Miehen vaihto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zen

Vieras
Onko kukaan parisuhteessa ollessaan rakastunut toiseen mieheen ja vaihtanutkin miehen tähän uuteen? Miten päädyit ratkaisuun, jos ei edellisessä suhteessa ollut varsinaista vikaa (väkivaltaa tms.), vaan teillä meni ihan hyvin??

Minä jätin unelmien miehen 2,5 vuoden seurustelun jälkeen.
Ihastuin niin pahasti toiseen mieheen, että oli pakko lopettaa suhde ja syöksyä uuteen.
Kadun sitä vieläkin. Edellisessä miehessä ei ollut mitään vikaa, hän oli hyvännäköinen, rakastava, hellä, kunnioittava... Nykyiseni kanssa pidämme juuri taukoa, sillä hän juo liikaa, haukkuu, on välinpitämätön...

Kaipaan joka päivä menneeseen, ja mietin, minkä helvetin takia annoin tunteiden viedä.
Suututtaa omat valinnat, nyt tuntuu pahalta enkä ole onnellinen.

Mulla kyseessä on vielä nykyisen miehen kaveri... :'( Nykyisen miehen kanssa menee ihan hyvin, mutta olin jo aiemmin alkanut miettiä haluanko sittenkään hänen kanssaan lapsia ja sitoutua lopullisesti. Mies on myös hyvin äkkipikainen ja pelkään häntä vihaisena, mutta ei ole juuri muuta kuin töninyt minua silloin kun on todella raivostunut.

Uusi mies, johon olen ihastunut, ei ole mikään unelmamies ulkoisesti, ja kun kaverina hänet tunsin niin ei mitenkään erikoinen henkisestikään. Pikkuhilja kuitenkin tutustuttu toisiimme paljon paremmin, ja löydän hänestä lisää ja lisää uusia puolia, sellaisia mitä ei hänestä kaveriporukassa näy.

Vaikeuksia toisi tietysti suhteesta kertominen muulle kaveriporukalle...

Jos haluat vaihtaa, EROA ENSIN ja sitten kun pöly on laskeutunut, aloitat suhteen tuon kaverin kanssa. Ole siis reilu miehellesi, kun kerran kyseessä hänen kaverinsa.

En ajatellutkaan ihan seuraavana päivänä uutta suhdetta julkistaa, vaikka ko. mies kyllä puhuukin jo yhteen muuttamisesta. Sehän on selvää, että asiasta puhuttaisiin muille vasta useiden kuukausien päästä. En tiedä vaan, kehtaisiko itse koskaan mennä sen porukan kanssa enää mihinkään..

Joo mutta laita tuo uusi suhdekin muutamaksi kuukaudeksi oikeasti jäihin. Anna sen tilanteen tasoittua ja sitten aloittakaa. Voit silloin hyvin mennä porukoihin, kun et ole pelannut mitään nykyisen miehesi seläntakana.

Yhteistyössä