Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuka sanoo, että mies edes kiinnostuu ap:n esittämästä naisesta. Jos ap ei kelpaa omana itsenäänkään, niin osaako hän feikkihenkilöllisyydelläkään olla tarpeeksi mielenkiintoinen. Tai ehkä miehellä on jo joku muu viritys. Se vasta nöyryyttävää olisikin, saada pakit omalta mieheltä.
Eiköhän mies ole etsimässä tuolla jotain sutinaa ja mahdollisesti seksiä. Oma veikkaukseni, että hän kyllä innostuu ensimmäisestä naisesta, joka kiinnostuu hänestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitäpaitsi nyt on jo selvää, että mies pettää
Tai sitten mies leikkii ajankulukseen mielikuvitusleikkiä eikä aio oikeasti tavata ketään.
Mies leikkii??? kummat on leikit..
Jos tarvitsee henkisesti lisää tilaa, sitä voi hankkia eri tavoin. Joku voi hankkia sitä pettämälläkin, joku taas tällaisilla mielikuvaharjoituksilla, joiden ei itsekään halua johtavan mihinkään. Ja jotkut tykkäävät muuten vaan kehitellä erilaisia tarinoita päässään, esim. minä, joka halusin nuorena kirjailijaksi tai elokuvaohjaajaksi, muttei ollut mahdollista opiskella.
 
vieras
Joko AP kirjoitit sen ekan kirjeen? Mitä laitoit siihen? Tosiaan kirjoittelua ei kannata hirveen kauaa jatkaa, menee vaan pahemmaksi sotkuksi. Yritä järkätä se tapaaminen mahd pian.

Ja käytännön vinkkejä, kun se tapaaminen koittaa: yritä sopia treffit paikkaan, jossa voit huomaamattomasti seurata, kun mies saapuu paikalle. Jos hän huomaa sinut ennen kuin sinä hänet, hän varmasti häipyy liukkaasti paikalta. Eli jos sovit tapaamisen klo 20, saavu itse paikalle vaikka 20.10. Varmista, että mies on paikalla ennen sinua.

Voisit myös printata miehesi kanssa kirjoitellut viestit ja näyttää ne sitten miehelle kun saavut paikalle. Että näyttääkö tutulta ;)
 
Kokeillut saman...
Itse narautin exäni samanlaisesta touhusta. Käytin samaa tekniikkaa kuin sinä ap! Mieheni ehdottikin minulle yhteistä hotelliyötä ja minä sitten vaan pokkana paikalle! Voin kertoa, että ilme oli kyllä näkemisen arvoinen ;) Mutta mikään ei voittanu selitystä "kyllä mä tiesin koko ajan kenen kanssa tekstailen" Paska puhetta, mutta piti vielä selitellä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko AP kirjoitit sen ekan kirjeen? Mitä laitoit siihen? Tosiaan kirjoittelua ei kannata hirveen kauaa jatkaa, menee vaan pahemmaksi sotkuksi. Yritä järkätä se tapaaminen mahd pian.

Ja käytännön vinkkejä, kun se tapaaminen koittaa: yritä sopia treffit paikkaan, jossa voit huomaamattomasti seurata, kun mies saapuu paikalle. Jos hän huomaa sinut ennen kuin sinä hänet, hän varmasti häipyy liukkaasti paikalta. Eli jos sovit tapaamisen klo 20, saavu itse paikalle vaikka 20.10. Varmista, että mies on paikalla ennen sinua.

Voisit myös printata miehesi kanssa kirjoitellut viestit ja näyttää ne sitten miehelle kun saavut paikalle. Että näyttääkö tutulta ;)
Laitan sen kirjeen menemään huomenna, sillä ukkeli lähtee muutamaksi päiväksi pois.
Tota samaa ajattelinkin, että menen tapaamiseen myöhässä. Toi paikkakunnan valinta saattaa tuottaa vaikeuksia...ja mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
 
Juha
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
Kannattaa hommata niille hoitaja yöksi, jos vaikka kuitenkin kävisi flaksi ja päätyisitte hotelliin viettämään yhteisen yön. Roolileikkinä tuollainen, että tapaisi oman puolisonsa tuollaisessa tilanteessa, voisi olla aika kiihottavakin... ;)
 
anu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko AP kirjoitit sen ekan kirjeen? Mitä laitoit siihen? Tosiaan kirjoittelua ei kannata hirveen kauaa jatkaa, menee vaan pahemmaksi sotkuksi. Yritä järkätä se tapaaminen mahd pian.

