miehen laukeamisesta rakastellessa kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dypykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dypykkä

Vieras
onko se niin,että jos ei mies ole rakastellut esim.3 päivään tai on mennyt aikaa,niin seuraavalla rakastelukerralla laukeaa nopeasti?
toivottavasti ymmärsitte pointin..mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja dypykkä;10666288:
onko se niin,että jos ei mies ole rakastellut esim.3 päivään tai on mennyt aikaa,niin seuraavalla rakastelukerralla laukeaa nopeasti?

Ei ole. Miehet ovat yksilöitä, erilaisine piirteineen, erilaisine tilanteineen, erilaisine tuntemuksineen jne. Mikään ei ole noin yksioikoista.

Kyllä, ainakin minulla pitkä tauko (5pv - 2vk) ilman rakastelua tai masturbointia vaikuttaa laukeamisherkkyyteen.. Samalla myös orgasmi tuntuu erilaiselta; voimakkaammalta johtuen sperman määrästä ja paksuudesta.. Zmale

Aivan, se on kumma miten sperman määrä vaikuttaa orgasmin voimakkuuteen ja kestoon. Itse olen todennut että mitä enemmän spermaa tulee orgasmin aikana, sitä nautinnollisempi ja pitempi se orgasmi on.

Kyllä, ainakin minulla pitkä tauko (5pv - 2vk) ilman rakastelua tai masturbointia vaikuttaa laukeamisherkkyyteen.. Samalla myös orgasmi tuntuu erilaiselta; voimakkaammalta johtuen sperman määrästä ja paksuudesta.. Zmale

Nussin anoppia valtava kiima Kun laukesi niin spermaa tuli kaksinkertainen määrä
Niin kiihottunut olin

Viimeksi muokattu:

Ei todellakaan ole noin yksioikoista.
Mietippä itseäsi kun väsyttää /olet virkeä.
Jostakin erityisen kiihottunut/allapäin.
Jne.
Niin se menee miehelläkin, kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Joskus on rakasteltu jo monta kertaa saman päivän aikana ja yllättäen jälleen hommaan ryhdyttäessä laukeaakin melkein reisille.
Toisinaa on ollut pitkäkin väli edelliseen kertaan (useita viikkoja) ja ei vaan meinaa päästä loppuun vaikka kuinka höyläisi. Ja päinvastoin.
Maalaisjärkeä käyttäen useimmat täälläkin kysytyt kysymykset selviäisivät jokaiselle ihan itselleen. Kun hiukan miettisi omia tuntemuksiaan.
Ymmärtäen kuitenkin sen että niin miehissä kuin naisissakin on erillaisia ihmisiä.
Yhtäkään vastausta ei voi yleistää. Kuten ei tätä minunkaan.
Paitsi siltä osin että kaikki asiat vaikuttavat seksuaalisenn mielihyvään.
Toisilla enemmän toisilla vähemmän. Toiset asiat enemmän toiset vähemmän.
Niin että sillä perusteella et saa miestäsi kiinni pettämisestä kuinka herkästi hän laukeaa milloinkin.

Minulla ainakin toimii juuri näin edellä kuvaillulla tavalla, eli 3 päivää tai yli ilman, niin jos ei ala rakastellessa jarruttelemaan, niin todella nopeasti palaa nalli ja spermaa tulee todella runsaasti...
Mutta positiivista on asiassa se, että tällaisen "pika purkautumisen" jälkeen on heti valmiina uuteen koitokseen ja silloin pystyy rakastelemaan helposti vaikka tunnin, eli monesti meidän taloudessa tehdäänkin niin että se pikapurku hoidetaan suuhoidolla ja vasta tällä toisella otoksella varsinaisesti rakastellaan (ei mene paikat turhaan liian liukkaiksi).
Mutta harvoin tällaista kolmenkaan päivän selibaattia on, mutta kuitenkin aina sillointällöin esim. työmatkan / tms. takia saattaa sellainenkin tapahtua...