Käskin miehen häipyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Uusperhekuvio on vaikea sen tiesin, mutta en tiennyt että se on näin vaikea :( Vai oliko se vain meillä näin vaikea turhaan? Käskin miehen lähteä, poistua omaan asuntoonsa asumaan lapsensa kanssa. Mies ei osaa sopeutua minun lapsiini, jotka ovat minulla kaikki viikot, viikonloppuja isällään. Miehen lapsi taas oli meillä viikonloppuja. No, mies ahdistui siitä että hän on minun lasteni kanssa enemmän kuin omansa, ei halua ruveta kuulemma isäksi heille (en ole sitä halunnutkaan). Haluaa minut, mutta ei sitä kaikkea mitä minuun liittyy, eli lapset. Ehdoksi hän jo suutuksissaan sanoi, että jos lapset alkavat olemaan minulla vähemmän, niin hän minut haluaa. Hän ei mielestäni osannut sitoutua tähän perheeseen, kuten pitäisi. Hän ei halua elättää lapsiani (en halua sitäkään), mutta kyllähän perheessä pidetään yhtä rahallisestikin. Mies vapaapäivinä teki mieluummin omiaan, kuin oli minun ja lasteni kanssa. Siis silloin kun hänellä ei ollut lapsi meillä. Lapset koitui nähtävästi siis suhteemme esteeksi. Miehen vuoksi, ei minua hänen lapsi haitannut. Olisin halunnut isomman asunnon, kokonaan yhteisen ja sitä suunniteltiinkin, mies sitten vain pisti jarrut päälle ja mikään ei edennyt. Minua kaikki epävarmuus ahdisti niin, että olin hänelle todella inhottava pitkän aikaa ja kärjistyi siihen, että käskin häipyä. Ja nyt on poissa, tavarat vain hakematta. Mies sanoo, että vaadin liikaa, painostan, olen niin vaikea ettei minun kanssa voi elää, näin sanoo kun on juovuksissa ja semmoisella mielellä, yöllä laskuhumalassa sitten tulee ikävä viestiä. Onko tämä kaiken loppu vai joku kriisi vaan? Ollaan kyllä riidelty niin paljon, että kumpikaan sitä enää jaksa. Minä haluaisin sitoutua yhteiseen perheeseen, hän ei osaa asettua mihinkään pysyvään, näin sanoo.

En voi kun pyörittää päätäni, kuvittelin että onpa siinä nainen kun ymmärtää pistää lapsensa miehen edelle, mutta nuo loppulaiseet romutti kaiken. Minulle lapset ovat niiin tärkeitä, että ksikään kaksilahkeinen ei mene heidän edelleen, edes aviomieheni ja lasteni isä.

[QUOTE="vieras";23954741]En voi kun pyörittää päätäni, kuvittelin että onpa siinä nainen kun ymmärtää pistää lapsensa miehen edelle, mutta nuo loppulaiseet romutti kaiken. Minulle lapset ovat niiin tärkeitä, että ksikään kaksilahkeinen ei mene heidän edelleen, edes aviomieheni ja lasteni isä.[/QUOTE]

mitkä loppulauseet? ai, että vielä mietin onko tässä mahdollisuutta? lapset ovat kiintyneet mieheen, pitävät hänestä ja sehän tässä eniten raivostuttaakin. en haluaisi heille tuottaa pettymystä, kun taas yksi läheinen ihminen lähtee. kyllä me nyt kuitenkin olemme eronneet. ja siinä päätöksessä aion pysyä. mietin vain, teenkö aivan väärin? olenko liian prinsessa ja oman navan tuijottaja?

Tuo suhde on tuhoon tuomittu jos miehesi ei "hyväksy" sinun lapsiasi. En ymmärrä kyllämiksi miehesi kostaa sinulle sitä että tapaa lastaan vain viikonloppuisin. Ehkä hän on hieman hullu. Mitä se murehtiminen auttaa, ei se nää lastaa sen useimmin kuitenkaan oli sinullalapsia tahi ei. Hyvä siis päästää irti. Jos uusperheelliseksi ryhtyy niin siihen kuuluu kaikki siis kaikki ja molemmin puolin.
Sori että sinulle kävi näin koska paljon paremminkin voisi olla, tiedän kokemuksesta.

