hmm....
Miten pitäisi suhtautua, kun miehellä on pari vanha naispuolista kaveria kouluajoilta, joita hän silloin tällöin tapaa? Ei siinä mitään ongelmia muuten ole, molemmat heistä seurustelevat, ja päällisin puolin on kaikki ok. Eivät ole mitään "entisiäkään". Mutta toinen heistä on alusta asti ollut minua kohtaan jotenkin ylimielinen, on sanonut vitsillä jostain miehen harrastuksesta että "tämän on ollut paljon pidempään kuvioissa kuin minä", saattaa kirjoittaa miehen facbookin seinälle viestejä kuten "lähdetkö leffaan katsomaan sitä tai sitä".. Jotenkin seurustelevalle miehelle ei vaan laiteta (naisen puolelta) tuollaisia viestejä, olenkohan liian vaativa mutta olisiko hienotunteista ottaa huomioon jos miehen tyttöystäväkin haluaisi lähteä?... Itse en ainakaan kehtaisi pyytää mun seurustelevia miespuolisia kavereita elokuviin noin vaan.
Mies on ollut ennen sinkkuna pitkään ja tämä nainen on varmaankin tottunut että voi pyytää noin vaan, itse hän kuitenkin seurustelee.
Mitä pitäisi tehdä? Kovettaa vaan itsensä ja antaa olla?
Mies on ollut ennen sinkkuna pitkään ja tämä nainen on varmaankin tottunut että voi pyytää noin vaan, itse hän kuitenkin seurustelee.
Mitä pitäisi tehdä? Kovettaa vaan itsensä ja antaa olla?