Mieheni osti tekopimpin kun en anna hänen mielestään tarpeeksi usein :( Mielestäni todella loukkaavaa on se,

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25645485]Miksei saisi sängyssään tyydyttää itseään? Pitääkö se tehdä vessassa lukkojen takana?[/QUOTE]

ja mieti sitä sitten niillä pienillä aivoillasi.

"tuu"
Siis pystyttekö te antaa miehen panna, vaikka ite koko homma ällöttäis? Eiks se mies huomaa sen?
Kai se on sama paneeko teko pimppii vai vaimoaan, jota ei kiinnosta tippaakaan...
Mä en pysty ainakaan näyttelee niin hyvin. Jos ei saa kipinää, niin pare olla ilman.

[QUOTE="tuu";25645502]Siis pystyttekö te antaa miehen panna, vaikka ite koko homma ällöttäis? Eiks se mies huomaa sen?
Kai se on sama paneeko teko pimppii vai vaimoaan, jota ei kiinnosta tippaakaan...
Mä en pysty ainakaan näyttelee niin hyvin. Jos ei saa kipinää, niin pare olla ilman.[/QUOTE]
mulla käy usein niin et miestä himottaa ja mä annan ilman fiilistä,ja miten siin käykään.mä oon kiimanen ja oon valmis enempäänkin :) ku alottaa ni himot yltyy....

rietas
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645509:
tässä se kysymys tulikin,joo en viitti miehen 10h duunipäivän jälkeen antaa sille vauvaa syliin ja sanoo et teetkö ruokaa kaikil :) hei haloo....kyl sit taas vkl mies tekee kotitöitä mutta en sitä arkena vaadi enkä pyydä,ja kumminkin seksi maistuu namilta :p
Niin no joo, 6 lasta, sä oot ihan kotiäitinä, teet kotityöt kaikki, hoidat lapset ja annat pesää.

Mä en muuten yllättynyt ollenkaan.Tekis mieli kysyä sun koulutus- ja työtaustaasi, mutta se taitaa olla ihan irrelevanttia tässä...

"teajohanna"
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645509:
tässä se kysymys tulikin,joo en viitti miehen 10h duunipäivän jälkeen antaa sille vauvaa syliin ja sanoo et teetkö ruokaa kaikil :) hei haloo....kyl sit taas vkl mies tekee kotitöitä mutta en sitä arkena vaadi enkä pyydä,ja kumminkin seksi maistuu namilta :p
Höh. Luulitko sä mörkömikälie että kysymys oli sulle? Ketä kiinnosti...

Niin no joo, 6 lasta, sä oot ihan kotiäitinä, teet kotityöt kaikki, hoidat lapset ja annat pesää.

Mä en muuten yllättynyt ollenkaan.Tekis mieli kysyä sun koulutus- ja työtaustaasi, mutta se taitaa olla ihan irrelevanttia tässä...
meinaatko et koulutus vaikuttaa onnellisuuteen,vaikka oisin presidentti nii meinaatkos et se vaikuttaa pesän antamiseen....hah????

rietas
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645555:
meinaatko et koulutus vaikuttaa onnellisuuteen,vaikka oisin presidentti nii meinaatkos et se vaikuttaa pesän antamiseen....hah????
En meinaa.

Meinaatko sä, että sun kommenttis panemisistasi oli hyvinkin tarpeellinen ap:lle ja auttoi hänen asiaansa millään tavalla? Mä en ainakaan saanut kiinni, että mikä sun neuvos ap:lle oli? Tee kaikki kotityöt mukisematta ja nai miestäs päivittäin, vai?

En meinaa.

Meinaatko sä, että sun kommenttis panemisistasi oli hyvinkin tarpeellinen ap:lle ja auttoi hänen asiaansa millään tavalla? Mä en ainakaan saanut kiinni, että mikä sun neuvos ap:lle oli? Tee kaikki kotityöt mukisematta ja nai miestäs päivittäin, vai?
meinasin vaan että ehkä ap on onneton ja kandeis miettii elämää silt suunnalt et ois onnellinen ?! kaik ei nää asioit etiäpäin ja on vaan niinku olemalla,ihan vaan turvallisuuden tunteesta.

rietas
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25645614:
meinasin vaan että ehkä ap on onneton ja kandeis miettii elämää silt suunnalt et ois onnellinen ?! kaik ei nää asioit etiäpäin ja on vaan niinku olemalla,ihan vaan turvallisuuden tunteesta.
Ap:n teksteistä voisi päätellä, että hän olisi onnellinen, jos olisi tasavertainen miehensä kanssa, ei kodinkone, lastenhoitaja ja patja.

• Tykkää
Reactions: Priest
El-Jefe
Hyi helvata mitä lehmiä täällä tungeksii! Ja kyllä ovat munattomia ne teidän äijätkin. Täysiä luusereita.
Tuokin "Toi miehen vonkaaminen raivostuttaa...". Kyllä on niin surkea nahjus, jos kotona pitää vongata.

Meillä oli homma kehittymässä samaan suuntaan nelisen vuotta sitten, toisen skidimme syntymän jälkeen. Tuli kritiikkiä vonkaamisesta. Pyysin anteeksi ja lupasin, että oli viimeinen kerta.

Seuraavana yönä harrastin villiä (ja varsin hyvääkin) seksiä 5 v nuoremman ravintolapanon kanssa. Jaksoin viidesti ja sain itse rojut ränniin kolmesti. Pysyin pari päivää rauhassa, ei tehnyt mieli vongata. Hellämielinen kun olen, keksin selityksen öiselle poissaololle.

Parin viikon kuluttua kotosallakin huomattiin, etten ole enää puutteessa. Hirveä meteli tietenkin nousi ("mitä jos minä kävisin vieraissa" etc. typerää vinkunaa - jos MINÄ pihtaisin, sehän olisi vain helpotus, jos hoitelisi vastenmieliset hommat muualla). Oma kantani oli, että jos kotona ei ole ruokaa, käyn ravintolassa. Ei se ole mitenkään siltä pois, joka ei tykkää syödä.

Asiassa ehkä auttoi se, että olen itse timmissä kunnossa (SM-tason urheilija)...
En silti ymmärrä yhtään miestä, joka alentuu vonkaamaan seksiä. Minulle se on itsetuntokysymys. Saan aina kun lähden saalistamaan. Usein vielä näitä "en halua miestäni enää"-mammoja (joskin yleensä on vähän riippuvaa ja aika lahnaa sängyssä). Hätätilassa satkulla saa kaupallisen tarjonnan puolelta, ja todella hyvännäköistä persusta silloin (ostajan markkinat), eikä taatusti tarvitse vongata.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mä olen nainen;25644355:
Tää on just taas niin tätä. Valitetaan kun "joutuu" tekeen kaikki kotityöt ja hoitaan lapset. Millä teillä on mahdollisuus olla kotona hoitamassa niitä lapsia????? Mies raataa töissä ja tuo rahan, ei sekään ole helppoa. Tuntuu että naiset ei arvosta enää yhtään miehiä!
yhtälailla voidaan sitten sanoa ettei miehet arvosta niitä kotona olevia vaimojaan...ja voisin jopa väittää että suurin osa näistä "koska olen töissä ei minun tarvitse muuta tehdä" miehistä ei olisi edes valmis kääntämään asetelmaa toisinpäin...

Yhteistyössä