Miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miehen käytös loukkaa minua. Hän ei halua viettää kanssani aikaa. Sohvalle kelpaan viereen istumaan siinä, kun tablettiaan räplää. Aina kun menee viihteelle, menee ystävien kanssa. Minä en siihen kelpaa. Viime viikonloppuna ollut baarissa ja minä en oo kelvannut samaan porukkaan. Ollut ystävien kanssa ja olleet jatkoilla vieraiden naisten kanssa. Palasi kotiin n. Klo 7 aamulla. Toinen ystävä pettänyt siellä taas tyttöystävääänsä. Tänään hän pyysi jos voisin tarjota oluet kotosalla. Suostuin. Kesken kolmannen juomansa ilmoittaa lähtevänsä ystävälle ja ottaa olutta mukaan, minä jään yksin. Tosi loukkaavaa!! Kysyin häneltä miksi hän ylipäätään seurustelee kanssani ja vastaukset olivat 1. Olen kaunis 2. Olen kiltti 3. Olen tehnyt niin paljon hänen hyväkseen. Kaksi vuotta seurusteltu ja ei enää seksiä kuin 1x /2 vko. Nähdään tosiaan vain kotisohvalla. Ei mitään hauskaa yhdessä. Kyseessä siis ex joka kerran jo särkenyt sydämeni, ja en anna hänen tehdä sitä uudestaan. Hänen näkökulmastaan kuulemma kaikki hyvin. Missä vika? Jossain oltava koska itse olen surullinen, ja itken. En vaan haluaisi erota mutten näinkään jatkaa. Kauan voi odottaa muutosta yhdeltä ihmiseltä? Ja ei, en yritä muuttaa hänen luonnettaan. Koska vaan mahdetaan kasvaa aikuiseksi?

Teiltä puuttuu toisen kunnioitus, arvostus ja mahdollisesti rakkaus. Sinuna kirjoittaisin paperille hyvät ja huonot puolet suhteestanne, tekisin ratkaisun ja eläisin sen mukaan taakse katsomatta.

Ei hyvältä kuulosta. Vaikutat olevan tällä hetkellä joku asunnon irtaimistoon kuuluva juttu.

Työkaveri (mies) tilitti 20-kymppisenä, että hänellä ei ole tunteita tyttöystäväänsä kohtaan ja kuinka kohtelee tätä kuin kodinkonetta - paitsi että siltä saa p*llua.
Hämmästelin tunteetonta suhtautumista ja hän vaan kohautti harteitaan, kohta se varmaan jättää mut ja sit mä oon taas ihan rikki, mut sit täytyy vaan hommata uus. Sitä jaksaa vähän aikaa pitää hyvänä ja sitten kun arki iskee päälle, se muuttuu taas tällaiseksi. Naimisiin ei aikonut mennä ikinä.

Myönsi itsekin, ettei osaa olla yksin, joku kottarainen pitää aina olla kierrossa. Nyttemmin tämä kaveri on 40v, naimisissa ja parin pikkutytön isä, luulen että pikkujhiljaa sitten vaan aikuistui ja järkevöityi. (Tai mistä minä tiedän mitä se touhuaa kun vaimon silmä vältää, ollaan pikaisesti vaan vaihdettu kuulumiset.)

Mutta se mitä yritän sanoa AP, on että mies ei nyt ole valmis sitoutumaan ja sinua käytetään hyväksi.

Ihan kuin nuoruuden kaverini poikaystävä. Joka kaverini selän takana puhui, että ovat yhdessä vain siksi että saa seksiä aina kun haluaa. Eipä se suhde kovin pitkään kestänyt, älä jää sinäkään roikkumaan.

Yhteistyössä