Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ai niin, olen saanut paljon yhteydenottoja miehiltä. Naurattaa ihan ja säälittääkin, sillä en todellakaan ole etsimässä uutta miestä enkä salasuhdetta. Oiskin "kiva" kirjoittaa näille miehille; "Sorry vaan, mutta laitoin ilmoituksen vain ja ainoastaan siksi, että saisin narautettua oman ukkoni."
 
hienoja miehiä
Mä kyllä ihmettelen, että miten te onnistutte kerrasta toiseen löytämään näitä voittajamiehiä, jotka puuhailevat tällasta selkänne takana. Onks niissä sitten jotain hienompaa kuin yhden naisen miehissä?

Mut hyvä, että sentään oot päättänyt narauttaa miehen. (y)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Mä en alkaisi viestitteleen miehen kanssa. Ennemmin säilyttäisin itsekunnioitukseni. Kaksi väärää ei tee asiaa oikeaksi.
Elä jeesustele! Sillon ap ei sais koskaan kaikkia haluamiaan vastauksia. Kyllä joskus pitää olla ovela - ja ap:n omaksi parhaaksihan se tässä tapauksessa on.
Juuri näin, aion olla ovela tällä kertaa! Ennen olen aina suoraa päätä paukauttanut ja sanonut mitä olen selville saanut hänestä, ja hän on AINA kieltänyt kaiken. Nytkin jos kertoisin "tietäväni" tästä ilmoituksesta, niin hän ei todellakaan myöntäisi mitään. Tunnen hänet.

But anyway, nyt on 55e maksettu jäsenyydestä 3kk:ksi. Kirpaisi, mutta antaa mennä nyt vaan!
Miestäs ei kirpaissut :ashamed: . Mä narautin eksän tekstarista, kun mulla oli sen känny ja siihen tuli sen panolta kutsu reissulle. Ei ollu kivaa ei :ashamed: . Tsemppiä :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neydan:
Älä nyt jää itse kiinni! Sähän huomasit sivuhistoriasta miehes käynnit.. Eihän se nyt huomaa sinun käyntejäs?
Täällä seurataan saippuaoopperaa.. Voimia ap:lle. Paska tilanne!!
Mieshän oli laittanut suosikeihin sen sivun. Toivotaan, että ap sivuhistorian tajuaa putsata. =)
 
ap
Huomenta!
Yritän olla varovainen tässä hommassa, ja putsata sivuhistorian heti kun koneella käyn. Nytkin kirjoittelen hänen koneellaan. Lähti työhaastatteluun. Hän muuten otti kännyynsä nettiyhteyden...eipä ollut ylläri. Käväisin e-kontaktiv-sivulla, ja ukkeli on ONLINEssa koko ajan.
Eilen illalla jo pelästyin hetkeksi, kun avasin alakerran koneella sivuston ja hän oli yläkerrassa omalla koneellaan onlinessa samalla sivustolla! Onneksi ei tuolla olekaan mitään chattimahdollisuutta. Oiskin ollut kiva, jos hän ois ottanut muhun yhteyttä;)
Se ensimmäinen kirjeellinen yhteydenotto on vielä työn alla. Laittakaapa mulle vielä jtn ehdotuksia lähestymistavaksi. En halua mitään pitkää kirjettä lähettää näin aluksi. Muutama lause riittää. Mikä ois sellaista tekstiä, joka herättäisi mielenkiinnon? Ehdotuksia vast.otetaan:)!
 
ap
Tää ei ole kyllä mitään helppoa käyttäytyä ns. normaalisti täällä kotona, kun tietää toisen pelaavan filunkipeliä selän takana. Ukkeli on niin kuin ei mitään ihmeellistä ois meneillä. Ehkä on itekin tottunut tohon elämäntapaansa...aina jtn sutinaa meneillä. Se on hänelle niin normikäytöstä.
 
Huh mikä äijä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Mä en alkaisi viestitteleen miehen kanssa. Ennemmin säilyttäisin itsekunnioitukseni. Kaksi väärää ei tee asiaa oikeaksi.
Elä jeesustele! Sillon ap ei sais koskaan kaikkia haluamiaan vastauksia. Kyllä joskus pitää olla ovela - ja ap:n omaksi parhaaksihan se tässä tapauksessa on.
Juuri näin, aion olla ovela tällä kertaa! Ennen olen aina suoraa päätä paukauttanut ja sanonut mitä olen selville saanut hänestä, ja hän on AINA kieltänyt kaiken. Nytkin jos kertoisin "tietäväni" tästä ilmoituksesta, niin hän ei todellakaan myöntäisi mitään. Tunnen hänet.

But anyway, nyt on 55e maksettu jäsenyydestä 3kk:ksi. Kirpaisi, mutta antaa mennä nyt vaan!




Hyvä, AP, oikeaa toimintaa! Narauta se p-ska ja potkaise sitten pihalle. Kaikkia tuki sulle!!!!
 
et näin
tuolla e-kontakstissa on paljon ukkomiehii jotka vonkaa vierasta naista... Mulle on tullut ehdotuksia, ties vaikka ukoltas, mutta mua ei ukkomiehet kiinosta.. Moni muija ei tiedä mitä ukkonsa tekee.. Kerran kirjoitin yhen ukkomiehen kanssa niin se sano etttei akka tajuu on niin tyhmä.. Kysyin miksi hakee vierasta.... sano et oma akka ei tyydytä häntä, että haluu vierasta ym....
 
vieras
Pistä ap pyörät pyörimään. Älä jää kirjotteleen ukon kaa liian pitkäksi aikaa, vaan ehdota sitä tapaamista. Näin miehen mielenkiinto ei lopahda. Mieshän ei etsi parisuhdetta, vaan hetken huumaa. Jos alat avautua hänelle liikaa, hän saattaa ajatella että olet joku, jonka tähtäimessä on kunnon suhde, ja hän mahdollisesti pakittaa. Eli osoita olevasi suoran toiminnan nainen :)

Laita vaikka että sulla on just tulossa pidempi työmatka ulkomaille, mutta haluaisit nähdä miehen ennen sitä koska hän vaikuttaa kiinnostavalta (ts anna ymmärtää että haluaisit seksiseuraa). Mies tarttuu syöttiin vuorenvarmasti.
 
a
Tiedät varmaan parhaiten, millainen nainen ja tyyli miestäsi eniten kiinnostaa. Voit esimerkiksi kertoa kaipaavasi vähän jännitystä elämään ja ilmoittaa ettet ole kiinnostunut mistään syvemmästä mutta olisi kiva nähdä ja katsoa toimivatko kemiat ;)

Koukkuun tähän tarinaan taisin jäädä minäkin :) Toisaalta kun ex-äijä oli samanlainen kusipää, niin tuntuu hyvältä, että edes joskus tuollaiset saavat ansionsa mukaan. Tsemppiä!!!
 

Yhteistyössä