?
-
Vieras
Ei sillä ole väliä, vaikka olette naimisissa. Sinä et ole velvollinen maksamaan miehesi velkoja. Yhteys ulosottovirastoon ja selvitys asialle. Heillä ei ole oikeutta koskea sinun rahoihisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toisaalta voisit kysyä, että onko miehesi niin helvetin röyhkeä, että on jättänyt laskut maksamatta.
Onko ne oikeasti niin helvetin röyhkeitä, että vievät vaimolta säästöt? Kun eihän mulla ole luottotiedot menneet eikä ole ulosmitattavaa, niin miten ihmeessä ne voi viedä mun rahat? :'( Kukaan ei ole kertonut, että aiotaan ulosmitata mistään mitään. Miehen palkasta tosin vievät kaiken ylimääräisen mutta muusta ei ole ollut puhetta tai tietoa, edes miehelläkään. Olen itsekin nähnyt ne tiedotteet/laput, jotka tuli ulosotosta kun olivat päättäneet aloittaa ulosmittauksen ja niissä lukee vain palkasta otettavat.
Siis, eihänne tililtä vie. Vaan suoraan palkasta.
Mulla ainakin meni suoraan palkasta ne, eikä tililtä..Ja meillä on yhteinen tili miehen kanssa.
No kyllä täytyy vissiin näinkin tehdä. Siinä on vaan sitten se ongelma, että mies joutuu tosiaan nostamaan kaikki rahat automaatista, kun hänen omalla tilillään on ainoastaan automaattikortti, kun ei saa pankin mukaan luottotietojen menetyksen vuoksi pankki- tai edes electronkorttia. Kyllä meni päivä totaalisesti pilalle.
Siis, eihänne tililtä vie. Vaan suoraan palkasta.
Mulla ainakin meni suoraan palkasta ne, eikä tililtä..
Ja meillä on yhteinen tili miehen kanssa.
Toisaalta voisit kysyä, että onko miehesi niin helvetin röyhkeä, että on jättänyt laskut maksamatta.
Harva yritys hyväntekeväisyyttä harrastaa, joten jonkun suusta se miehesi on niitä rahoja pummanut.
Ota miehen käyttöoikeus pois tileiltäsi nyt heti. Sitten rahat ovat sinun rahojasi. Jos käytätte niitä yhteisesti, anna miehelle käteistä tai laita ulosmittauksen jälkeen hänen palkkatililleen.
Uskon että vouti on (mustavalkoisesti) katsonut tulot myös miehen tuloiksi koska käyttöoikeus tileihin kerran on.
vaikka näitä ulosmittauksia on tehty jo monta vuotta ja naimissakin oltu jo kohta 8kk. Miksi siis nyt...?
Miehesi on ottanut rahat tililtä ja laittanut viestiksi ulosotto.
Minä en edes alkaisi seurustelemaan miehen kanssa joka ei osaa hoitaa raha-asioitansa! Saati että antaisin omaan tiliini käyttöoikeuden. Ihminen ei muutu! Usko pois.
Rikas ei tarvitse olle mutta minulle riittää kun osaa elää varojensa mukaan. Kyllä minä ensimmäisenä epäilisin miestä rahojen viemisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eppäilevätuomas;23088687:Mulle tuli sama mieleen...