Miehen kaverilta tuli ehdotteluviesti... Mitä ihmettä vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällikällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Miten hitossa useimmat on sitä mieltä että teeskentelee ettei ole saanut viestiä? Jos miehesi väittäisi että olet antanut ymmärtää sinne suuntaan niin suhde on todella paska ja miksi olisit sitten kertonut viestistä jos mielessäsi olisi se mies sillä mielellä? ..ja vaikka oisit antanu ymmärtää niin niin kaverit ei tee noin toisille..

Joskus ihmisen mustasukkaisuus voi olla vähän järjetöntä. Mutta sulla on tässä vinha perä.

Ja kaverit ei tee tollasta tosiaan toisilleen (kuten ei miehet vaimoilleen jne.. heh.).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin vielä, että viitsinkö kertoa miehelle vai ei... sikamaista viestitellä tollasia kaverinsa vaimolle (jos nyt oli mulle edes tarkoitettu), mutta toisaalta mies saattaa alkaa ajatteleen, että olen jotenkin antanut ymmärtää jotain. Ovat olleet kavereita ainakin 15 vuotta.

Sen vaimolle ei varmaan kannata asiasta mainita...?

Jos äijä vastaa et, viesti oli tarkoitettu sulle niin saattas olla paikallaan sanoo asiasta ukollesi. Jos se kaveri on liero niin voi sanoa ukolles, et onx rouvas maininnut viestitelleensä mun kaa... ja oot syyttä suotta liemessä

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ja sitten toisaalta, jos en kerro miehelle ja jos se jotenkin tulee ilmi jotain kautta joskus, se ihmettelee, miksen ole kertonut ja mitä siinä on takana... Inhottavaan tilanteeseen laittoi mut tuo mies.

Siksipä juuri sinun kannattaa ehkä tehdä, kuten minä ehdotin.
Olen ollut samantyyppisessä tilanteessa muutaman kerran. Pari kertaa on käynyt niin, että "hävyttömyyksiä" ehdotellut mies onkin väittänyt minun olleen hänestä kiinnostunut. Ja minun olleen se, joka on ehdotellut tuhmia.
Onneksi vastaavanlaisia ongelmia ei ole ollut moneen vuoteen.

Kiva, tosi sankareita nämä miehet, jotka metsästävät kavereidensa puolisoita. :(

mulle on ehdotellut kolmen ystävän miehet, olen aina antanut niiden painua unholaan, mutta paskalta se tuntuu katsoa sitä kaveria kui se on niin rakastunu siihen paskaläpeen joka ehdottelee sen kaverille. anteeksi ruma kielenkäyttö, muutin mieleni, näytä se viesti sen VAIMOLLE!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttäisin viestin miehelleni ja se 'ystävyys' loppuisi siihen. Näin on jo käynyt kerran. Tosin kaveri ehdotteli ihan baarissa, jossa olin ystävättärieni kanssa, kun mies oli matkoilla.

Miten sun mies otti tuon "uutisen" vastaan?

Oli aika pöyristynyt, mutta totta kai uskoi minua, koska meillä ei ole koskaan ollut mitään pettämis-, flirttailu- tai mustasukkaisuuskuvioita missään.

Yhteydenpito päättyi siihen. Ollaan nähty muutaman kerran miehen opiskelukavereiden juhlissa, mutta ei olla puolin eikä toisin otettu mitään kontaktia.

Alkuperäinen kirjoittaja soppa:
mulle on ehdotellut kolmen ystävän miehet, olen aina antanut niiden painua unholaan, mutta paskalta se tuntuu katsoa sitä kaveria kui se on niin rakastunu siihen paskaläpeen joka ehdottelee sen kaverille. anteeksi ruma kielenkäyttö, muutin mieleni, näytä se viesti sen VAIMOLLE!!

Tiiätkö, mulla alkaa kertyä sellaine vihapatti otsaan tästä asiasta. Ensinnäkin se mies asetti minut tosi hankalaan rakoon ja mitä se paska viestittelee tuollaisia, oli ne sitten tarkoitettu mulle tai jollekkin muulle naiselle. Se on NAIMISISSA. Mutta kuten mainitsin aiemmin, on tuolla miehellä ollut syrjähyppyjä ja vaimon täytyy olla niistä tietoinen, koska asuvat pienellä kylällä.

Helvetin häntäheikki.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En vastaisi, teeskentelisin etten oo saanut viestiä.

tää on hyvä, jos on kännipäissään jotain sekoillut.

Täällä on nyt kaksi minää vastaamassa, mutta minä olen näköjään se tiukempi!
Sinusta on siis ok että miehesi sekoilee kännipäissään ja lähettelee teidän perhetuttujen vaimoille viestejä??? Näihhän tämä pitää tulkita, jos hyväksyy jonkun asian, hyväksyy sen kenen tahansa tekemänä. Näin minä ainakin ajattelen.

ei kuitenkaan kaikki, eikä se ole mikään syy tehdä tuollasta, alentaa kynnystä sellaiseen jota on jo ajatellut aiemmin

Mua inhottaa ajatella, että ne tulis meille kylään vaimonsa ja lastensa kanssa ja se ukko kattois mua sillä silmällä... yöx!

haluaisin tietää jos mieheni tekisi moista, en katselisi sen jälkeen. sen vaimolle voit kertoa jos haluat mutta sotkua siitäkin tulee

Välithän meillä menis tietty kokonaan, vaikka viilenee ne nytkin kyllä väistämättä. Mutta en halua, että mieheni luottaa tuohon kaveriinsa enää missään asiassa.

Se vaimo on tosi anteeksiantavainen. :(

ap, uskon kyllä et kuvottais ja pahasti, tietääkö se vaimo et sillä on ollu niitä syrjähyppyjä? toisaalta jos et kerro ajatteleeko se mies et nyt teillä on yhteinen pikku salaisuus?

ap, uskon kyllä et kuvottais ja pahasti, tietääkö se vaimo et sillä on ollu niitä syrjähyppyjä? toisaalta jos et kerro ajatteleeko se mies et nyt teillä on yhteinen pikku salaisuus?

Uskon, että sen vaimo tietää, ovat pienen kylän kasvatteja ja asuvat samalla kylällä edelleen. Ei voi olla tietämättä, kun kaikki niistä tietää.

Laitoin sille vastauksen, että taisi tulla väärälle ihmiselle tämä viesti ja jos ei tullut, ei kiinnosta. Saa nähdä vastaako vai ei. Kun mies tulee kotiin, näytän sille molemmat viestit...

Laitoin sille vastauksen, että taisi tulla väärälle ihmiselle tämä viesti ja jos ei tullut, ei kiinnosta. Saa nähdä vastaako vai ei. Kun mies tulee kotiin, näytän sille molemmat viestit...
Ai saamasri, siis tätä viestiä mun piti lainata eikä tota toista. Siis mitä ukkos tuumi asiasta?

Miehen "kaveri" on yrittänyt suoraan ja epäsuoraan, laitoin välit poikki ja kerroin sekoilusta myös miehelle. No seuraavaksi tää tyyppi yritti sitten iskeä miehen tytärtä!