Miehen kusiongelmat humalassa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt loppuu avuliaisuus...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt loppuu avuliaisuus...

Vieras
Miehelläni on nyt alkanut ilmenemään suuressa humalatilassa sellaisia ongelmia, joita on todella vaikeaa näin vaimona hyväksyä...
Yleensä hän juo kohtuudella ja pitäytyy vain yhdessä tai kahdessa eri alkoholituotteessa, eikä mitään ongelmia silloin ilmene.
Kun on kyseessä työpaikan pikkujoulut tai saunaillat, jolloin on ilmaista viinaa tarjolla, niin hän juo aivan liikaa ja sitten alkaa sekoilut.
Hän saattaa kuseksia ihan minne sattuu, kun luulee olevansa WC:ssä. Kerran heräsin kolinaan keittiössä ja kun menin katsomaan, niin mieheni kusi keittiön tiskialtaaseen. Toisella kerralla yllätin hänet vaatehuoneesta kusemassa omaan sukkalaatikkoonsa.
Yleensä hän kuitenkin kusee sänkyyn ja sehän ei tietenkään ole mukavaa...
Viimeisin häpeän paikka oli, kun olimme isolla porukalla mökkireissulla (vuokramökissä) ja hän siellä kusi vuoteeksi levitettävän sohvan pehmusteet pesukuntoon.
Oma nukkumiseni menee aina piloille siinä vaiheessa kun sänky alkaa tuntua märältä. Tuolla mökillä ei minulla ollut pakopaikkaa nukkumaan edes sohvalle, koska me juurikin nukuimme sen mökin ainoalla sohvalla...
Kotona sentään pääsen evakkoon sohvalle.
Nyt tuo kyseinen ongelma on taas viime yönä tapahtunut. Mieheni oli saunaillassa työporukoitten kanssa ja tuli baarin kautta kotiin.
Pakenin yöllä nukkumaan sohvalle jo siinä vaiheessa kun en saanut nukutuksi mieheni kuorsaukselta... nyt aamulla kun heräsin ja kurkkasin makuuhuoneeseen, näin mieheni nukkuvan pelkän patjan päällä. Petari oli rullattu jalkopäähän, joten siitä jo voi päätellä mitä on tapahtunut.
Nyt olen päättänyt että mieheni saa ottaa itse vastuun järjestämästään "sotkusta". Minä voi kyllä pestä lakanat ja täkin, mutta petarin jätän hänelle.
Sen verran painava tuollainen parisängyn petari, että hän saa sen itse kantaa pesuhuoneeseen ja suihkuttaa puhtaaksi.
Oppiskohan tuo olemaan juomatta liikaa, jos tietää että joutuu itse siivoamaan jälkensä? On varmasti ainakin kokeilun arvoinen asia?

Tuosta syystä johtuvan kuseskelun vuoksi en pesisi edes kusista nenäliinaa. Mies hoitaisi kusipyykit itse kun herää. Vuokramökilläkin olisin vaan todennut, että taisi olla taas rakolle turhan suuri humalatila, ja jättänyt miehen sohvankunnostuspuuhiin.

Asia on eri, jos on sairaus tms., mutta mielestäni aikuisen miehen on osattava juoda siten, ettei sitten kastele koko huushollia. En voi kuvitella edes oman miehen häpeää, jos hänelle pääsisi tuollatavoin tapahtumaan.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
En todellakaan koskis kepilläkään miehen kusipyykkeihin! Miksi ihmeessa nukkuu kännissä sängyssä tai sohvalla kun tiedossa on että laskee alleen? Muovilla vuorattu varapatja vessan lattialle auttais tossa tilanteessa.

Ootko sä siis ennen pessyt miehes jäljet???? Voi jumalauta jos mun mies kusasis sänkyyn niin se kävis samana päivänä ostamassa uuden! Hyi helvetin helvetti.... Eikä tommosen petarin huuhtomisesta ole mitään hyötyä :(

Vai onko tääkin provo?

• Tykkää
Reactions: moekoe
Olen samaa mieltä kun muut, eli en todellakaan hyväksyisi tuollaista enkä siivoaisi sotkuja ( tai edes auttaisi siinä!).
Mies saisi valita joko tollaset överikännit tai minut.

[QUOTE="vieras";26075226]Jos mun mies tekis tuommosta kännissä niin laittaisin sen varmaan nukkumaan vessanlattialle retkipatjalle! Ei todellakaan mun sänkyyn tulis kuseksimaan.[/QUOTE]

Eikös ongelma ole se KÄNNI, eikä kuseminen?
Miksi hoitaa seurauksia eikä syytä?

Ootko sä siis ennen pessyt miehes jäljet???? Voi jumalauta jos mun mies kusasis sänkyyn niin se kävis samana päivänä ostamassa uuden! Hyi helvetin helvetti.... Eikä tommosen petarin huuhtomisesta ole mitään hyötyä :(

Vai onko tääkin provo?
Tämä ei todellakaan ole mikään provo!
Uskon että löytyy varmasti muitakin samanlaisen ongelman kanssa kamppailevia?

