Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
fh
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1687810,800 Uimahallipettäjä-juttu :p
Mut eihän tuol ole, että miten se juttu päättyi.
No sit se päätty niin että palsta jäi epätietoisuuteen, en jaksanut alkaa etsiä vastausta sieltä kun oli monta sivua vaan ihme jankkausta.
 
daadaa
eikös tuo uimahalliketju päättynyt omaan mahdottomuuteensa... se oli provo, aika hyvä sellainen, mut loppujen lopuksi ap alkoi sekoilemaan ja menemään ristiin juttujensa kanssa pahanpäiväisesti. luulis että hakua käyttämällä löytyis ehkä niitä spekulointiketjuja aiheesta. en ite jaksa ettiä kun ei niin kiinnosta :)
 
just näin
Todella hieno kosto. Mies on varmaan ihan niinq OMG WTF ja murtuu ja häpee koko loppu elämänsä. Koko tapahtumaa taas seuraa vierestä prinssi Rohkea, joka tulee ja kaappaa sut syliis ja elätte sitten elämänne onnellisena loppuun asti.

Mistä näitä lapsellisia akkoja oikein sikiää, eikö se ole jo selvä, että miehes pettää sua? Tai jos ei ole pettänyt, niin tekee sen heti kun mahdollista. Ei sun valeprofiilit muuta sitä totuutta mihinkään suuntaan.

Oikeestaan oon aika tyytyväinen tilanteeseenne. Olette molemmat todella ansainneet toisenne.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeillut saman...:
Itse narautin exäni samanlaisesta touhusta. Käytin samaa tekniikkaa kuin sinä ap! Mieheni ehdottikin minulle yhteistä hotelliyötä ja minä sitten vaan pokkana paikalle! Voin kertoa, että ilme oli kyllä näkemisen arvoinen ;) Mutta mikään ei voittanu selitystä "kyllä mä tiesin koko ajan kenen kanssa tekstailen" Paska puhetta, mutta piti vielä selitellä...
Tollanen luuseri varmaan just pettääkin, joka ei osaa sanoa, mitä haluaa tai mitä on tehnyt. Ja kiinni jäätyään vielä sama juttu, että valehdellaan. Luuseri, ei muuta voi sanoa.
 
Miimiii
Tsemppiä ja jaksamisia sinulle ap! Olet todella rohkea, annetaan miehelle se mitä se ansaitsee! :D

Onko miehesi tarttunut syöttiin? :) Täällä innolla seuraillaan tilanteen kehittymistä! :)
 
..
No on teillä tosi "kivaa".... Miten ap viitsit alentua tollaseen? Jos miehes nyt on juntti ja pettäjä, niin mitä sä tästä itelles saat? Kunnioita nyt itseäs vähän enemmän ja lakkaa leikkimästä.
 
hmm
Eihän tässä itsekunnioitus kärsi, päin vastoin. Itse ainakin tekisin juuri noin, nöyryyttäisin miestä jos olisi samanlainen pettäjä! Saisin itselleni paremman mielen ja näyttäisin miehelle että minua ei todellakaan kohdella näin!

Tsemppiä ap! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:
Lapsellista kieroilua


Pelkäätkö ite kärähtäväs jostain luvattomasta? ;)
En todellakaan, koska luurankoja EI kaapissa ole. Sen takia onkin niin mahtava fiilis käräyttää tuo ukkeli;)


Kommentti oli tarkoitettu
Mr.Nobodylle, ei AP:lle :)

Anna palaa vain! mäkin käräyttäisin äijän kerranki rysän päältä, sähän voisit paikalle mentäessä vedättää sitä vielä lisää..
Oot vaan et
" Hei muru! Halusin yllättää sut, kun musta tuntuu et meiän pitäis panostaa vähä suhteeseen.."
Tai sit
"Heippa kultsi! Mitä sä täällä teet? Oon just tulossa "pirkon" kanssa kahvilta! No mut kiva et oot tääl otetaanko vaikka drinksut tosta" ;)
Sais mies tuskissaan kiemurrella ja selitellä et mitä on tekemäs ja pälyillä et koska se "deitti" saapuu.. :D
Sit pommi tyynen rauhallisesti:
"Joo, no itseasias mä olin se jonka kanssa sä kirjottelit. Aika säälittävää hakea nettiseuraa ukkomieheltä, eikö baarissa käy flaksi enää? ja tässä muuten eropaperit"

Ja sit sellaset femme fatale-vaatteet ja meikit niskaan et se ei tiedä mihinkä kattois!
Mies saa elämänsä opetuksen! :)
Tää on hyvä... :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuulis:
Eikö oo mies vielä vastannu??
Eipä ole vielä vastannut. Luulin jo hänen yöllä kirjoittelevan vastausta minulle, kun oli hereillä. Aamulla hän ainakin kirjautui sivustolle. Tarkistin.

