Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas tuli miehet kritisoimaan AP:ta vaikka mies on selkeesti nilkki :eek:

Jotkut miehet pettävät pakonomaisesti, oli se oma vaimo kuinka herkullinen tapaus tahansa. AP:n mies kuulostaa juuri sellaiselta. Ei se olisi tyytyväinen vaikka olisi naimisissa Penelope Cruzin kanssa ja saisi vaihtelevaa ja mielikuvituksellista seksiä viidesti päivässä. Silti pitäisi päästä pukille vieraisiin.

Ja pettihän Jonas Maddea - jota monet pitävät Ruotsin kauneimpana ja seksikkäimpänä naisena.
Mistäs sen tietää millainen lahna se Madde on....

 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, jätäthän tämän sädekehänkiillottajan huomiotta? Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua - en tosin ole ihan varma, kummasta tässä tapauksessa on kyse, mutta rakkautta on ainakin ollut.
Korjaa, jos olen väärässä, mutta eikö sädekehänkiilottaja ole joku, joka oikeuttaa typeriä tekemisiään typerillä syillä. Esimerkiksi kieroilua toisen kieroilulla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas tuli miehet kritisoimaan AP:ta vaikka mies on selkeesti nilkki :eek:

Jotkut miehet pettävät pakonomaisesti, oli se oma vaimo kuinka herkullinen tapaus tahansa. AP:n mies kuulostaa juuri sellaiselta. Ei se olisi tyytyväinen vaikka olisi naimisissa Penelope Cruzin kanssa ja saisi vaihtelevaa ja mielikuvituksellista seksiä viidesti päivässä. Silti pitäisi päästä pukille vieraisiin.

Ja pettihän Jonas Maddea - jota monet pitävät Ruotsin kauneimpana ja seksikkäimpänä naisena.
Nyt joku voisi, mieluiten rautalangasta vääntäen, kertoa minulle, että miksi ap sitten on tällaisen miehen kanssa. Miksi "tämän kaltaiset" miehet jatkuvasti saavat naisia?
Ovat hyviä valehtelemaan liian pitkään. Kun on yhteistä historiaa takana vuosia tai vuosikymmeniä, lähteminen on totuuden paljastuessakin vaikeampaa. On perhettä, velkaa ja muuta.

Et kai sä kuvittele että nää ap:n miehen kaltaiset ukkelit ensitreffeillä kerro että olen pettäjä ja hankin sivusuhteita aina kun selkäsi käännät?
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ovat hyviä valehtelemaan liian pitkään. Kun on yhteistä historiaa takana vuosia tai vuosikymmeniä, lähteminen on totuuden paljastuessakin vaikeampaa. On perhettä, velkaa ja muuta.

Et kai sä kuvittele että nää ap:n miehen kaltaiset ukkelit ensitreffeillä kerro että olen pettäjä ja hankin sivusuhteita aina kun selkäsi käännät?
Jotenkin kuitenkin uskoisin, että se teeskentylykään ei voi olla täydellistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, jätäthän tämän sädekehänkiillottajan huomiotta? Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua - en tosin ole ihan varma, kummasta tässä tapauksessa on kyse, mutta rakkautta on ainakin ollut.
Korjaa, jos olen väärässä, mutta eikö sädekehänkiilottaja ole joku, joka oikeuttaa typeriä tekemisiään typerillä syillä. Esimerkiksi kieroilua toisen kieroilulla?
Olet väärässä. Sädekehänkiillottaja on moralisoija, joka on kestoähkyssä omasta ylemmyydentunnostaan.
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet väärässä. Sädekehänkiillottaja on moralisoija, joka on kestoähkyssä omasta ylemmyydentunnostaan.
Ylemmyydentuntoähkyä on siis se, jos sanoo, ettei kyllä olisi tuollaisen miehen kanssa? Ja ettei kyllä jaksaisi nähdä vaivaa sen käräyttämiseen?
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet väärässä. Sädekehänkiillottaja on moralisoija, joka on kestoähkyssä omasta ylemmyydentunnostaan.
Eikä ollut tarkoitus moralisoida. Eihän ap sen enempää väärin tekee kuin miehensäkään, joten siitä vaan. En vain usko, että tuo on vaivan väärtiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet väärässä. Sädekehänkiillottaja on moralisoija, joka on kestoähkyssä omasta ylemmyydentunnostaan.
Eikä ollut tarkoitus moralisoida. Eihän ap sen enempää väärin tekee kuin miehensäkään, joten siitä vaan. En vain usko, että tuo on vaivan väärtiä.
Desperate times call for desperate measures ;)
 
jännää on
Hei keskitytääs alkuperäiseen aiheeseen, kun on niin loistoketju!

Pientä moraaliongelmaa tietty on ilmassa, mutta kaiken kokemansa jälkeen on mun mielestä ihan ok, että ap kerrankin ei oo ymmärtävä, kiltti ja rakentava ja pyri toimimaan oikein, vaan tekee niin kuin itestä tuntuu, eli pistää vähän takaisin. Kaikki kannustus sille, kaikkien pitäis saada joskus olla hyvällä omatunnolla epätäydellisiä. Sitä paitsi tää saattaa olla ap:n miehelle se herättävä kokemus, joka saa hänet parantamaan tapansa, joten lopputuloshan voi olla kaikkien kannalta hyvä. Ei tässä ap nyt kuitenkaan ihan miehensä tasolle oo alentunut...

