Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
ap
No niin, kala on käynyt koukkuun;)!
Nyt olen ihan paniikissa, että mitenkä jatkan tätä juttua. Flirttejä lähetelty puolin ja toisin, ja hän haluaa tietää minusta lisää. En voi kirjoittaa hänelle muuten kuin maksamalla sivuston jäsenmaksun. Hitto, kun ei viitteis maksaa niin paljon, mutta kai täytyy uhrautua.

Keksikääs joku kiva pikku aloituskirje, miten lähestyisin häntä;) Olen siis ilmoittanut siellä sivustolla olevani sinkku, ei lapsia. Ajattelin olevani matkailualalla töissä.
 
ukkomies
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt vaimo:
Juuri tulimme kahdenkeskeiseltä lomareissulta ja löysin hänen ilmoituksensa, koska oli oman koneensa suosikkeihin tallentanut sen.
Ihan kiva:(((
Onhan meillä ylä-ja alamäkiä avioliitossa ollut -kelläpä ei olisi. Yhteistä taivalta takana kohta 20v. Tyhmänä kuvittelin, että hän lopettaa KAIKKI viritykset suuntaan jos toiseen (pariterapiassa käyty 3v sitten aviokriisin vuoksi). Ei se vanha koira vaan opi eikä luonteelleen mitään voi. Huoh!
Mitäs jos vaikka antaisit joskus miehelles.
 
hmm, mitähän
Voisit kalastella miehesi tuntoja parisuhteestanne, jos sanoisit olevasi melkein sinkku eli juuri eroa tekemässä tai oikeastan jo eronnut. Mies saattaisi sitten kertoa teidän tilanteestanne vähän? Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiasta satuilee ("asun vielä vaimoni kanssa, mutta..."). Lapseton ois kuitenkin varmaan hyvä ja matkailualakin toimii.

Tavallaan olen sitä mieltä, että temppu on tosi ovela ja hyvä. Toisaalta taas tää voi olla viimeinen niitti suhteenne luottamukselle eikä suhde välttämättä enää tämän jälkeen nouse jaloilleen. Toisaalta, sulla on oikeus pistää välillä takaisinkin, ja se tekee varmaan ihan hyvää sulle. Toivottavasti olet valmistautunut henkisesti kaikkiin vaihtoehtoihin. Niin herkullinen tilaisuus kyllä, että en varmaan itsekään jättäis käyttämättä.

Päivitä tänne sitten vaan lisää!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mistä tiesit ap, että miehelläsi oli ilmoitus siellä kontaktisivuilla? Ja mistä tiedät 100%:n varmasti, että flirttaat nyt miehesi kanssa?
Olen aivan satavarma, sillä tuo hömelö on laittanut nikiksi meidän sukunimestä osan, ja koko sepustus siellä sivulla on niin tuttua juttua, kirjoitusvirheineen kaikkineen;)

Huomasin, että ukkeli käy sivulla aina kun mä lähden jonnekin tai on itse poissa kotoa tai kun olen mennyt nukkumaan.

Oikeastaan nyt tuntuu tosi pahalta, kun tietää oikeasti toisen flirttailevan vieraiden kanssa ja vieläpä hakee romanttista suhdetta muualta. On hiukan hankalaa elää tätä arkea hänen kanssaan ja teeskennellä tietämätöntä.

Hän oli muuten muuttanut profiiliaan eilen siten, että horoskooppimerkki on nyt se oikea ja hakee ystävyyden lisäksi romanttista suhdetta. Asuinpaikkakunta on väärä, samoin se, että ilmoittaa asuvansa asumuserossa.
 
yrgghyrjö
Alkuperäinen kirjoittaja jeeq:
ei sille voi mitään jos suhde on niin tylsä että pitää pillua muualta hakea... turha sitä on kärvistellä tylsistyneenä kun voi saada nuorta ja kaunista
Tästä näkee eron miten ilkeitä vain miehet voivat olla kommenteissaan. Tai sitten joku nuori muka kaunis toinen nainen katkerana vuodattaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja yrgghyrjö:
Alkuperäinen kirjoittaja jeeq:
ei sille voi mitään jos suhde on niin tylsä että pitää pillua muualta hakea... turha sitä on kärvistellä tylsistyneenä kun voi saada nuorta ja kaunista
Tästä näkee eron miten ilkeitä vain miehet voivat olla kommenteissaan. Tai sitten joku nuori muka kaunis toinen nainen katkerana vuodattaa.
Näinhän se on. Valitettavasti. Itse en alennu edes moisia kommentteja kommentoimaan.
 