Olen tähän asti ollut liian kiltti vaimo ja siivonnut sotkut, mutta nyt tuli takki täyteen.
Kalliiksi tulee miehen kukkarolle, jos pitää joka kuukausi ostaa uudet patjat.

[QUOTE="vieras";26075193]En todellakaan koskis kepilläkään miehen kusipyykkeihin! Miksi ihmeessa nukkuu kännissä sängyssä tai sohvalla kun tiedossa on että laskee alleen? Muovilla vuorattu varapatja vessan lattialle auttais tossa tilanteessa.[/QUOTE]
Eihän pikkulapsetkaan opi nopeasti kuiviksi siitä syystä ku nykyajan vaipat on liian imukykyisiä?
Mieheni kohdalla tuo märkyyden tunteminen opettaa paremmin ja varsinkin jos pitää itse siivota jäljet!

Hy helevetti!!
Just eilen katselin baarissa,kun joku muija lauloi karaokea tyytyväisenä kuset housussa.:x

Ootko ap puhunut miehesi kanssa kyseisestä asiasta?
Mä en tajua sitä,että ihmisen on pakko vetää itsensä siihen kuntoon ettei tajua minne kusee.
Mä en todellakaan pesis ensimmäistäkään patjaa,lakanaa tai mitään vaan saisi herra ihan itse hoitaa jos johtuis vahinko siitä,ettei voi juoda omien rajojen mukaan!!

Toi vaippa idea oli kanssa hyvä!:laugh:

Kyllä mä varmaan myös laittaisin miehen nukkumaan kylppärin lattialle jo valmiiksi.Ja olen kyllä kuullut muistakin miehistä, joilla kännissä on tapana kuseksia milloin mihinkin, kaverini mies mm. pissasi kissan hiekkalaatikkoon... oma mieheni taas liian humalassa ollessani nukkuu milloin missäkin, yleensä eteisen lattialla. Ja tuohon, että pakkoko sitä on viinalla läträtä, niin itse en pidä tuota pari keraa-kerran kuussa juomista mitenkään hälyyttävänä edes, siis jos mies muuten on ihan ok. humalassa, eikä esim. väkivaltainen tai ilkeä. Kivittäkää, itsekkin olen humalassa sillontällöin.

meillä mies on ollut kahesti elämässään semmosessa kunnossa että on kuseskellut muualle ku pitäis. Ite on saanut sotkunsa siivota.

Ap:n tapauksessa mies puhutteluun. Varsinkin kun tuota on tapahtunu useamman kerran.

En usko ongelman katoavan sillä, että laitat miehen itse siivoamaan. Tunnen pari ALKOHOLISTIA, joilla on ollut juuri sama ongelma, eikä ole muu auttanut kuin juomisen vähentäminen/lopetus.

Minä itse en tuollaista alkaisi katselemaan, vaan sanoisin miehelle, että joko loppuu juominen, tai lähden.

Mä en tajua miestäs!! Eikö se häpeä aamulla ku herää ja tajuaa asian ... vai ettäkö puhu asiasta yhtää mitää??

Mun miehelle ei viina sovi... näkee viinapiruja :D Mut se on ratkaissu sen ongelman niin ettei juo sitä viinaa ja päätös on pitänyt. 8v sitte teki päätöksen. Jos juo niin juo kaljaa.

[QUOTE="a.p";26075269]Eihän pikkulapsetkaan opi nopeasti kuiviksi siitä syystä ku nykyajan vaipat on liian imukykyisiä?
Mieheni kohdalla tuo märkyyden tunteminen opettaa paremmin ja varsinkin jos pitää itse siivota jäljet![/QUOTE]

Mitä se märkyyden tunne on miehellesi tähän mennessä opettanut muuta kuin että sinä siivoat jäljet "vahingon" tapahtuessa. Oikeasti en ymmärrä ollenkaan miksi olet miehen jälkiä tähän asti siivonnut. Pikkulapset on asia erikseen, ukkosi on kaiketi kuivaksi kuitenkin oppinut. Alkoholi pois muuta hoitoa ei ole!

Minä en aikamiehelle puhutteluja sänkyynkusemisesta pitäisi - kai tuollainen asia nyt hyvänen aika täytyy itse tajuta. Ja ymmärtää, että nyt ei juominen ole hanskassa ja tehdä OMASSA päässä se päätelmä, että minulle ei taida ylenpalttinen juominen sopia. Ja miettiä sitten, mitä asialle voisi tehdä.

En ymmärrä, kuinka joku jaksaa siivota aikuisen kusia, luulisi, että sitä tulee Imatrankosken verran, joten siivottavaa riittää. Minä en siivoaisi. Eikä toivottavasti tytärkään, jos syynä alkoholi, koskaan tulevaisuudessaan suostu kusiluutturiksi aikuiselle ihmiselle.

Minun kotona ei lattialle ihmiset kuseskele, eläimetkin osaa hävetä, jos on vahinko sattunut esim. mahataudin aikana.

Häpeääkö ap miehesi aamulla tuotoksiaan?

Yhteistyössä