Miehen kaverilta tuli ehdotteluviesti... Mitä ihmettä vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällikällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ällikällä

Vieras
Siis miehen ystävä, naimisissa, ollaan ystävystytty myös perheinä niin, että kyläillään toisinaan, oli laittanut mulle yöllä puoli neljän aikaan viestin, jossa ehdotti, että lähdettäis kahdestaan ulos.

Mä en tajua, mikä siinä oli ideana. Kännissä se varmaan on ollut. Meillä ei ikinä ole ollut mitään vispilän kauppa keskenämme, olen edelleen rakastunut mieheeni, meillä on lapsiakin.

Onkohan se laittanut sen väärälle henkilölle? Tai onko tämä joku typerä testi mulle? Mun mies on aika mustasukkaista sorttia, mutta olisko tuo kuitenkaan pyytänyt kaveriaan testaamaan mua? Mua ei tosiaan kiinnosta tuo tyyppi tai kukaan muukaan. Sen vaimo on mun ystävä.

En ole vielä vastannut mitään, kun en tiiä, mitä vastaisin... Any ideas?

Alkuperäinen kirjoittaja Ällikällä:
Siis miehen ystävä, naimisissa, ollaan ystävystytty myös perheinä niin, että kyläillään toisinaan, oli laittanut mulle yöllä puoli neljän aikaan viestin, jossa ehdotti, että lähdettäis kahdestaan ulos.

Mä en tajua, mikä siinä oli ideana. Kännissä se varmaan on ollut. Meillä ei ikinä ole ollut mitään vispilän kauppa keskenämme, olen edelleen rakastunut mieheeni, meillä on lapsiakin.

Onkohan se laittanut sen väärälle henkilölle? Tai onko tämä joku typerä testi mulle? Mun mies on aika mustasukkaista sorttia, mutta olisko tuo kuitenkaan pyytänyt kaveriaan testaamaan mua? Mua ei tosiaan kiinnosta tuo tyyppi tai kukaan muukaan. Sen vaimo on mun ystävä.

En ole vielä vastannut mitään, kun en tiiä, mitä vastaisin... Any ideas?
Deletoi koko viesti.

...että taisit laittaa viime yönä viestin väärään numeroon. Jos tulee jatko viestinä ettei laittanu, niin vastaat, että väärälle ihmiselle joka tapauksessa. Tai siis jotain tuohon tyyliin.

Joo, se vois olla parasta. Vähän tympii tuollainen. Mitä sitten, kun seuraavan kerran tavataan perheiden kanssa? Meinaako se vaan pokkana istua kahvipöytään?

Tiedän, että tuolla miehellä on ollut syrjähyppyjä; mitä helvettiä se musta oikein kuvittelee!? Kaikki ei ole niinkuin hän.

Poistaisin viestin ja unohtaisin koko asian. Oliskohan tosiaan tullu väärään numeroon. Jos et voi asiaa unohtaa, niin tokase seuraavan kerran nähdessänne, että taisi tulla näppäilyvirhe viestiä lähettäessä kun sulle lähetti tms. siis huuumoriksi heittäisin.

Laita vastaukseksi: Ei kiitos, en tod.
Voi olla, ettei mies muista edes lähettäneensä viestiä. Mutta voisi jatkossa kenties olla tarkempi puhelimensa kanssa. Varmuuden vuoksi säilytä tuo lähettämäsi viesti, jos miehesi kaveri puhuukin sinusta pahaa omalle miehellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vastaa...:
...että taisit laittaa viime yönä viestin väärään numeroon. Jos tulee jatko viestinä ettei laittanu, niin vastaat, että väärälle ihmiselle joka tapauksessa. Tai siis jotain tuohon tyyliin.

Mä tekisin just näin.

Mietin vielä, että viitsinkö kertoa miehelle vai ei... sikamaista viestitellä tollasia kaverinsa vaimolle (jos nyt oli mulle edes tarkoitettu), mutta toisaalta mies saattaa alkaa ajatteleen, että olen jotenkin antanut ymmärtää jotain. Ovat olleet kavereita ainakin 15 vuotta.

