Miehen kusiongelmat humalassa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt loppuu avuliaisuus...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";26075311]Kyllä mä varmaan myös laittaisin miehen nukkumaan kylppärin lattialle jo valmiiksi.[/QUOTE]

JOS minulla olisi tuollainen mies, niin lukitsisin kylppäriin. Siellä ei pääse kovin suurta vahinkoa tapahtumaan, jos lattialle kusaisee.

Todellakaan en virtsaisiin pyykkeihin osallistuisi millään tavalla. Päinvastoin. Antaisin kyllä kuulua seuraavana päivänä sellaiset palopuheet, että oksat pois.

Täällä nyt alettiin kinastelemaan siitä onko tuollainen alkoholismia vai ei. Kyllä minusta alkoholinkäyttö viittaa ainakin alkavaan alkoholismiin jos sitä ei pysty mitenkään kontrolloimaan eli juodaan itsensä sammumispisteeseen. Tiedän yhdenkin alkoholistin joka joi vain kaksi kertaa vuodessa. Mutta sitten kun joi niin kiskoikin kaksin käsin ja kaiken minkä käsiinsä sai. Löytyi lopulta kuolleena asunnostaan. Ap:na olisin huolissani ainakin jos juominen on lisääntynyt pikkuhiljaa eikä muutosta parempaan tule vaikka asiasta keskusteltaisiin. Itsekin tuli aikoinaan nuorena vedettyä muutamat överit ja oksenneltua minne sattuu mut aika nopeesti sitä tajus et ei tässä oo mitään järkee. Kyllä sitä itsekotrollia pitää ihmisestä löytyä sen verran et pystyy omaa juomistaan rajoittamaan vaikka kesken illan tai sitten puhutaan jo alkoholismista jos ei siihen kykene.

No minusta olet kyllä ollut tähän asti aika hölmö, jos olet yleensä edes koskenut miehen kusisiin lakanoihin. Luulen että harvempi nykynainen noin tekisi. Itse olen 49-vuotias, en siis ihan nykyleidi; ei tulisi mieleenkään pestä miehen kusi- tai paskapyykkiä, jos on kännissä sössinyt. Eikä kyllä oikein muutenkaan... esim. jos oksennustaudin takia lakanat likaantuu, niin meillä pääsääntöisesti se vie pyykit koneeseen joka on ne tuhrinut, jos vain kynnelle kykenee (paitsi ei lapset).

Itse asiassa olet opettanut miestäsi pahoille tavoille. Hänhän oppii tietyllä tavalla hakemaan hyväksyntää tuolla tavalla: miten ihanaa on kun minutkin aikuinen ihminen näin ihanasti hyväksytään, vaikka kusen pitkin nurkkia, ihmiset antaa anteeksi ja vaimo hyväksyy. Onhan se nättiä juu, mutta ei tuolla tavalla tulla aikuiseksi.

Irtisanoudut miehen toilailuista kerta ja kaikkisesti.

hei, meillä on/oli sama ongelma!! mä oon asiasta huutanut ja lopulta piirsin kirkkoveneen miehen otsaan! itse on pyykit pessy ja ollu katuvainen mut silloin kun alkomäärät kasvaa unohtuu sisäsiisteys kokonaan. Kovassa humalassa en edes sänkyyn päästä ku tiedän mitä siitä seuraa. Voimia sinnekin!

yhä naimisissa ja mies lopetti alkoholi_kusemisen lasten takia!

Yhteistyössä