miehen torjunta, ero edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhden lapsen äiti

Vieras
Mää oon ton ukon kanssa ihan raivon partaalla.. Kertokaa miten voin yrittää parantaa liittoamme? Ollaan ihan eron partaalla, mutta jokin mussa huutaa etten halua erota. Sama koskee miestä.

Riidellään melkein joka päivä jostain ja aina riidat paisuvat loukkaaviksi syyttelyiksi molempien puolelta. Seksiä meillä on todella harvoin ja tämä on mielestäni suurin syy siihen miksi MINÄ en ole tyytyväinen.

Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta en saa mitään vastausta.
Mies haluaa olla kanssani, mutta häntä ärsyttää suunnattomasti se että olen melkein koko ajan vihainen jostakin.

Ja minä olen vihainen, koska tekee mieli seksiä enkä sitä saa. En halua pettää eikä omakiva riitä. Aamuisin kun herään olen heti valmiiksi syvästi loukkaantunut etten ole eilenkään taas saanut mieheltäni huomiota.

Hän kyllä halaili ja pussaili kovastikin, mutta sekin on loppunut koska olen kuulemma niin v-mäinen.

Yritän tsempata itseäni aina välillä ettei seksi ole se tärkein asia, mutta en voi mitään sille että tulen surulliseksi siitä ettei oma mieheni halua minua ja torjuu lähestymiseni. En kyllä enää ole tehnyt itsekään aloitteita koska torjutuksi tuleminen loukkaa taas enemmän.

Kannattaako tätä jatkaa? En tiedä miksen lähde vaikka olen kovin yksinäinen. Emme ole nukkuneet edes samassa sängyssä PITKIIN aikoihin.. :(

Olen joka toinen hetki lähdössä ja joka toinen hetki jäämässä. En halua erota mutta pelkään että päässä pimahtaa kohta.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mitä mies sanoo siihen, että miksi hän ei halua seksiä?

Olen kysynyt onko hän kyllästynyt, onko vika minussa vai onko hänellä muita huolia, vastaus kaikkeen on ei. Hän istuu tietokoneella ja minä yritän puhua takaraivolle.

Kun jatkan kyselemistä hän hermostuu ja sanoo että älä jaksa jankuttaa ja lopettaa keskustelun. Jos jatkan vielä tulee huutoa ja riitelyä molemmin puolin.

Turhaudun niin paljon aina tuosta kommentista.. Miten muka voisimme ikinä selvittää mitään kun kaikki mitä sanon on jankuttamista.

Olen kysynyt myös onko hänellä toinen, mutta vastaus on ehdoton ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
tilanne meillä. ei seksiä kohta 2-vuoteen ja 1,5v ollaan nukuttu eri sängyissä.

meillä joskus tosi lyhyitä kausia,meidän tapauksessa suhde olisi förbi jos noin menisi,onko tossa mitn mieltä????

mies ei kuulemma halua erota/luopua minusta... enkä minäkään haluais erota.. mutta ottaa päähän kun se ei kuitenkaa ole valmis tekemään mitään parantaakseen tilannetta...

meillä joskus tosi lyhyitä kausia,meidän tapauksessa suhde olisi förbi jos noin menisi,onko tossa mitn mieltä????

Omalta kohdaltani voin sanoa että eihän siinä olekaan mitään mieltä, mutta silloin kuin seksi alkoi hiljalleen vähetä, en pitänyt sitä tarpeeksi suurena syynä erota.
Pikkuhiljaa seksittömät kaudet venyivät ja pinna alkoi kiristyä.

Meillä siitä on alkanut sellainen oravanpyörä, mitä emme osaa pysäyttää. Tai ainakaan minä en osaa. Ja en ihmettele ettei mieskään yritä koska olen koko ajan vihainen. Kaikesta.

Ja olemme tästä kerran jutelleet. Lopputulos oli se, että tämä on tälläinen oravanpyörä.

Eli mieheni tietää minun kantani, muttei suostu puhumaan saatika tekemään mitään asian eteen.

Toisinaan minusta tuntuu että hän haluaa että minä teen aloitteen eron suhteen, saisipa hän sitten olla loukattu ja jätetty osapuoli, vaikka itse on jättänyt minut yksin meidän makuuhuoneeseemme aikoja sitten..

