Miehen raivokohtaukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs äiti"

Vieras
Olen skitsofreenikko, jolla on kyllä lääkitys kunnossa ja terapia toimii. Lisäksi on nyt kaikenlaista fyysistä vaivaa. Sairauteni näkyvät arjessa, siten että väsyn helposti ja olen aika passiivinen ja erakkomainen luonteeltani. Kuitenkin huolehdin lapsestamme ihan yhtä lailla kuin miehenikin, kotitöitä mies tekee enemmän. Opiskelen myös uuteen ammattiin.

Mies ei tahdo nykyään sietää minua enää yhtään. Saa usein raivokohtauksia, jolloin haukkuu minua lapsenkin kuullen estoitta vaikka miksi. Olen kuulemma klassinen skitsofreenikko, makaan vain enkä tee mitään ja on kuulemma viimeinen kerta kun mielisairaan mukaan lähtee yms.

Nuo loukkaavat todella paljon, niin paljon, että olen vakavasti harkinnut jopa itsemurhaa. Haluaisin mieheni näkevän ja tuntevan nahoissaan kuinka paljon satuttaa muutenkin herkkää mieltäni.

Ainoa syy, jonka takia jaksan, on lapseni. Häntä en halua menettää. Ja jos joku miettii, miksen jätä miestäni, niin olen aikonutkin. Mutta joka kerta mies sanoo kuitenkin ettei halua erota.

Jos jollain on jotakin neuvoa antaa, niin saa antaa.

mä olen aika vetelä, passiivinen ja erakkomainen ilman mitään sairauttakin. itse en henk.koht. kattelis sekuntiakaan tollasta ukkoa ja heittäisin sen helvettiin! onko susta kiva kun lapses ottaa mallia ja alkaa alistaan sua ja huutamaan sulle samoja juttuja!? nyt joku roti tuohon hommaan ja sano ukolles selvästi että jos kerrankaan puhuu tollaisia niin se on sitten tervemenoa! miksi ihmeessä uskot miestäsi joka on näköjään 100 kertaa hullumpi kuin sinä!!? nyt nainen hommaat itsellesi selkärangan itsesi ja LAPSESI vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Mehukatti
Klassisesti: jätä se sika. Lapsesi on hyvää vauhtia oppimassa että joko

a) naisia saa kohdella miten huvittaa (jos on poika), tai
b) hän itse ei ole minkään arvoinen, joten häntä saa kohdella miten huvittaa (jos on tyttö).

Yhteistyössä