Minttu
Aika paha kun AP menee kyseisille treffeille ja tämä mies jota vastaan lähtee niin ei olekkaan hänen mies :O

Silloinhan hän "pettäisi" miestänsä ja olisi treffeillä jonku toisen miehen kanssa :D
 
Bree
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mistä tiesit ap, että miehelläsi oli ilmoitus siellä kontaktisivuilla? Ja mistä tiedät 100%:n varmasti, että flirttaat nyt miehesi kanssa?
Olen aivan satavarma, sillä tuo hömelö on laittanut nikiksi meidän sukunimestä osan, ja koko sepustus siellä sivulla on niin tuttua juttua, kirjoitusvirheineen kaikkineen;)

Huomasin, että ukkeli käy sivulla aina kun mä lähden jonnekin tai on itse poissa kotoa tai kun olen mennyt nukkumaan.

Oikeastaan nyt tuntuu tosi pahalta, kun tietää oikeasti toisen flirttailevan vieraiden kanssa ja vieläpä hakee romanttista suhdetta muualta. On hiukan hankalaa elää tätä arkea hänen kanssaan ja teeskennellä tietämätöntä.

Hän oli muuten muuttanut profiiliaan eilen siten, että horoskooppimerkki on nyt se oikea ja hakee ystävyyden lisäksi romanttista suhdetta. Asuinpaikkakunta on väärä, samoin se, että ilmoittaa asuvansa asumuserossa.
Teidän suhde on jo päättynyt, se on selvä. Virallisesti se tulee päättymään, kun tämä kuvio paljastuu.

Itse tekisin samoin kuin sinä, ja sopisin myös miehen kanssa treffit joihin tietysti ilmestyisin itse. Konna ansaitsee kunnon opetuksen. Jonkun mielestä tällainen saattaa olla lapsellista, mutta entäs sitten - kuinkas aikuismaista tuo miehenkään käytös on.

Eli ei muuta ku reffejä sopimaan ja sinne sitte tapaamaan miestä avioeropaperit laukussa.
 
Annika
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mistä tiesit ap, että miehelläsi oli ilmoitus siellä kontaktisivuilla? Ja mistä tiedät 100%:n varmasti, että flirttaat nyt miehesi kanssa?
Olen aivan satavarma, sillä tuo hömelö on laittanut nikiksi meidän sukunimestä osan, ja koko sepustus siellä sivulla on niin tuttua juttua, kirjoitusvirheineen kaikkineen;)

Huomasin, että ukkeli käy sivulla aina kun mä lähden jonnekin tai on itse poissa kotoa tai kun olen mennyt nukkumaan.

Oikeastaan nyt tuntuu tosi pahalta, kun tietää oikeasti toisen flirttailevan vieraiden kanssa ja vieläpä hakee romanttista suhdetta muualta. On hiukan hankalaa elää tätä arkea hänen kanssaan ja teeskennellä tietämätöntä.

Hän oli muuten muuttanut profiiliaan eilen siten, että horoskooppimerkki on nyt se oikea ja hakee ystävyyden lisäksi romanttista suhdetta. Asuinpaikkakunta on väärä, samoin se, että ilmoittaa asuvansa asumuserossa.
Teidän suhde on jo päättynyt, se on selvä. Virallisesti se tulee päättymään, kun tämä kuvio paljastuu.

Itse tekisin samoin kuin sinä, ja sopisin myös miehen kanssa treffit joihin tietysti ilmestyisin itse. Konna ansaitsee kunnon opetuksen. Jonkun mielestä tällainen saattaa olla lapsellista, mutta entäs sitten - kuinkas aikuismaista tuo miehenkään käytös on.

Eli ei muuta ku reffejä sopimaan ja sinne sitte tapaamaan miestä avioeropaperit laukussa.
toi olis muuten hyvä että avioerohakemuslaput mukaan ja iskeä ne tyynenä siihen pöydälle!
i tämä suhde voi kyllä jatkua normaalisti tuon jälkeen, joko ero tai sit mies "herää" ja katuu tosissaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Mä en alkaisi viestitteleen miehen kanssa. Ennemmin säilyttäisin itsekunnioitukseni. Kaksi väärää ei tee asiaa oikeaksi.
Elä jeesustele! Sillon ap ei sais koskaan kaikkia haluamiaan vastauksia. Kyllä joskus pitää olla ovela - ja ap:n omaksi parhaaksihan se tässä tapauksessa on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Mä en alkaisi viestitteleen miehen kanssa. Ennemmin säilyttäisin itsekunnioitukseni. Kaksi väärää ei tee asiaa oikeaksi.
Elä jeesustele! Sillon ap ei sais koskaan kaikkia haluamiaan vastauksia. Kyllä joskus pitää olla ovela - ja ap:n omaksi parhaaksihan se tässä tapauksessa on.
Juuri näin, aion olla ovela tällä kertaa! Ennen olen aina suoraa päätä paukauttanut ja sanonut mitä olen selville saanut hänestä, ja hän on AINA kieltänyt kaiken. Nytkin jos kertoisin "tietäväni" tästä ilmoituksesta, niin hän ei todellakaan myöntäisi mitään. Tunnen hänet.

But anyway, nyt on 55e maksettu jäsenyydestä 3kk:ksi. Kirpaisi, mutta antaa mennä nyt vaan!
 

Yhteistyössä