Ja käytännön vinkkejä, kun se tapaaminen koittaa: yritä sopia treffit paikkaan, jossa voit huomaamattomasti seurata, kun mies saapuu paikalle. Jos hän huomaa sinut ennen kuin sinä hänet, hän varmasti häipyy liukkaasti paikalta. Eli jos sovit tapaamisen klo 20, saavu itse paikalle vaikka 20.10. Varmista, että mies on paikalla ennen sinua.

Voisit myös printata miehesi kanssa kirjoitellut viestit ja näyttää ne sitten miehelle kun saavut paikalle. Että näyttääkö tutulta ;)
Laitan sen kirjeen menemään huomenna, sillä ukkeli lähtee muutamaksi päiväksi pois.
Tota samaa ajattelinkin, että menen tapaamiseen myöhässä. Toi paikkakunnan valinta saattaa tuottaa vaikeuksia...ja mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
Ootko varma ettei ukkelisi ole jo sopinut jotain treffeijä jos kerran on pois muutaman päivän??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä en ymmärrä tällaista :|
Miksi ap ei voi suoraan sanoa miehelleen tilannetta vaan menee itse mukaan ja...hmm...ei tuo nyt kovin fiksua enää ole vaimonkaan puolelta :/ :ashamed:
Luitko koko ketjun? Ap sanoi, että on ennenkin ollut tällaista epäilyä mutta mies on vaan sitkeästi kieltänyt kaiken. Nyt haluaa "rysän" päältä kiinni, ettei selityksille jää mahdollisuutta.
PROVO tämä ei ole! Voi kunpa kuulkaa olisikin. Mä olen NIIN huono valehtelemaan ja keksimään tällaisia juttuja. Eikä ole mielenkiintoakaan. Ukkeli sen sijaan on valehtelun mestari, joten haluan hänen jäävän kiinni, edes tämän kerran! Hän ei kertomani mukaan IKINÄ myönnä mitään. Se vasta ärsyttääkin. Olen lukenut 2 hänen naisille lähettämäänsä kirjettä FB:ssakin, ja on sentään mustaa valkoisella, mutta niihinkin oli joku TOSI hyvä selitys, silloinkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko AP kirjoitit sen ekan kirjeen? Mitä laitoit siihen? Tosiaan kirjoittelua ei kannata hirveen kauaa jatkaa, menee vaan pahemmaksi sotkuksi. Yritä järkätä se tapaaminen mahd pian.

Ja käytännön vinkkejä, kun se tapaaminen koittaa: yritä sopia treffit paikkaan, jossa voit huomaamattomasti seurata, kun mies saapuu paikalle. Jos hän huomaa sinut ennen kuin sinä hänet, hän varmasti häipyy liukkaasti paikalta. Eli jos sovit tapaamisen klo 20, saavu itse paikalle vaikka 20.10. Varmista, että mies on paikalla ennen sinua.

Voisit myös printata miehesi kanssa kirjoitellut viestit ja näyttää ne sitten miehelle kun saavut paikalle. Että näyttääkö tutulta ;)
Laitan sen kirjeen menemään huomenna, sillä ukkeli lähtee muutamaksi päiväksi pois.
Tota samaa ajattelinkin, että menen tapaamiseen myöhässä. Toi paikkakunnan valinta saattaa tuottaa vaikeuksia...ja mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
Ootko varma ettei ukkelisi ole jo sopinut jotain treffeijä jos kerran on pois muutaman päivän??
Ei ole, koska lähtee meidän poikien kanssa reissuun.

 
öslakd
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä en ymmärrä tällaista :|
Miksi ap ei voi suoraan sanoa miehelleen tilannetta vaan menee itse mukaan ja...hmm...ei tuo nyt kovin fiksua enää ole vaimonkaan puolelta :/ :ashamed:
Kun ap on jo koittanut sen tien (jos olisit kukenut ketjun niin tietäisit sinäkin tämän). Mies on vaan aina luikerrellut vastuusta ja kieltänyt kaiken, kun ap:llä ei ole ollut esittää todisteita mustaa valkoisella. Nyt ap haluaa saada miehen rysän päältä itseteossa kiinni, jotta mies ei voi taas kieltää kaikkea. Kova kovaa vastaan siis, ei enää sana sanaa vastaan...
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:
Lapsellista kieroilua


