lisäpalkkioita myynnin mukaan(?).
'Liioittelevat, valehtelevat ja jättävät tuotteista tärkeitä asioita kertomatta, jos se hiukankin parantaa mahdollisuuksia saada se tuote minulle myytyä.
Tulee aina fiilis, että tosiaanko tuo pitää minua NOIN IDIOOTTINA.

Eli ei haeta sitä parasta ratkaisua asiakkaan kannalta vaan sopiva myyjän tarpeisiin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25645222]Gigantissa.
Vain kerran olen saanut hyvää palvelua. Siellä myyntikulttuuri on kovin erilainen kuin muissa liikkeissä ja minulle asiakkaana ei sovi ollenkaan.

Pääosin nuoria miehiä joilla ylikorostunut myyntihalu, kenties saavat jotain lisäpalkkioita myynnin mukaan(?).
'Liioittelevat, valehtelevat ja jättävät tuotteista tärkeitä asioita kertomatta, jos se hiukankin parantaa mahdollisuuksia saada se tuote minulle myytyä.
Tulee aina fiilis, että tosiaanko tuo pitää minua NOIN IDIOOTTINA.

Eli ei haeta sitä parasta ratkaisua asiakkaan kannalta vaan sopiva myyjän tarpeisiin.[/QUOTE]

Sori, väärä ketju.. :D

Paitsi jos miehesi sen tekovärkin osti gigantista. :)
 
"pupu"
Ymmärrän toki, mutta ymmärrän myös sen että on täysin normaalia haluta seksuaalista tyydytystä vaikka joka ilta, täysin normaalia on myös se että seksi aiheuttaa parisuhteessa tarvetta keskustella asioista. Jos parisuhteessa tuon suhteen on ongelma kehottaisin puhumaan puolison kanssa, en kysymään palstalta tai lukemaan kirjasta mikä on normi.
Voe vi..u kun ei siinä ole mitään keskustelemista, jos mies kotona vaan nukkuu ja lööbaa ja vaatii illalla väsyneeltä vaimolta seksiä joku tekopillu kourassa.
 
1
Voi herran jestas. Tietysti elämässä on aikoja ja aikoja, joskus jaksaa enemmän seksiä ja joskus ei jaksa. Jos mies ei osallistu mihinään kodinpyöritykseen ja kiikuttaa tekopimpin niin eipä kiihota se. Sama vastailijako täällä jaksaa vastata eri nimimerkeillä neljän sivun verran vai mistä näitä bimboja siunaantuu? Jos täällä kysyttäis onko reiluu että mieheni jättää mut fyysisesti ja psyykkisesti kun mulla on kolme lasta ja synnytyksenjälkeinen masennus, niin vastaukset olis ehkäpä vähän eri tyylisiä kuin nämä "no mikset ymmärrä antaa sille pillua" -tyyppiset vastaukset.

Itse voin sanoa että hankkisin varmaan aivan ilkeilläkseni tekopeniksen ja ottaisin sen mukaan vessaan iltaisin (ja salaa hyvän naistenlehden) ja menisin suihkuun ja pytylle, antaisin hökötyksen hurrata ja sitten tulisin tyytyväisenä sänkyyn ja kertoisin että näillä nyt sitte näköjään mennään. Tämä siis on ei-rakentava tapa toimia, mutta häpeäkseni tunnustan että jotain tollaista olisin varmaan mennyt tekemään kun olin siinä iässä ja elämänvaiheessa. Rakentava ehdotus on että varaat ajan perheneuvolaan tai muuhun pariterapiaan. Onhan tossa nyt ongelmaa, mutta kolme lasta; paskapäätäkään miestä ei voi noin vain heittää mäkeen ilman että jotain edes yrittää.
 