Sen vaimolle ei varmaan kannata asiasta mainita...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin vielä, että viitsinkö kertoa miehelle vai ei... sikamaista viestitellä tollasia kaverinsa vaimolle (jos nyt oli mulle edes tarkoitettu), mutta toisaalta mies saattaa alkaa ajatteleen, että olen jotenkin antanut ymmärtää jotain. Ovat olleet kavereita ainakin 15 vuotta.

Mä saattaisin kertoakin miehelle. Mutta jos asia jää tuohon, tuskin tarvitsee muille mainita.

Näyttäisin viestin miehelleni ja se 'ystävyys' loppuisi siihen. Näin on jo käynyt kerran. Tosin kaveri ehdotteli ihan baarissa, jossa olin ystävättärieni kanssa, kun mies oli matkoilla.

Ja sitten toisaalta, jos en kerro miehelle ja jos se jotenkin tulee ilmi jotain kautta joskus, se ihmettelee, miksen ole kertonut ja mitä siinä on takana... Inhottavaan tilanteeseen laittoi mut tuo mies.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttäisin viestin miehelleni ja se 'ystävyys' loppuisi siihen. Näin on jo käynyt kerran. Tosin kaveri ehdotteli ihan baarissa, jossa olin ystävättärieni kanssa, kun mies oli matkoilla.

Miten sun mies otti tuon "uutisen" vastaan?

Älä kerro kenellekään. Unohdat koko viestin, jos haluat vastata tuo: taisi tulla väärään numeroon ois hyvä.

Siis mitä? Miehes epäilis sua? Ei ole suhde sitten ihan kunnossa. Lueppa äskeinen kirjoitukseni. terv. minä

Minä kertoisin miehelleni. Jos se olisi tyhmä testi niin näkisipä että voi luottaa ja jos ei niin mielestäni miehen on oikeus tietää millainen "kaveri" hänellä on. Mikäli minun kaverini laittaisi sellaista viestiä miehelleni niin todellakin haluaisin tietää ja tiedän että hän kertoisikin minulle..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Siis mitä? Miehes epäilis sua? Ei ole suhde sitten ihan kunnossa. Lueppa äskeinen kirjoitukseni. terv. minä

Niin joo, sori, vähän sekavasti kirjoitettu.

Tarkoitan, että mieheni on vähän mustasukkaisuuteen taipuvainen, saattais ajatella, että olen jotenkin kannustanut hänen kaveriaan.

Tai sitten ei. Kyllä se varmaan on kuitenkin lojaalimpi mulle kuin kaverilleen...

Miten hitossa useimmat on sitä mieltä että teeskentelee ettei ole saanut viestiä? Jos miehesi väittäisi että olet antanut ymmärtää sinne suuntaan niin suhde on todella paska ja miksi olisit sitten kertonut viestistä jos mielessäsi olisi se mies sillä mielellä? ..ja vaikka oisit antanu ymmärtää niin niin kaverit ei tee noin toisille..

Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Minä kertoisin miehelleni. Jos se olisi tyhmä testi niin näkisipä että voi luottaa ja jos ei niin mielestäni miehen on oikeus tietää millainen "kaveri" hänellä on. Mikäli minun kaverini laittaisi sellaista viestiä miehelleni niin todellakin haluaisin tietää ja tiedän että hän kertoisikin minulle..

Pointtinsa tuossakin, tosiaanki jos joku mun kaveri ehdottelis miehelle, haluaisin tietää. Kaveri olis entinen sen jälkeen.

Ja sitten toisaalta, jos en kerro miehelle ja jos se jotenkin tulee ilmi jotain kautta joskus, se ihmettelee, miksen ole kertonut ja mitä siinä on takana... Inhottavaan tilanteeseen laittoi mut tuo mies.

Just tän takia asia pitää kertoa miehellesi. terv. minä...taas.

Siksipä juuri sinun kannattaa ehkä tehdä, kuten minä ehdotin.
Olen ollut samantyyppisessä tilanteessa muutaman kerran. Pari kertaa on käynyt niin, että "hävyttömyyksiä" ehdotellut mies onkin väittänyt minun olleen hänestä kiinnostunut. Ja minun olleen se, joka on ehdotellut tuhmia.
Onneksi vastaavanlaisia ongelmia ei ole ollut moneen vuoteen.