Mieheni KIUSAS mua kun en halunnut uida

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Tämä kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta pakko purkaa jonnekin.

Eilen oltiin anoppilassa ja kun vauva nukahti, saatiin tilaisuus lähteä kahdestaan rantasaunalle, joka oli valmiiksi lämmitetty. isovanhemmat jäi vahtimaan vauvan unta ja me miehen kanssa päästiin ekaa kertaa kahdestaan minnekään. tarkoitus oli viipyä max.2h. mieskin sanoi alussa, että "nauti kun saat saunoa rauhassa".

no, sitten mies lähti uimaan. siitä alkoi vittuilu "tuutko uimaan", "ai etkö tuu uimaan", "pitäähän nyt uida". No ei tuossa nyt mitään, mutta sitten se paheni. "vittu sä oot nörtti, nössö jos et nyt ui", "huhhuh mikä nörtti akka sä oot", mies keksi laulun minusta että esim. "Maija on nörtti, se ei uskalla uidakaan"... kuulostaa jo naurettavalta, mutta sitten mies myös näytti mulle persettä ja mukamas "lauloi" persereiällään tuota laulua "maija on nörtti"...

sanoin miehelle monta kertaa että en nyt halua uida koska on niin kylmää vettä että mieluiten saunon ja istun laiturilla. tuo nörtti-juttu vaan jatkui koko saunomisen ajan (1,5h).

siis sanokaa onko tuo ihan normaalia käytöstä lähes 30v mieheltä? mies myös tietää että mulla on hirveästi stressiä, opiskelen nimittäin vauvanhoidon ohella ja omaa aikaa ei juuri ole. eikö normaalisti rakastava puoliso halua viettää mukavan kahdenkeskisen illan sen sijaan että käyttää koko ajan toiselle irvailuun ja kuittailuun?

olen suht herkkä ihminen ja viime yönä en sitten saanut nukuttua edes koska harmitti hirveästi että tuo "vapaa-aika" miehen kanssa meni siihen että mies vittuili mulle eikä lopettanut vaikka näki että pahastuin. suutuinko turhasta? mies ei tuntunut ymmärtävän että tuo ei ole ok.

Kai se on mielestään ollut hauskakin. Kyllä mä silti sanoisin sille vastaisuuden varalle, että eikö kannattaisi käyttää vähä yhteinen aika siihen, mikä on molemmista kivaa.

Oli kyllä ihme käytöstä... mutta saattaahan olla että miestäskin jännitti "ensimmäinen" kahdenkeskinen hetki niin paljon, että veti sitten vähän yli koko homman. Voi olla, että nyt jälkeenpäin hän itsekin ihmettelee käytöstään. Jutelkaa asiasta ja kerro suoraan miltä se sinusta tuntui. Hyvää kesää! Ja kivempia hetkiä kahdestaan jatkossa!

Ja ei tää oo ihan eka kerta... eilen kun ajettiin aamulla anoppilaan niin mies sai yhtäkkiä päähänsä että harrastetaan seksiä jossain tien varressa. ihan oikeasti. vauva nukkui kaukalossa ja mies veti mut autosta ylös ja yritti saada mua nojaamaan autoon ja kaivoi kortsua esiin. sanoin, etten halua, koska ei tee mieli eikä ole liukuvoidettakaan ja seksi tekee ilman sitä vielä kipeää. mies jatkoi yrittämistä mutta luovutti lopulta ja jatkettiin matkaa anoppilaan. mutta tuntui että mies veti herneet nenään tuostakin etten heti suostunut seksiin aamu yhdeksältä jossain pusikossa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja ei tää oo ihan eka kerta... eilen kun ajettiin aamulla anoppilaan niin mies sai yhtäkkiä päähänsä että harrastetaan seksiä jossain tien varressa. ihan oikeasti. vauva nukkui kaukalossa ja mies veti mut autosta ylös ja yritti saada mua nojaamaan autoon ja kaivoi kortsua esiin. sanoin, etten halua, koska ei tee mieli eikä ole liukuvoidettakaan ja seksi tekee ilman sitä vielä kipeää. mies jatkoi yrittämistä mutta luovutti lopulta ja jatkettiin matkaa anoppilaan. mutta tuntui että mies veti herneet nenään tuostakin etten heti suostunut seksiin aamu yhdeksältä jossain pusikossa..

Kolmenkympin kriisi? :whistle:

No se aamuseksin puute sitä rassaa. Tuo mitä M sanoi tuossa ylempänä, sopii kuvioon. Veikkaisin, että mieli teki kokeilla suostutella sua siellä saunalla uudelleen, mutta pokka petti (nimenomaan jännitti vähän) ja se purkautui noin. Pari harvaa kertaa mun on ollut pakko hetkellisesti kieltäytyä semmoisesta, mikä meidän miehestä on tosi kivaa ja seuraukset on olleet aina jotenkin omituisia. Epävarmuutta pitää näköjään sitten peittää jollain kummalla käytöksellä. Tilanne laukeaa ennen pitkää ja kivaa on taas. Varsinkin, jos voi tarjota sitä, mitä mies oli vailla, niin se auttaa tehokkaasti.

ei helv... Oikeesti? Mieshän on ihan pimee :laugh: Mä nauraisin sille tänään räkäsesti että kylläpä käyttäytyi kuin joku vajakki, lällättelee kuin pikkulapset ja ootahan ku kaveris tikahtuu nauruun kun kerron niille sun lällättelyistä ja pöljästä käytöksestä :laugh: ja mitähän ne kaverit, nehän repee täysin kun kuulee tuon perslauluosuuden :laugh: Taitaa äijä saada siitä jonkun uuden "kivan" lempinimen, persposkisolisti tai jotain vielä mairittelevampaa :laugh:

kylläpä sulla outo mies!!! Minä en itse tykkää uimisesta enkä ole uinnut vuosiin. Mutta eipä ole mies haukkunut eikä mollannut asiasta kertaakaan. Sinun miehelles olisin kyllä laukassut suoraan jotain..ja lähtenyt vetämään. Todella idiootti...

Yhteistyössä