Mr. X, avaa vaikka oma ketju tuolle yleisemmälle mietinnällesi, että tää pysyis paremmin ytimessä!
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja jännää on:
Hei keskitytääs alkuperäiseen aiheeseen, kun on niin loistoketju!

Pientä moraaliongelmaa tietty on ilmassa, mutta kaiken kokemansa jälkeen on mun mielestä ihan ok, että ap kerrankin ei oo ymmärtävä, kiltti ja rakentava ja pyri toimimaan oikein, vaan tekee niin kuin itestä tuntuu, eli pistää vähän takaisin. Kaikki kannustus sille, kaikkien pitäis saada joskus olla hyvällä omatunnolla epätäydellisiä. Sitä paitsi tää saattaa olla ap:n miehelle se herättävä kokemus, joka saa hänet parantamaan tapansa, joten lopputuloshan voi olla kaikkien kannalta hyvä. Ei tässä ap nyt kuitenkaan ihan miehensä tasolle oo alentunut...

Mr. X, avaa vaikka oma ketju tuolle yleisemmälle mietinnällesi, että tää pysyis paremmin ytimessä!
Mikä hiton palsta/ketjupoliisi sä olet?

 
Khimaira
Mä en ymmärrä tällaista :|
Miksi ap ei voi suoraan sanoa miehelleen tilannetta vaan menee itse mukaan ja...hmm...ei tuo nyt kovin fiksua enää ole vaimonkaan puolelta :/ :ashamed:
 
Mr.X
Jotenkin tuntuu, että tämä on kuitenkin lopulta provo. Tällaisia keskusteluja on yhtäkkiä ruvennut ilmestymään ympäri nettiä. Esimerkiksi tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9166241

En toki tiedä, mitä tällaisista provoista aloittajat saa, mutta...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap, jätäthän tämän sädekehänkiillottajan huomiotta? Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua - en tosin ole ihan varma, kummasta tässä tapauksessa on kyse, mutta rakkautta on ainakin ollut.
Korjaa, jos olen väärässä, mutta eikö sädekehänkiilottaja ole joku, joka oikeuttaa typeriä tekemisiään typerillä syillä. Esimerkiksi kieroilua toisen kieroilulla?
mä käsitin että tarkottaa tekopyhää...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä en ymmärrä tällaista :|
Miksi ap ei voi suoraan sanoa miehelleen tilannetta vaan menee itse mukaan ja...hmm...ei tuo nyt kovin fiksua enää ole vaimonkaan puolelta :/ :ashamed:
Luitko koko ketjun? Ap sanoi, että on ennenkin ollut tällaista epäilyä mutta mies on vaan sitkeästi kieltänyt kaiken. Nyt haluaa "rysän" päältä kiinni, ettei selityksille jää mahdollisuutta.
 
voimia aplle!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Jotenkin tuntuu, että tämä on kuitenkin lopulta provo. Tällaisia keskusteluja on yhtäkkiä ruvennut ilmestymään ympäri nettiä. Esimerkiksi tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9166241

En toki tiedä, mitä tällaisista provoista aloittajat saa, mutta...
en usko että on provo.. oon ite elänyt tollasessa suhteessa.. onneks loppu. ihan kun mun näppikseltä kirjotettu
 
no
Vähän minäkin epäilen tätä provoksi, mutta vastaanpas silti..

Niin kuin tuossa jo joku kirjoittikin niin mahd. pian tapaaminen.. Pitkä kirjoittelu vie vain liikaa aikaa ja joudut joka kerralla miettimään että kirjoitat nyt varmasti mielenkiintoista ettei mielenkiinto miehen puolelta vaan lopahda.

Yllä olikin jo hyvä ehdotus eli olet muka lähdössä matkalle. Tai yksi mitä voit sanoa, on se että mielellään tapaat mahdollisimman pian jotta näet vastapuolen ja haluat ennemmin tutustua sillä tavoin kuin kirjoittelemalla.
 
io
Kuten on moneen kertaan tullut ilmi, niin ap on aiemmin vastaavassa tilanteessa sanonut suoraan miehelle, että tietää vehtailuista ja mies on kieltänyt kaiken. Jos kaveri on sitkeästi epärehellinen ja toimii toisin kuin on luvannut (pettää jatkuvasti), niin totta hvetissä metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Eli ap, teet aivan oikein!! Muistutuksena..: Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

(itse muuten olen ollut vastaavassa tilanteessa siten, että olin yhteyksissä varatun äijän kanssa. Kun sain tietää, että ukko on naimisissa, puhuin vaimon kanssa puhelimessa ja todisteeksi suhteenalusta laitoin vaimolle kaikki miehensä mulle laittamat meilit. Joissa kyllä selvisi suhteen laatukin sekä se, kuka on ollu aktiivinen yhteydenpitäjä ja ehdotellut uutta tapaamista..)
 
vieras
Kuka sanoo, että mies edes kiinnostuu ap:n esittämästä naisesta. Jos ap ei kelpaa omana itsenäänkään, niin osaako hän feikkihenkilöllisyydelläkään olla tarpeeksi mielenkiintoinen. Tai ehkä miehellä on jo joku muu viritys. Se vasta nöyryyttävää olisikin, saada pakit omalta mieheltä.
 

Yhteistyössä