[QUOTE="sinna";23954745]Miten kuvittelet miehen muuttuvan tuosta? Ei halua sitoutua, siinä se.[/QUOTE]

en kuvittelekaan, kyllä se nyt on selvää. hän haluaa tulla ja mennä kuten huvittaa ja se hänelle suokoon. kaksi päivää jo ollut baarireissuilla, vihdoin kun siihen on mahdollisuus, ei kukaan häntä estä! kyllä pian itkee ja katkerasti kun pahin menovaihe hellittää ja tajuaa, ettei oikeasti haluakkaan mennä miten huvittaa. myöhäistä vaan on.

mitkä loppulauseet? ai, että vielä mietin onko tässä mahdollisuutta? lapset ovat kiintyneet mieheen, pitävät hänestä ja sehän tässä eniten raivostuttaakin. en haluaisi heille tuottaa pettymystä, kun taas yksi läheinen ihminen lähtee. kyllä me nyt kuitenkin olemme eronneet. ja siinä päätöksessä aion pysyä. mietin vain, teenkö aivan väärin? olenko liian prinsessa ja oman navan tuijottaja?

Taas katselet vain omaa napaasi! Mies joka ei pätkääkään välitä lapsistasi, on varmasti hyvin kaivattu ihminen lastesi taholta, ei ne lapset niiin tyhmiä ole. Lasten on varmasti kiva elää perheessä jossa vain tapellaan koko ajan?

[QUOTE="vieras";23954765]Taas katselet vain omaa napaasi! Mies joka ei pätkääkään välitä lapsistasi, on varmasti hyvin kaivattu ihminen lastesi taholta, ei ne lapset niiin tyhmiä ole. Lasten on varmasti kiva elää perheessä jossa vain tapellaan koko ajan?[/QUOTE]

Kyllä minä loukkaannuin lasteni puolesta verisesti, kun ehdotti että lapset olisivat vähemmän minun luona. En minä katsele enää napaani. Katselen lapsiani jotka ovat ihania ja jotka ansaitsevat hyvän elämän.

[QUOTE="vieras";23954795]Lopeta sitten se haihattelu tuon miehen perään!!![/QUOTE]

Kyllä. Tavarat hakee viimeistään huomenna, tai ne lentää kartanolle! Avaimen otin jo pois. Lapsille mahtaa olla järkytys kun tulee isältään kotiin, kämppä on tyhjentyny ja yksi ihminen poistunut heidän elämästään. Tai siis kaksi, miehen lapsestakin tullut hyvä kaveri.

Kyllä. Tavarat hakee viimeistään huomenna, tai ne lentää kartanolle! Avaimen otin jo pois. Lapsille mahtaa olla järkytys kun tulee isältään kotiin, kämppä on tyhjentyny ja yksi ihminen poistunut heidän elämästään. Tai siis kaksi, miehen lapsestakin tullut hyvä kaveri.

Elämä on... kuoleepa sitä ihmisiä, että sitä vain pitää luopua myös tilansteessa. Lähdette lasten kanssa vaikka jotain kivaa tekemään, jäätelölle tms. kun tulevat niin mieli on paljon parempi sen jälkeen.

kyllä meidän on parempi ilman tätä miestä. vuosi on lyhyt aika, mutta eikö siinä ajassa nyt kuitenkin pitäisi pystyä sopeutumaan siihen, miten asiat ovat? ja näyttää että hyväksyy toisen kaikkineen, jos on hyväksyäkseen? ehkä tämä mies on jotenkin sekaisin, lieneeköhän edes päässyt entisestä suhteestaan yli.. olivat eronneet noin 4kk ennenkuin tavattiin. alussa mies puhui naimisiinmenosta ja kaikesta ihanasta, sitten ne vain jäi ja kosintakin peruttiin. pari kuukautta seurustelumme aloituksesta otti "eron" pariksi päiväksi, lasten takia silloinkin.... ois pitäny lopettaa tämä jo alun alkaenkin!!

Yhteistyössä