Pelkäätkö ite kärähtäväs jostain luvattomasta? ;)
En todellakaan, koska luurankoja EI kaapissa ole. Sen takia onkin niin mahtava fiilis käräyttää tuo ukkeli;)


Kommentti oli tarkoitettu
Mr.Nobodylle, ei AP:lle :)

Anna palaa vain! mäkin käräyttäisin äijän kerranki rysän päältä, sähän voisit paikalle mentäessä vedättää sitä vielä lisää..
Oot vaan et
" Hei muru! Halusin yllättää sut, kun musta tuntuu et meiän pitäis panostaa vähä suhteeseen.."
Tai sit
"Heippa kultsi! Mitä sä täällä teet? Oon just tulossa "pirkon" kanssa kahvilta! No mut kiva et oot tääl otetaanko vaikka drinksut tosta" ;)
Sais mies tuskissaan kiemurrella ja selitellä et mitä on tekemäs ja pälyillä et koska se "deitti" saapuu.. :D
Sit pommi tyynen rauhallisesti:
"Joo, no itseasias mä olin se jonka kanssa sä kirjottelit. Aika säälittävää hakea nettiseuraa ukkomieheltä, eikö baarissa käy flaksi enää? ja tässä muuten eropaperit"

Ja sit sellaset femme fatale-vaatteet ja meikit niskaan et se ei tiedä mihinkä kattois!
Mies saa elämänsä opetuksen! :)


 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
z<x
Alkuperäinen kirjoittaja Juha:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
Kannattaa hommata niille hoitaja yöksi, jos vaikka kuitenkin kävisi flaksi ja päätyisitte hotelliin viettämään yhteisen yön. Roolileikkinä tuollainen, että tapaisi oman puolisonsa tuollaisessa tilanteessa, voisi olla aika kiihottavakin... ;)
Miehet on kyllä aika puusilmiä. Mitäköhän kiihottavaa nainen näkee siinä, että menee treffeille pettäjämiehen kanssa &%¤#"?)
 
Melanie
Alkuperäinen kirjoittaja Juha:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mihin lapset tapaamisen ajaksi? Onneksi ovat yli 8v kaikki, joten pärjännevät hetken keskenäänkin.
Kannattaa hommata niille hoitaja yöksi, jos vaikka kuitenkin kävisi flaksi ja päätyisitte hotelliin viettämään yhteisen yön. Roolileikkinä tuollainen, että tapaisi oman puolisonsa tuollaisessa tilanteessa, voisi olla aika kiihottavakin... ;)
Siis oletko sä tosissasi?? huh, huh. Kuinka tyhmiä miehet oikein onkaan? Varaudu ap siis myös tuohon, että miehesi reagoi juuri noin idioottimaisesti mitä juha pamautti.
Voimia Ap!! toivottavasti juttusi onnistuu :)
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös se kannattaisi ihan nostaa kissa pöydälle ja tuumia, että onko yhteiselo niin perseellään, että pitää deittipalstoilla pyöriä?!
Lukekaa nyt perkele vähän tarkemmin tätä ketjua niin tajuatte miksi ap tekee nyt näin eikä nosta sitä perkeleen kissaa pöydälle ja keskustele asiasta.
 
idari
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Lukekaa nyt perkele vähän tarkemmin tätä ketjua niin tajuatte miksi ap tekee nyt näin eikä nosta sitä perkeleen kissaa pöydälle ja keskustele asiasta.
Luin enkä vieläkään tajunnut. EIkö sen miehen voisi vain jättää?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös se kannattaisi ihan nostaa kissa pöydälle ja tuumia, että onko yhteiselo niin perseellään, että pitää deittipalstoilla pyöriä?!
Lukekaa nyt perkele vähän tarkemmin tätä ketjua niin tajuatte miksi ap tekee nyt näin eikä nosta sitä perkeleen kissaa pöydälle ja keskustele asiasta.

Siis mikä tässä tämän hohhoijaan mielestä sitten on meneillään? Ukkohan haluaa selvästi toisen naisen...
 
ap
KÄÄÄK!!! Mä lähetin sen ekan kirjeen nyt hänelle:))) Alkoi ihan jännittää!
En voinut vastustaa kiusausta lähettää sitä, kun kerran sen valmiiksi sain, eikä ukkeli ole kotosalla just nyt. Nyt hei jännätään yhdessä vastaako hän, ja MITÄ vastaa:))
 

Yhteistyössä