ensimmäistä kertaa elämässäni (auttakaa)!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut

Vieras
olen rakastunut ensimmäistä kertaa elämässäni...
tapasin tämän mahtavan miehen laivalla ja se oli rakkautta ensinäkemältä.
en ole koskaan ollut rakastunut mieheeni ,vaan jotenkin vaan ajauduin tekemään lapset,menemään naimisiin ja nyt asumuserossa.
onkohan kohtalo olemassa, vai onko kaikki tämä ollut vaan sattumaa...
en ole uskaltanut kertoa miehelle, että olen asumuserossa ja minulla on 3 lasta, tosin olemme tunteneet vain muutaman viikon ja välillämme on n. 900km.
kertokaa miten minun pitää tehdä??
olen niiiiin onnellinen, vihdoinkin tiedän miltä rakkaus tuntuu mieheen.

Minulla ja aviomiehelläni se oli rakkautta ensisilmäyksellä. olin silloin toisen miehen kanssa kihloissa. Kun katsoin miestä ekaa kertaa silmiin, niin mulle tuli heti ajatus päähän, että tässä on nyt "se elämäni mies". Jätin kaiken ja möin kaiken omaisuuteni ja muutin miehen luo ulkomaille. Nyt ollaan oltu vuosia naimisissa ja meillä on ihania lapsia=)

en ole valehdellut mitään, olen vain jättänyt kertomatta... mitä jos hän ei olekkaan valmis isäksi ja menetän hänet??
tai no ,eihän sille sitten mitään voi.

No enpä oikeesti osaa auttaa kun ei ole vastaavasta kokemusta. Paitsi että omaan mieheeni rakastuin kyllä ihan heti, vaikka elinkin silloin edellisessä pitkässä ja huonossa suhteessa. Ei siinä auttanut muu kuin täysillä mennä miehen matkaan ja nyt ollaan oltu 9 vuotta onnellisesti yhdessä.

Mutta sun kannattaa kuitenkin huomioida tuo pitkä välimatka. En väitä etteikö etäsuhteet voisi toimia,mutta onhan ne haasteellisia.

Ja lapsista (+muutenkin) tilanteestasi sun kannattaa rehellisesti kertoa, sillä jos tämä rakkautesi kohde ei lapsia kestä, niin eipä tuo silloin voi kovin kummoinen mies olla :/ .

Ja muuten, jos kaikki osuu kohdilleen niin anna palaa vaan. Elämä on liian lyhyt jatkuvaan epäröintiin ja pähkäilyyn.

Joo, aloita nyt ainakin kertomalla kaikki itsestäs, lapset, asumusero ym. Pakkohan ne on jossain vaiheessa kertoo ja mitä pidemmälle salaat, siit tulee paha juttu vaikkei se muuten oliskaan.

joo siis jos mies ei välitä lapsista, niin eihän hän silloin se oikea ole...
tapaan miehen ensiviikon lauantaina ja taidan silloin ottaa lapset puheeksi, kännykässä kun en viitsi näin tärkeästä asiasta puhua.

Yhteistyössä