A
assi
Vieras
mietin tuossa ni tajusin että juuri minun mieheni on se joka on pilannu muutamat pikkujoulut,illanistujaiset ym...Ollaan oltu mieheni kanssa yhessä jotain 7 vuotta ja varmaan "sata" kertaa sinä aikana oon aatellu etten oo siellä yhtäaikaa missä mieheni juo!mies on alkuillasta mukava mutta kun rupee enemmän humaltuu hän keksii kyllä aina jonkun jutun mistä riita tulee(viime kerralla tuli siitä kun jututin veljeeni baarissa ja veljen kaverit tuli samaan pöytään hetkeks,niin mies rupes mulla äkisee että vi..ttuako nuo tohon tulee)ite oon hirveän iloinen ja sosiaalinen ku vähä otan mutta mieheni ei tod ole!!
Mä suoraan sanoen häpeän sitä baarissa!!!Pöhlö oon ite ku miehen mukaan sinne kaljalle lähen mutta hän ite valittaa että mitä siitäki suhteesta tulee jos pitää aina eri aikaan baarissa käyä eikä yhessä!!!!Miten ite toimisitte tälläses tilanteessa????
Mä suoraan sanoen häpeän sitä baarissa!!!Pöhlö oon ite ku miehen mukaan sinne kaljalle lähen mutta hän ite valittaa että mitä siitäki suhteesta tulee jos pitää aina eri aikaan baarissa käyä eikä yhessä!!!!Miten ite toimisitte tälläses tilanteessa????