Tänään tosiaan lähti kahden lapsemme kanssa pikku reissulle, joten tuskin vastaa kirjeeseeni vklopun aikana. Tulen kertomaan sitten kuulumisia, kun/jos vastaa.
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
muista sitten ap tosiaan varautua siihen, että tilanteen paljastuttua, mies tosiaan väittää koko ajan tienneensä, että sinä olit kyseessä. Oisko kellään mitään vinkkiä, miten tän mahdollisuuden sais poissuljettua?
No mitä sitten, jos mies väittää tienneensä, kenestä on kyse?? Eihän se oikeasti ole tiennyt eli ap on siis saanut sen rysän päältä kiinni. Ei siinä tarvita enää miehen sanallista todistusta asiasta! Toivottavasti ap:kin tajuaa tämän?! Ettei lähde treffeiltä onnellisena miehen kanssa kotiin ikään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

 
..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Eihän tässä itsekunnioitus kärsi, päin vastoin. Itse ainakin tekisin juuri noin, nöyryyttäisin miestä jos olisi samanlainen pettäjä! Saisin itselleni paremman mielen ja näyttäisin miehelle että minua ei todellakaan kohdella näin!

Tsemppiä ap! :)
Ja tää muuttaa asiaa miten? Mies kohtelee alottajaa ihan yhtä halpamaisesti. Ja miten tosta voi saada itselleen paremman mielen? Monta viikkoa leikkiä tollasta paskaa? Ja mitä sitten kun ollaan yhdessä siellä baarissa...aletaan setviä eroa vai kuinka? Kyllä mä nyt en todellakaan näe tossa ap:ta minään voittajana. Ja itseänsä nöyryyttää enemmän kuin ketään muuta.
 
Entä jos saapuisit paikalle miehen äidin kanssa? Luulisi ukkoa vähän nolottavan :D No ei vaan, tuskin kannattaa ulkopuolisia sotkea tuohon juttuun, mutta tietäisipä sitten miehenkin suku miksi se ero oikein tuli.. :whistle:

Vaikka se mies lähtee nyt lasten kanssa reissuun niin ei se pettämistä estä. Törkeimmät tapaukset pettää vaikka lasten aikana, esittelee sen toisen naisen työkaverina tai mitä tahansa..
 
huono kosto
Hieno kosto. Meni vaan ohi, että mikä se kosto oikein on? Se, että tapaat miehesi sen treffisivun kautta, missä kohtaa se kosto tuli?

Kyllä mies varmasti häpeää! En vain tajua, miksi. Luulisi, että häpeäisi jo nyt selän takana vehtailuaan, jos olisi hävetäkseen. Jos ei häpeä sitä, että aikoo pettää, niin miksi häpeäisi sitä kun jää kiinni.

Lisäksi vähän epäilyttää koko juttu. Nainen tekee profiilin vain tarkistaakseen, onko miehensä siellä. Muutenkin luulisi ap:n olevan vähän enemmän järkyttynyt miehen peleistä, kun vain rupeavansa viesteilemään... ja idiootti vielä maksoikin tuosta.
 
oot kovis
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Eihän tässä itsekunnioitus kärsi, päin vastoin. Itse ainakin tekisin juuri noin, nöyryyttäisin miestä jos olisi samanlainen pettäjä! Saisin itselleni paremman mielen ja näyttäisin miehelle että minua ei todellakaan kohdella näin!

Tsemppiä ap! :)
aika paha nöyryytys ja näyttö.
 
mummi
Alkuperäinen kirjoittaja huono kosto:
Kyllä mies varmasti häpeää! En vain tajua, miksi. Luulisi, että häpeäisi jo nyt selän takana vehtailuaan, jos olisi hävetäkseen. Jos ei häpeä sitä, että aikoo pettää, niin miksi häpeäisi sitä kun jää kiinni.
Kerrotun perusteella tuo mies ei vaikuta sen tyyppiseltä, että osaisi hävetä mitään. Että siinä mielessä hukkaan menee aloittajan vaiva.
 

Yhteistyössä