Olen yrittänyt tsempata itseäni ja olla hyvällä tuulella. Mutta siltikään mikään ei muutu.

mellä tuota seksittömyyttä miehen puolelta kesti viime syksystä nyt tähän kesään... ja kuulemma syy oli työt ja stressi siitä... jos ei olis nyt normalisoitunut, oltais menty parterapiaan...mut kummasti halut alkoi palailemaan miehellekkin,kun vähissä vaatteissa kuljeksin ja lasten mentyä nukkumaan,pidin vieläkin vähemmän päälläni...ostin uusia ihania pitsisiä ja seksikkäitä asuja itselleni, en tyrkyttäny enää itteäni ja lähettelin itse miehelle hyvin seksikkäitä viestejä... luulen että kiinnostus muhun oli vähän lopahtanut ja ainainen vinkumiseni seksistä sai mieheni kyllästymään edes ehdottamaan minulle sitä,vaikka haluja oisi jo aiemmin ollutkin.. nyt saan joka päivä ja välillä montakin kertaa päivässä...vaikka lapsiakin on jo kolme... ihanaa...enkä varmasti ruikuta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja yhden lapsen äiti:

Omalta kohdaltani voin sanoa että eihän siinä olekaan mitään mieltä, mutta silloin kuin seksi alkoi hiljalleen vähetä, en pitänyt sitä tarpeeksi suurena syynä erota.
Pikkuhiljaa seksittömät kaudet venyivät ja pinna alkoi kiristyä.

Meillä siitä on alkanut sellainen oravanpyörä, mitä emme osaa pysäyttää. Tai ainakaan minä en osaa. Ja en ihmettele ettei mieskään yritä koska olen koko ajan vihainen. Kaikesta.

Ja olemme tästä kerran jutelleet. Lopputulos oli se, että tämä on tälläinen oravanpyörä.

Eli mieheni tietää minun kantani, muttei suostu puhumaan saatika tekemään mitään asian eteen.

Toisinaan minusta tuntuu että hän haluaa että minä teen aloitteen eron suhteen, saisipa hän sitten olla loukattu ja jätetty osapuoli, vaikka itse on jättänyt minut yksin meidän makuuhuoneeseemme aikoja sitten..

Olen yrittänyt tsempata itseäni ja olla hyvällä tuulella. Mutta siltikään mikään ei muutu.

Kolmen vuoden suhde,mies ei alun alkaenkaan ollut aktiivinen.Kerran viikossa eikä koskaan yhtä kertaa enempää.Seksi oli kyllä hyvää silloin harvoin kun sitä oli.
Keskustelimme asiasta monta kertaa ja viimein mies sanoi että kaikki hänen suhteensa ovat päättyneet samaan asiaan,liian vähäiseen seksiin.
Mies meni lääkäriin ja testattiin onko testosteroniarvot normaalit.
Kysyin tuloksista,normaalit on älä kysele oli vastaus.
Silloin seksittömyyttä oli kestänyt 7kk.
Mies ei halunnut asialle mitään tehdä,olen varma ettei se edes käynyt niissä testeissä,sanoi vaan että pitäisin suuni kiinni.
8kk seksittömyyden jälkeen käskin miehen pakata kamansa jä häipyä.
Parisuhteeseen kuuluu seksi,kompromisseja pitää tehdä koska aina halut eivät kohtaa.Tulee myös seksittömiä kausia ja kausia kun naidaan kun kanit.
Kuitenkin toisen kuukausia jatkuva pihtaaminen on henkistä väkivaltaa toiselle.Jos ei ole seksiä,ei ole parisuhdetta.

mies ei kuulemma halua erota/luopua minusta... enkä minäkään haluais erota.. mutta ottaa päähän kun se ei kuitenkaa ole valmis tekemään mitään parantaakseen tilannetta...

Miten teillä arki toimii ja miten sinä kestät tilanteen? Oletko ajatellut eroa vaihtoehtona? Olisi mukava tietää miten muut menettelevät tämän asian kanssa kun ei tämä taida niin harvinaista ollakaan..

Minttulille on käynyt hyvin :D Mutta ei meillä ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen vaikka alasti kulkisin nenän edessä.

en siis tiedä mitä itse olette tehneet asian eteen...mutta en ainakaan enää anna meille tapahtua noin...meilläkin oli tosi pahojakin riitoja ja eroamispisteessä... jostain vain sain yhtäkkisen kipinän lopettaa ruikuttaminen ja asiasta puhuminen,koska siitä ei näyttänyt olevan mitään hyötyä,päinvastoin...
kun mieheni näki,etten enää vaivannut päätäni tällä asialla...käväisin parturissa uudistamassa hiuksiani ja aloin pitämään itsestäni enemmän huolta lenkkeilemällä ja kuntoilemalla,sekä meikkaamalla itseni välillä kauniiksi,jotta miehenikin muistaisi,kehen olikaan joskus ihan rakastunut... ehkä hän tajusi että jollei itsekin pian ryhdistäydy,menettää minut jollekkin toiselle...eikä sitä sitten näköjään halunnut!! toivon että saatte asianne kuntoon ja tämänkin asian pois päiväjärjestyksestä... yrittäkää...ainakin nyt vielä kun on kesä... näyttäkää miehillenne mitä menettävät jos eivät ryhdistäydy!!! uskokaa itseenne te ihanat ja kauniit naiset!!! pelastakaa liittonne!!!niin lapsillakin on parempi olla...

