Paha mieli,pitäskö teistä mieheni huomioida enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
kerron nyt vain yhden tapahtuman, mutta näitä on usein. oltiin anoppilassa. olin koko päivän vauvan kanssa kaksin, anoppi oli töissä. tein sitten miehelle ja appiukolle kaksi kertaa ruokaa, eikä kumpikaan kiittänyt eikä korjannut astioita pois. toisella kertaa poltin käteni paistinpannussa (sormen), ja siihen oikeasti sattui hirveästi. mieheni sitten lähinnä vain "vittuili" mulle että noitahan sattuu usein. käski mm. nostaa vaunut takakontista vaikka sormi kipeä, kun mainitsin etten pysty, niin mies ivallisesti teki huumoria minusta ja matki ääntäni appiukon kuullen. nyt yhdessä sormessa on koko sormen mittainen vesikello, ei haittaa muuten mutta kipeä on ja isompia juttuja vaikea nostella. ei suukkoja, ei halauksia eikä mitään päivän aikana. kun sitten sanoin että paha mieli, niin mies sanoi vaan että mikä sulla nyt on jne... kun yritin koskea miestä "siinä mielessä" niin tyrkkäs pois että kutittaa ja väsyttää. jotenkin on olo että voisi tuo vähän rakastavampi olla :(

Voi räkä, toi toisen edessä "mollaaminen" on kyl aika ala-arvosta ja kertoo kyl aika huonosta itsetunnosta, ei taita ukkos sua paljo arvostaa=( Kurjaa!!! Yritä kertoo sille mitä ajattelet tosta ja miltä tollanen tuntuu..

Sanoin jo miehelle, että minusta hän ei huomioinut minua eikä tuollainen ivaaminen tuntunut kivalta, ja että kaipaisin hellyyttä. mutta ei tunnu tajuavan, hän ei näe käytöksessään mitään negatiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanoin jo miehelle, että minusta hän ei huomioinut minua eikä tuollainen ivaaminen tuntunut kivalta, ja että kaipaisin hellyyttä. mutta ei tunnu tajuavan, hän ei näe käytöksessään mitään negatiivista.

No, tuo oli ainakin sinun puoleltasi ihan rakentava tapa reagoida ongelmaan. Kyllä hän varmaan näkee ne ongelmat varsinkin jos ne erikseen selität, mutta joidenkin vaan on niin vaikeaa sitä myöntää itselleen saatika toiselle. Voihan olla, että hän haluaa ns. säilyttää kasvonsa, mutta tajusi asian silti. Jollei, ja ilkeily jatkuu, niin sitten sun on ryhdyttävä miettimään, haluatko elää tuollaisen miehen kanssa. Mutta anna hetki aikaa ja tarkkaile tilannetta.

Kamala ukko, ei ihme, että sulla on kurja olo. Mä puhuisin miehelle ihan tiukkaan sävyyn, että katsoo, että on viimeinen kerta kun puhuu sulle ilkeästi. En voi myöskään ymmärtää, ettei hänellä ollut mitään sympatioita, vaikka poltit noin pahasti sormesi.. Onko mies aina ollut tuon tyylinen, ei varmaan? Luu kurkkuun nyt vaan miehelle, sun ei tarvi tuollaista kestää!

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Kamala ukko, ei ihme, että sulla on kurja olo. Mä puhuisin miehelle ihan tiukkaan sävyyn, että katsoo, että on viimeinen kerta kun puhuu sulle ilkeästi. En voi myöskään ymmärtää, ettei hänellä ollut mitään sympatioita, vaikka poltit noin pahasti sormesi.. Onko mies aina ollut tuon tyylinen, ei varmaan? Luu kurkkuun nyt vaan miehelle, sun ei tarvi tuollaista kestää!

mies on vähitellen muuttunut enemmän ja enemmän tuollaiseksi, oli sitä alussakin mutta en silloin ottanut itseeni, ajattelin että ajan myötä kun suhde syvenee niin mieskin osaa olla empaattisempi. joskus mies skarppaa ja on huomaavainen, ehkä kerran parissa viikkossa tai kolmessa viikossa on iltoja, jolloin esim. hakee ruokaa. mutta ei hällä ollut yhtään sympatiaa tosiaan vaikka muhun sattui, jouduin tosiaan itse nostelemaan ne vaunut ja pakkaamaan vauvan tavarat, mies myös parin tunnin kuluttua tapahtuneesta vielä ihmetteli että "ei siihen ees varmaan oikeesti satu" jne... ja muuten SATTUI.

