Noista raivokohtauksista..
Olen seurustellut nyt reilut kaksi vuotta äijäni kanssa.Alkuun hän oli ihana,todella huomaavainen ja kiltti,ei koskaan sanonut pahaa sanaa.Mutta kaikki muuttui pikku hiljaa.. aluksi hän vain tiuski minulle,jostain ihan pikku asioista ym. Tällä hetkellä tilanne on se, että hän saattaa joskus saada jonkun todella ihme raivokohtauksen, sellaisen että minua ihan pelottaa.Ja AINA kun hän suuttuu jostain,on vika minun.Ja hän suuttuu tai oikeastaan hermostuu todella usein.Mikään mitä teen ei ole oikein. Joskus on parempia kausia,jolloin kaikki on ihanaa,mutta nykyään en enää pysty luottamaan siihen,ettei hän alkaisi yhtäkkiä huutaa minulle jostain. Tällä hetkellä on tällainen ns.parempi kausi meneillään,mutta minulla on silti paha olla koska tunnen itseni niin loukatuksi ja yksinäiseksi..ja tiedän että hän pian taas huutaa minulle.
En ymmärrä mitä teen väärin..Teen ruokaa,siivoan,tiskaan ja pesen pyykkejä yhteisessä kodissamme,yritän olla hänelle mieliksi.Olen innoissani hänen harrastuksistaan ja kuuntelen.Silti,tuntuu ettei mikään riitä.
Tuntuu kyllä erittäin raskaalta välillä..

Hän ei ole koskaan lyönyt minua,ei edes uhannut lyödä.En voi uskoa että hän löisi,sillä hän on monesti vannonut sen nimeen ettei naisia lyödä.. Silti minua usein pelottaa kun hän raivoaa,huutaa ja kiroilee minulle.Kun yritän puhua hänelle asiasta,hän sanoo,ettei minun pidä ottaa niin vakavasti asioita.Hän ei koskaan pyytele anteeksi käytöstään,sanoo vain että ei ollut tosissaan..Mutta tiedän kyllä kun näen hänen ilmeensä ja kuulen hänen äänensä,että mistä nyt tuulee..
*huoh* En jaksaisi enää taistella tämän asian kanssa,huvittaisi vain luovuttaa..Mutta rakastan ukkoani,en haluaisi erota hänestä.. Pelkään kyllä pahoin että ero on ainoa vaihtoehto jos tilanne ei muutu..