Mieheni loukkaantui kun en haistellut hänen pieruaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lumihiutale"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lumihiutale"

Vieras
Se tekee aina niin että tuo pyllynsä naamani eteen ja päästä mojovan ja märän munapierun. Rakastuneena jaksoin nuuhkia ja imeä aromeja hurmoksessa nenääni, nykyään mua paremminkin häiritsee tuo. Tänään sitten laitoin sormet nenäni tukkeeksi ja tästähän mies otti ja loukkaantui. :(Mä en kuulemma enää rakasta häntä. Kyllä mä rakastan häntä mut en mä ole enää rakastunut siihen. Monet sen jutut on musta outoja.

Hei, mä muistan yhden tällaisen alotuksen täällä. Siinä aapeen miehellä oli paljon muitakin outoja kommervenkkejä. Mut jatka vaan, näitä on aina kiva haist.. eiku lukea.

Tee miehesi kanssa vaihtokauppa: sinä haistelet hänen pierujaan, mutta hänen pitää haistella yhtä monta kertaa sinun käytettyä terveyssidettä tai tamponia :)

mun eksä oli samanlainen, nyrkkipierut oli pakko ottaa vastaan... musta se oksettavaa... ja hänellä oli oikeus röyhtäillä ja piereskellä tilanteessa kuin tilanteessa, mutta auta armias jos itse nukkuessani ja täysin itse tietämättömänä olin päästänyt jotain ilmoille...kauhea huuto ja herättely... narsisti on aina narsisti...
onneks se onki eksä nykyää.... nykyinen mies onkin sitten ihan toista maata kaikin puolin :heart:

Yhteistyössä