[QUOTE="vierastus";25643539]Aloittajaa syyllistetään, tyypillistä tälle palstalle.
Kysyisin kuitenkin että moniko olisi hyvillään jos oma mies tulisi kylkeen kiinni runkkaamaan tekovitulla? Minä ainakin uskallan myöntää ettei kovin kivalta tuntuisi. Vastauksista päätellen useimmat varmaan itse ruikkais liukkaria sinne tekovittuun että mies kulta säästyisi siltäkin vaivalta?
Parisuhteessa pitäisi molempien osata tehdä kompromisseja. Hyvin harvoin saadaan mitään positiivistä muutosta aikaan puolisoa loukkaavilla teoilla. Luulen että tekovitun myötä meni aloittajalla loputkin halut. Seksi on olennainen osa parisuhdetta sitä ei saa käyttää vallan käytön välineenä. Seksin suhteen voi molemmat tehdä myönnytyksiä. Esim. Jos mies haluaa joka ilta ja vaimo kerran viikossa, voi yhdessä sopia vaikka että seksiä harrastetaan kolme kertaa viikossa, silloin molemmat ovat tehneet sen myönnytyksen, ei vain toinen.
Ja ennen kuin kukaan älähtää niin runkkaaminen on ok parisuhteessa, kaikki sitä tekee, harva tosin menee puolison kylkeen kiinni käyttämään tekovehkeitä jotta puolisolle tulisi mahdollisimman pahamieli :/[/QUOTE]
Minä ainakin koitin vaan tuoda molempien tuntemuksia näkyville. Totta kai se loukkaa ja jos ei haluta, ei pidä antaa vastoin tahtoaan. Mutta voisiko silti koittaa ( puolin ja toisin) ymmärtää? Voisko yrittää joustaa periaatteistaan ja koittaa vaikka tehdä siitä jutusta, mikä on mörkö, yhteinen hetki? Mä lepään tässä sun lähellä, olen läsnä ja sä hoidat hommasi? Ettei kumpikaan jätä toista yksin. Mä olen jälkikäteen ymmärtänyt, että mieheni olisi halunnut lähinnä läheisyyttä, mutta mä en suonut sitäkään, kun pelkäsin, että kuvittelee saavansa seksiä. Samalla minäkin kaipasin sitä läheisyttä. Lisäksi uskon, että yhtä paljon ap loukkaantuisi, jos hän löytäisi miehensä piilotteleman tekopelin. Minä vaan toivon, että ap löytäisi tilanteesta edes jotain positiivista ja jaksaisi jatkaa, kun asiat eivät kuitenkaan näytä olevan niin, kuin ihanteellista olisi.
Tuo vaihe elämässä on hankala. Kysyntä ja tarjonta ei niin sanotusti kohtaa. Mutta siitä voisi päästä yli.
Voimia sinulle ap.