hei, ota sää mun mies niin mää otan sun miehen. Meillä on samanlaista mutta mies on seksin perään. Mä en osaa enää mennä sen lähelle sängyssä, se ei tunnu luonnolliselta kun sitä ei tapahdu koskaan muulloinkaan. Kaipaan kyllä kovastikin läheisyyttä ja kaikkea mutta tuo mies vaan ahdistaa mua.

Eilen pidimme mykkäkoulua. Tänään halasin miestäni pitkään ja sanoin etten halua menettää häntä enkä halua riidellä. Vastaukseksi tuli hyväksyvää muminaa ja käden taputusta selälle.

Ei siis halannut takaisin, vaan taputteli kädellään selälleni, josta olen taas tietysti nyt loukkaantunut. Tuntuu että taas yritin, muttei kiinnosta.

Kun en tiedä mitä hän haluaa. Aiemmin on sanonut että hänellä on muuten hyvä olla jos minä vaan en nalkuttaisi kaikesta.
On kuulemma tyytyväinen suhteeseenkin..? Sitä ihmettelen että jos minä olen niin ahdistunut tästä kaikesta miten hän ei ole voinut nähdä sitä ennenkuin aloin vihaiseksi?

minttulilla oli ihan järkevää kommenttia ap:lle. jotenkin tuntuu, että ap tahtomalla tahtoo riidella koko ajan. voi olla että muutos vaatii ap:n suhtautumistavan muutosta.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
minttulilla oli ihan järkevää kommenttia ap:lle. jotenkin tuntuu, että ap tahtomalla tahtoo riidella koko ajan. voi olla että muutos vaatii ap:n suhtautumistavan muutosta.

Samaa mieltä.

Osittain olen itsekin samaa mieltä. Onko mitään neuvoja miten saan vihan itsestäni pois? Voisin sitten leikkiä että minua ei ole ikinä loukattu ja yrittää taas olla mieliksi miehelleni.

Miten teillä arki toimii ja miten sinä kestät tilanteen? Oletko ajatellut eroa vaihtoehtona? Olisi mukava tietää miten muut menettelevät tämän asian kanssa kun ei tämä taida niin harvinaista ollakaan..

Minttulille on käynyt hyvin :D Mutta ei meillä ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen vaikka alasti kulkisin nenän edessä.

no mies on niin vähän kotona oikeastaan tulee vain kotiin nukkumaan.. että me ainakin säästytään aika hyvin riidoilta... ja mä en viitsi haastaa riitaa joten oon tyytynyt olemaan vaan hiljaa.... olen yrittänyt olla kiva ja vihjailla ym käynyt kampaajalla, meikkaan muutenkin ja yritän pukeutua kivasti koska pidän itse siitä myös ja kroppa on kunnossa jne mut eipä se ole vaikuttanut mitään.... yleensä pidän kiukut ja vihat sisälläni....

Riidellään melkein joka päivä jostain ja aina riidat paisuvat loukkaaviksi syyttelyiksi molempien puolelta.

Hmmm... Jos ei noille molemminpuolisille loukkaaville syyttelyille näy loppua, niin lienee aika sama mitä teette sängyssä, sängyn vieressä tai sängyn alla.

enkä tarkoittanutkaan että alasti pitäisi hillua kokoajan...onhan se miehesi sinut monta kertaa jo alasti nähnyt...hae jotain ihanaa ja seksikästä päällesi ja tepsuttele sitten vaikka vain tekemässä kotitöitä pyyhkimässä pölyjä telkkarista jne...etkä puhu asiasta mitään... eikä kaikki hetkessä yhden päivän aikana tapahdukkaan...mun muutokseni kesti kuitenkin meilkein kaksi kuukautta...mutta huomasin että myös mussa oli jotain minkä takia miestä ei innostanut... ja nyt kun olen ihan erinäköinenkin kun olen laihtunut ja saanut uuden hiustyylin ja pukeudun eritavalla,niin huomasin etten tehnyt tätä pelkästään mieheni takia,vaan myös siksi että itse voisin paremmin ja tämä tosiaan toi itseluottamukseni takaisin... ja sen mieskin varmaan huomasi!!! olen onnellinen että en jättänyt asiaa siihen tai hakenut niitä eropapereita...tajusin että minunkin itseni on muututtava...sitä yritin kertoa...enkä tietenkään sano että sussa olisi mitään vikaa...mutta jo pienikin muutos saa aikaan suuria ja uusia tuulia... kokeilisit edes!!! et siinä ainakaan mitään menetä!! luulen ja uskon että miehesikin näkee sitten että sinäkin tosissasi yrität... ja mä tiän mistä puhun...koska meillä oli ihan sama tilanne...selkään taputtelua halaamisen sijasta myöten...

