B
Borkku
Vieras
En sitten ehtiny lukea noita kaikkia juttuja mitä oli tullu lisää.
Ei sillä naisellaka kyl kaikki oo kunnossa
Ei sillä naisellaka kyl kaikki oo kunnossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh?:On sulla ap asenne...
Mä tiedän, miltä tuntuu autottomana roudata se 30 minuuttia, bussien vaihto, johon voi kulua myös oma aikansa..Plus että lapsen kanssa voi myöhästyä bussista, jolloin bussi aikataulut menee sekaisin..
Kyllä mä pidän autollisen velvollisuutena hoitaa näkemiset.
Ja jos miehellä on huoltajuus, hänellä on myös velvollisuus toisena huoltajana auttaa jos äiti menee äkisti töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Se on miehen omaa tyhmyyttä jos antaa itseänsä pomputtaa. Kuskaus yleensä kuuluu etävanhemmalle, mutta kuskaus sinne, tänne ja tonne ei. Lapsi on miehesi myös silloin kun teidän vuoro ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:teinä sopisin asia lastenvalvojan kanssa niin ei tarttis tuollaisista "pikku" asioista vetää hernettä kenenkään nenään eikä välit menis huonommiksi.
.... lapskaan ei kärsis...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:[
Ja tämän tilanteen parantamiseksi päätitte lopettaa lapsen viemiset ja haut?
Sääliksi käy lasta.
ei ex kauaa jaksa olla lapsen kanssa kahdestaan
millä sitten saa sovittua että ex tulisi vastaan edes vähän? Jos tilanne mun miehellä on mahdoton hakea perjantaina lasta, niin ex on sitä mieltä että lapsi ei sitten tule ollenkaan, pitääkö mun mieheni jättäytyä sairaaksi jotta voi hakea lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:teinä sopisin asia lastenvalvojan kanssa niin ei tarttis tuollaisista "pikku" asioista vetää hernettä kenenkään nenään eikä välit menis huonommiksi.
.... lapskaan ei kärsis...
Ei tämä ex suostu!
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Vaikka se kuinka harmittaa,niin välillä vaan valitettavasti on helpompaa niellä ja tehdä elämä itselleen mahdollisimman helpoksi.Mun mies on pääsääntöisesti kuskannut lapsensa,välimatka on vuosien varrella vaihdellut ja samaten rahatilanne,mutta koska hän lastaan haluaa säännöllisesti tavata niin se vain on helpompaa.Tiedän,se ottaa päähän,mutta välillä vaan elämä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sis exä on sairas? Voi hyvänen aika, tottakai jos lapsen äiti on sairas, isällä on suurempi vastuu lapsen hyvinvoinnista! Sätit exää ja saamattomuuttaan, etkö tosiaankaan ymmärrä että nuo johtuvat tuosta sairaudestaan? Varmasti hän itsekin mielummin olisi terve, mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja nini:ketjusta saadaan taas kymppi sivunen tappelu. Kun ihmiset muistaisi, että niitä toiminta tapoja on paljon erilaisia. Tässä ap:n tapauksessa tuo exä vaikuttaa lievästi sanoen epätasapainoiselta ihmiseltä. Ennemminkin mietin pystyykö tämä exä huolehtimaan siitä lapsesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Yleensä se kuskaus on etävanhemman vastuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja nini:ketjusta saadaan taas kymppi sivunen tappelu. Kun ihmiset muistaisi, että niitä toiminta tapoja on paljon erilaisia. Tässä ap:n tapauksessa tuo exä vaikuttaa lievästi sanoen epätasapainoiselta ihmiseltä. Ennemminkin mietin pystyykö tämä exä huolehtimaan siitä lapsesta?
No mies on päättänyt sen että jos lastensuojelu ottaa taas yhteyttä niin oikeuteen mennään hakemaan lapsen huoltajuutta kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Vaikka se kuinka harmittaa,niin välillä vaan valitettavasti on helpompaa niellä ja tehdä elämä itselleen mahdollisimman helpoksi.Mun mies on pääsääntöisesti kuskannut lapsensa,välimatka on vuosien varrella vaihdellut ja samaten rahatilanne,mutta koska hän lastaan haluaa säännöllisesti tavata niin se vain on helpompaa.Tiedän,se ottaa päähän,mutta välillä vaan elämä on.
jos kulkuyhteydet olisi huonommat ymmärtäisin kyllä, mutta mikä selittää sen että jopa minä haen tätä lasta muiden lasten kera ja oma äiti siihen ei kykene, jos äiti haluaa lapsen klo 16 meille jotta pääsee saunomaan klo 18 niin miksi hän ei voi tuoda lasta itse? Se on puoli tuntia, lapsi kävelee ei käytä rattaita joten mahtuvat bussiinkin. Minä se toisaalta en mahdu bussiin jos rattaita bussi täynnä.
Mulla ja mun eksällä on sopimus, se joka pystyy tuo tai vie, exäni hakee joskus, minä vien joskus, me teemme sen niin mikä sopii kaikille osapuolille.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:No mies on päättänyt sen että jos lastensuojelu ottaa taas yhteyttä niin oikeuteen mennään hakemaan lapsen huoltajuutta kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Vaikka se kuinka harmittaa,niin välillä vaan valitettavasti on helpompaa niellä ja tehdä elämä itselleen mahdollisimman helpoksi.Mun mies on pääsääntöisesti kuskannut lapsensa,välimatka on vuosien varrella vaihdellut ja samaten rahatilanne,mutta koska hän lastaan haluaa säännöllisesti tavata niin se vain on helpompaa.Tiedän,se ottaa päähän,mutta välillä vaan elämä on.
jos kulkuyhteydet olisi huonommat ymmärtäisin kyllä, mutta mikä selittää sen että jopa minä haen tätä lasta muiden lasten kera ja oma äiti siihen ei kykene, jos äiti haluaa lapsen klo 16 meille jotta pääsee saunomaan klo 18 niin miksi hän ei voi tuoda lasta itse? Se on puoli tuntia, lapsi kävelee ei käytä rattaita joten mahtuvat bussiinkin. Minä se toisaalta en mahdu bussiin jos rattaita bussi täynnä.
Mulla ja mun eksällä on sopimus, se joka pystyy tuo tai vie, exäni hakee joskus, minä vien joskus, me teemme sen niin mikä sopii kaikille osapuolille.
Niinhän sitä voisi luulla..Positiivista kuitenkin että teillä toisen osapuolen exän kanssa sujuu,voisihan olla ongelmia sielläkin rintamalla.Pääasiahan kuitenkin on,että lapsi on teidän kanssanne sovitusti,koitat ajatella asiaa pitkällä juoksulla,joskus lapsi on tarpeeksi iso tulemaan matkan itse jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:No mies on päättänyt sen että jos lastensuojelu ottaa taas yhteyttä niin oikeuteen mennään hakemaan lapsen huoltajuutta kokonaan.