Voi että mua ahistaa mieheni käytös kun se on humalassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja assi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

assi

Vieras
mietin tuossa ni tajusin että juuri minun mieheni on se joka on pilannu muutamat pikkujoulut,illanistujaiset ym...Ollaan oltu mieheni kanssa yhessä jotain 7 vuotta ja varmaan "sata" kertaa sinä aikana oon aatellu etten oo siellä yhtäaikaa missä mieheni juo!mies on alkuillasta mukava mutta kun rupee enemmän humaltuu hän keksii kyllä aina jonkun jutun mistä riita tulee(viime kerralla tuli siitä kun jututin veljeeni baarissa ja veljen kaverit tuli samaan pöytään hetkeks,niin mies rupes mulla äkisee että vi..ttuako nuo tohon tulee)ite oon hirveän iloinen ja sosiaalinen ku vähä otan mutta mieheni ei tod ole!!
Mä suoraan sanoen häpeän sitä baarissa!!!Pöhlö oon ite ku miehen mukaan sinne kaljalle lähen mutta hän ite valittaa että mitä siitäki suhteesta tulee jos pitää aina eri aikaan baarissa käyä eikä yhessä!!!!Miten ite toimisitte tälläses tilanteessa????

Mä olen se ketä saa hävetä baarissa ja mies ei mielellään mun kanssa lähe.
Mä tiedän, että juon liikaa ja sit menee överiksi. Viimeksi haastoin riitaa yhden muijan kanssa ja halailin mieheni ystävän kanssa jne. Mies häpesi silmät päästään mun sössötyksille, yritti saada mua kotiin ja mä vaan tanssin ja riehun.

Alkuperäinen kirjoittaja assi:
mietin tuossa ni tajusin että juuri minun mieheni on se joka on pilannu muutamat pikkujoulut,illanistujaiset ym...Ollaan oltu mieheni kanssa yhessä jotain 7 vuotta ja varmaan "sata" kertaa sinä aikana oon aatellu etten oo siellä yhtäaikaa missä mieheni juo!mies on alkuillasta mukava mutta kun rupee enemmän humaltuu hän keksii kyllä aina jonkun jutun mistä riita tulee(viime kerralla tuli siitä kun jututin veljeeni baarissa ja veljen kaverit tuli samaan pöytään hetkeks,niin mies rupes mulla äkisee että vi..ttuako nuo tohon tulee)ite oon hirveän iloinen ja sosiaalinen ku vähä otan mutta mieheni ei tod ole!!
Mä suoraan sanoen häpeän sitä baarissa!!!Pöhlö oon ite ku miehen mukaan sinne kaljalle lähen mutta hän ite valittaa että mitä siitäki suhteesta tulee jos pitää aina eri aikaan baarissa käyä eikä yhessä!!!!Miten ite toimisitte tälläses tilanteessa????

Ihan kuin k*sipää ex. Lisäksi alkoi vielä mätkimään, puhumattakaan haukkumisesta jne.. Jätin moisen paskan.

Silloin kun minua on alkanut ärsyttämään mieheni käytös (ei kyllä haasta riitaa tms mutta joi aina ennen kaksin käsin, vaikka pääsikin ihan omin jaloin kotiin ilman mitään sellaista, minua vain ärsyttää kovassa humalassa olevat ihmiset) niin olen ilmoittanut lähteväni kotiin. Olen melkein aina autolla ja kun minä lähden, niin siinä menee miehen kyyti kotiin ja yleensä hän lähteekin sitten kyydissäni.
Alkuun näin kävi useammin, mutta nähtävästi "koulutus" ja lyhyeksi jääneet illat kavereiden kanssa ovat tehneet tehtävänsä, enkä edes muista, milloin näin olisi viimeksi käynyt.

Niin kait se on sit alettava miehelle sanomaan etten lähde sen mukaan minnekkään kun se juo!!Se jätti kirkkaat juomat ettei enää rähisis mut näköjään kaljallaki sen rähinän saa aikaseks.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kait se on sit alettava miehelle sanomaan etten lähde sen mukaan minnekkään kun se juo!!Se jätti kirkkaat juomat ettei enää rähisis mut näköjään kaljallaki sen rähinän saa aikaseks.

No saahan sen rähinän aikaiseksi millä vaan jos on sen tyyppinen ihminen.
Ihan kuin veljeni, aina on illan aikana tappelu jonkun kanssa. Rasittavaa ja noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi on:
Näiden ainaisten samankaltaisten tarinoiden vuoksi kannattaa valita absolutisti.

Tyytyväinen olen mieheeni vaikka ei absolutisti olekaan. Miksi pitäisi aina olla vain jommasta kummasta ääripäästä?
Rähistään ja röntyillään kännissä tai sitten ei kosketa ollenkaan ja suunnilleen katsotaan niitä nenän vartta pitkin, jotka ruuallaan juovat lasin viiniä (näin kärjistettynä )?

Alkuperäinen kirjoittaja KarO:
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi on:
Näiden ainaisten samankaltaisten tarinoiden vuoksi kannattaa valita absolutisti.

Tyytyväinen olen mieheeni vaikka ei absolutisti olekaan. Miksi pitäisi aina olla vain jommasta kummasta ääripäästä?

Peesi. Mieheni on yltiösosiaalinen humalassa, silloin harvoin (nykyään) kun on viihteellä.

Kun mies on selvinpäin, puhut sen kanssa asiasta. Känniläinenkin kyllä muistaa mistä on puhuttu, älyää hävetä ja välttää huonoa käytöstä jos asiasta mainittu ja jos yhtään maineestaan välittää.

Minä en ymmärrä sellaisia ihmisiä, miehiä tai naisia, jotka alkavat kiukuttelemaan humaltuessaan. Eikö sitä voisi olla ottamatta jos etukäteen jo tietää että paha mieli tulee kuitenkin? Pitää alkaa räyhäämään tai sitten itsekä tihrustamaan omaa surkeuttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kun mies on selvinpäin, puhut sen kanssa asiasta. Känniläinenkin kyllä muistaa mistä on puhuttu, älyää hävetä ja välttää huonoa käytöstä jos asiasta mainittu ja jos yhtään maineestaan välittää.

asiasta on puhuttu niin monet kerrat!!seuraavana aamuna se on aina niin pahoillaan ja pyytelee anteeks ja mä lepyn pian!!!!Niin ja se lopetti kirkkaan viinan juonnin etei enää rähisis mut onpa se jo kaljan juonnillaki äkäseks tullu:(

Nämä kännissä agressiiviset tyypit on inhottavia. Itse olen liiankin iloinen ja sosiaalinen baareissa ja usein tulee puututtua sitten näiden "hyvää päivää" tuttujenkin asioihin, jos niiden mies on tällainen agressiöäklö. Eli yritän saada tilanteen rauhoittumaan ja ihmisen lähtemään kotiinsa ja sitten loppupelissä omasta baari-illasta on mennyt puolet toisten rauhoittelemiseen.

Ja sanokaapa et miks se haluaa kohistaa sen vihan ja kiukun aina minuun??Vaikka mä haluais riidellä niin pakko.Viimekski lähin kesken illan kotia ku rupes ukko ärisee.se soitti taksin mut ei meinannu sit tullakkaan samaan taksiin mun kaa,mää oon niin vi...ttuuntunu sen lapselliseen käytöksee.Ja monesti ku se on jonku jätkäkaverin kaa niin ei se niille ala yleensä ärisee.

Yhteistyössä