[QUOTE="pupu";25645280]Voe vi..u kun ei siinä ole mitään keskustelemista, jos mies kotona vaan nukkuu ja lööbaa ja vaatii illalla väsyneeltä vaimolta seksiä joku tekopillu kourassa.[/QUOTE]
Onneksi se ei ole minun parisuhteeni ongelma, jokainen ratkaisee omat ja parisuhteensa ongelmat kuten haluaa :)

Jos ei ole mitään keskustelemista ei taida montaa vaihtoehtoa jäljellä. Jos mikään ei auttaisi ja keskustelua olisi yritetty monella tavalla itse en näkisi kuin yhden tavan ratkaista parisuhteen joka aiheuttaa vain mielipahaa ja loukatuksi tulemisen tunteen. Toinen vaihtoehto lienee sitten tyytyä onnettomaan suhteeseen ja siihen että mies tekee kuitenkin kuten haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
Uskomatonta!
... Jaksetaan aina valittaa miten mies on muuttunut suhteen aikana eikä ole enää lainkaan se mies johon ihastui/rakastui.

Entäs muija? Se joka suhteen alussa oli todellinen villikissa ja halusi itsekin seksiä, teki aloitteenkin jne. Nyt siitä naisesta on jäljellä vaan sama kuori. Ei seksi kiinnosta, ei. Lapset on nro1. Mies - no pakollinen rahantuoja. Että se niistä myyntipuheista ja teoista mitä joskus luvattiin kun alettiin yhteistä elämään rakennella.
NO MUTTA JOS SYYNÄ ON VÄSYMYS? Ei jumalauta. Kyllä pitäisi miehen ymmärtää, että voi itsekin tehdä kotitöitä ym., niin eiköhän ala seksi kiinnostamaan myös vaimoa.

Naisen pitäisi ehtiä joka suuntaan: Olla täydellinen äiti lapsille, hoitaa koti ja vielä tyydyttää kaikki miehen tarpeet. Tuskin miehenkään on "pakko panna", jos ei huvita – vai? Ei nainen ole mikään miehen alustaksi tarkoitettu jyystin.

Itse kyllä suuttuisin todella paljon siitä, että jotain helkkarin tekovehjettä aletaan minun päälläni nytkyttämään?! Eri asia, jos hoitelee hommat yksin, mutta tuo on vain oksettavaa, noloa ja säälittävää.

En harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka kohtelee minua noin alhaisesti ja huonosti.
 
"Vieras"
Ymmärrän toki, mutta ymmärrän myös sen että on täysin normaalia haluta seksuaalista tyydytystä vaikka joka ilta, täysin normaalia on myös se että seksi aiheuttaa parisuhteessa tarvetta keskustella asioista. Jos parisuhteessa tuon suhteen on ongelma kehottaisin puhumaan puolison kanssa, en kysymään palstalta tai lukemaan kirjasta mikä on normi.

puhunut jostain parisuhteen ongelmista??? Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?
 
[QUOTE="Vieras";25645400]puhunut jostain parisuhteen ongelmista??? Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?[/QUOTE]
Pahoittelen jos ymmärsin väärin että tekopimppi aiheuttaa ongelmia niin että parisuhteessa ei olla tyytyväisiä.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645475:
me harrastetaan päivittäin,ja meillä on 6 lasta,nuorin 6kk.kyllä viel himottaa ja on aikaa hetken tyydytykseen.joskus jopa mullakin on aikaa omaan käteen....wtf?? ei se oo ku fiiliksest kii!
täältähän se "totuus" sitten tulikin. No, onneks tällaset mammat on vähemmistönä täällä.
 
rietas
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645475:
me harrastetaan päivittäin,ja meillä on 6 lasta,nuorin 6kk.kyllä viel himottaa ja on aikaa hetken tyydytykseen.joskus jopa mullakin on aikaa omaan käteen....wtf?? ei se oo ku fiiliksest kii!
Osallistuuko miehes minkä verran kotitöihin ja lastenhoitoon?
 
  • Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ

Yhteistyössä