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Riidellään melkein joka päivä jostain ja aina riidat paisuvat loukkaaviksi syyttelyiksi molempien puolelta.

Hmmm... Jos ei noille molemminpuolisille loukkaaville syyttelyille näy loppua, niin lienee aika sama mitä teette sängyssä, sängyn vieressä tai sängyn alla.

Kyllä nää meidän riidat johtuvat nimenomaan seksin puutteesta. Mulla ei olis mitään valitettavaa jos se puoli toimis. Ja mieshän syyttelee mua asioista ihan vaan sen takia kun itse teen sitä hänelle.

Pakko sanoa, että lopeta se seksin vinkuminen ja asiasta jankkaus niin todennäköisesti saat sitä seksiä! Kokeile minttulin vihjeitä, yritä vaikka kotonakin olla vähän nätimmän näköinen jos muuten kuljet meikittä kotivaatteissa tms. Lopeta seksistä puhuminen ja älä itse tee alotetta, mutta ole miehelle ystävällinen ja reipas. Kyllä se siitä lähtee, ei päivässä eikä välttämättä viikossa, mutta lähtee kuitenkin. Itselläni tuo tepsi loistavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:

Kyllä nää meidän riidat johtuvat nimenomaan seksin puutteesta.

Joo, mut jostakin kohtaa oravanpyörä pitäisi katkaista, ja syyttelyiden lopettaminen voisi olla sellainen kohta..

Alkuperäinen kirjoittaja minttuli:
enkä tarkoittanutkaan että alasti pitäisi hillua kokoajan...onhan se miehesi sinut monta kertaa jo alasti nähnyt...hae jotain ihanaa ja seksikästä päällesi ja tepsuttele sitten vaikka vain tekemässä kotitöitä pyyhkimässä pölyjä telkkarista jne...etkä puhu asiasta mitään... eikä kaikki hetkessä yhden päivän aikana tapahdukkaan...mun muutokseni kesti kuitenkin meilkein kaksi kuukautta...mutta huomasin että myös mussa oli jotain minkä takia miestä ei innostanut... ja nyt kun olen ihan erinäköinenkin kun olen laihtunut ja saanut uuden hiustyylin ja pukeudun eritavalla,niin huomasin etten tehnyt tätä pelkästään mieheni takia,vaan myös siksi että itse voisin paremmin ja tämä tosiaan toi itseluottamukseni takaisin... ja sen mieskin varmaan huomasi!!! olen onnellinen että en jättänyt asiaa siihen tai hakenut niitä eropapereita...tajusin että minunkin itseni on muututtava...sitä yritin kertoa...enkä tietenkään sano että sussa olisi mitään vikaa...mutta jo pienikin muutos saa aikaan suuria ja uusia tuulia... kokeilisit edes!!! et siinä ainakaan mitään menetä!! luulen ja uskon että miehesikin näkee sitten että sinäkin tosissasi yrität... ja mä tiän mistä puhun...koska meillä oli ihan sama tilanne...selkään taputtelua halaamisen sijasta myöten...

Kiitos Minttuli rohkaisevasta viestistäsi.
Taidan nyt ihan oikeasti keskittyä johonkin muuhun.

En halua olla kiukutteleva ja huomiota vaativa tyttönen vaan oikea Nainen joka pystyy ottamaan vastuun omasta onnestaan. Taidan jatkaa tätä päivää hymyillen ja pitää siitä asenteesta kiinni ihan itseni tähden :)

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta sen sanon että minusta ei ole mikään ihme että seksi ei maistu jos arki on yhtä riitelyä. Viehätytkö itse ihmisestä joka on riitaisalla tuulellä, mököttää, kettuilee tms? Teillä pitäisi olla yhdessä mukavaa, jotta tekisi mieli olla intiimisti.
Vaikka riidat johtuisivat seksittömyydestä, ei tilanne sillä parane että mököttää kunnes toinen tajuaa antaa. Mieti nyt itsekin mahdatko riitaisana olla haluttava? Lähtekää johkin päiväreissuun ja koittakaa nauraa vähän, ties vaikka sitten illalla alkaisi tapahtua makkarissakin.