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Mies ei osallistunut vauvanhoitoon ja sä passasit niille ruuat ja muut? JSSAP!

joo, ja voisin passata jatkossakin mutta tahtoisin tuntea oloni rakastetuksi, esim. "kiitos oli tosi hyvää" ja vaikka halaus riittäisi. mutta tuollainen välinpitämättömyys tuntuu pahalta varsinkin kun poltin sormenikin. täältä hain varmistusta sille että onko "aiheellista" tuntea pahaa mieltä, kun miehen mielestä ei nähtävästi ole missään mitään parantamisen varaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies myös parin tunnin kuluttua tapahtuneesta vielä ihmetteli että "ei siihen ees varmaan oikeesti satu" jne... ja muuten SATTUI.

Mä varmaan tuossa tilanteessa löisin paistinpannulla ja sanoisin että ei voi sattua kun ihan vähän vaan kolahti..

Naisen paikka on keittiössä. Nainen valmistaa aterian perheelle ja korjaa jäljet. Naisen velvollisuuksiin myös kuuluu vaunujen nostaminen takatilasta. Älä uikuta nyhverö.

Jumalauta mikä mies :o

Mä olisin sanonu toisen kattauksen jälkeen että ihana kun kehuitte ja kiititte ruuasta minkä teille täälä vartavasten laitoin ;)

Ja todellakaan en olis vaunuja nostanu vaan sanonu että en pysty :kieh:

Ja mitä mollaamiseen tulee niin sano ukolles että seuraava kerta kun tulee niin tietää mollanneensa että nolaat hänet pahemmin :kieh:

Urpo kuriin ja näytä sille että sun nenille ei hypitä!!!

MARJA-LIISA OOTKO IHAN OK ITTES KANSSA? Hei hakkaako siun mies sinua?? Ootko puhunu tosta jonku kanssa? Tollanen ajattelu ei oo tervettä! PARISUHTEESSA tollaiset asiat tulee hoitaa yhdessä ja vastuu kannetaan yhdessä! Js sulla on ongelmia miehen kanssa niin täällä on ihmisi jotka tukee.

Muista että itse latelet säännöt joiden mukaan annat itseäsi kohdeltavan. Jos jatkuvasti hyväksyt tuollaista erittäin inhottavaa nälvimistä,teet ruoat vaikkei kiitä ja kipeällä kädelläsi nostelet vaikka mies ivaa vieressä niin ei hän ehkä näe siinä pahaa koska ethän sä muulloinkaan valita siitä vaikka hän käyttäytyy samoin.

Parasta tehdä kunnolla selväksi (vaikka vähän ei-rakentavamminkin jos se rakentava ei mene perille) että todellakaan toisten edessä EI IVATA PUOLISOA :o eri asia heittää jotain oikeasti vitsillä mutta tollaisessa tilanteessa missä se ei ole vitsi vaan lapsellisesti matkitaan ääntä niin olisin saanut kyllä megaraivarit.

En myöskään käsitä millainen mies käskee sun tehdä jotain kipeällä kädelläsi jos kerran sanot että koskee. Kyllä todellakin miehen kuuluu silloin tulla sanomaan että "anna minä autan".

Järkyttävää käytöstä mieheltäsi ja sun täytyy tehdä selväksi että tuollaista et voi hyväksyä.

No kuulostaa kyllä aikamoiselta!Kauanko se mies on tuommonen ollut?Nyt olis aika todella vääntää rautalangasta sille,että sä et tuommosta kohtelua ansaitse ja sen on loputtava.Jos ei muu auta niin ehdoton ilmoitus,että sä olet valmis hakemaan oikeanlaista huomiota muualta jos mies ei sitä osaa antaa.Jos ongelmat on syvemmällä niin kokeilkaa vaikka terapiaakin..Mä en tuommoista kyllä kauaa katselis.

Miksi näitä tämmösiä miehiä tuntuu olevan täällä joka toisella? Mä en ikinä uskalla enää suhteeseen, jos urpojen osuus nomaaleistä miehistä on noin 80 prosenttia :(

Sympatiat ap:lle :hug: Sulla ois paljon parempi olla ilman tuommoista kusipääukkoa!

Yhteistyössä