Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hyvä ap, nöyryytä ukkoasi, nöyryytä oikein kunnolla!

Jos ap vaan jättäisi miehensä, niin mielestäni se olisi jopa liian helppoa miehelle. Mutta kun saavut "treffeille" voi sitä häpeän määrää.

Itsekin olen parisen kertaa oikein kunnolla nöyryyttäni miehiä. Se tuntuu, noh mitä sitä kieltämään, erittäin hyvältä.

Ja sen jälkeen on niin ihanaa ja helppoa jatkaa elämää, ilman sitä typerää moukkaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Ei ehkä kannata laittaa tänne sen kirjeen sisältöä, koska eihän sitä tiedä jos sun ukkos on tänneki eksyny :whistle:
Juurikin näin! Mä käyn nyt niin paljon tällä palstalla, että joku kerta voi unohtua poistaa sivuhistoria (mitä en tietenkään toivo!).
 
**
ap: sä löydät tämän sivun myös siten että laitat tohon "hae keskusteluista" kohtaan vaikka: e-kontakti.fi niin sitten se hakee sellaiset keskutelut joissa tuo sana esiintyy..
 
Tuttuni erosi juuri miesystävästään. Olivat olleet yhdessä reilut kaksi vuotta. Tavaroita jaettaessa sattui osumaan silmään paperi, josta kävi ilmi, että miehellä lapsi,joka syntynyt muutamaa kuukautta ennen heidän tapaamistaan. Ei ollut ikinä tuosta puhunut. Kävi myös ilmi, että haki koko ajan seuraa noilla e-kontakti sivuilla. Eräs nainen sieltä näet soitti tälle tutulleni ja kertoi asiasta. Että on sitten taas sellanen laatumies vapaalla. Ei muuta kuin vahinko kiertämään...
 
essi
muista sitten ap tosiaan varautua siihen, että tilanteen paljastuttua, mies tosiaan väittää koko ajan tienneensä, että sinä olit kyseessä. Oisko kellään mitään vinkkiä, miten tän mahdollisuuden sais poissuljettua?
 
;)
Oma (ex)mieheni tosiaan pyyti minua (luuli minua tosin muuksi) hotellihuoneeseen. Paikalle pärähdettyäni väitti siinä huoneensa ovella että tiesi ketä odottaa. Ei voinut tietää. Nimenikin olin muuttanut hänelle kirjoittaessa ja kerroin itsestäni aivan muuta mikä oikeasti piti paikkaansa. Luulen myös että AP:n mies kompastuu samaan selitykseen... Itse olin säästänyt kaikki viestit, jotta kenellekkään ei jää epäselvyyksiä. Kirjoittelin hänen kanssaan Prepaid liittymästä, jonka numeron annoin hänelle vasta netissä, eikä hän voinut tietää sen olevan minun. Puhelintakin säilytin töissä, joten en voinut jäädä kiinni :) Exäni kuitenkin tunnusti kun aikani olin lukenut hänelle viestejä joita hän oli kirjoittanut. Tyyliin "vaimo nukkuu, jatketaanko siitä mihin jäätiin".. jne... Mutta suosittelen AP:nkin säilyttämään kaikki viestit, ettei tule epäselvyyksi :) Ja tokihan voit ne näyttää muistinvirkistykseksi myös miehellesi... Voi puna nousta poskille :)
 

Yhteistyössä