miehen kanssa oli eilen pitkä keskustelu biseksuaalisuudestani.. (apua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bi-nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin vahvat himot että pakko päästä tyydyttämään, vastoin puolison toiveita? Todella, todella, todella, todella itsekästä ja äärettömän lapsellista. Jos on noin pakko saada irtosuhteita, pura parisuhteesi, niin puolisosi ei tarvitse kärsiä sinun itsekkyydestäsi ja kypsymättömyydestäsi.

Minun mieheni ei voi tarjota minulle esimerkiksi kokemusta tiheästä parrasta, kun ei hänellä kasva oikein mitään. Eikä hän voi tarjota minulle isoa pippeliä. Eikä hän voi tarjota minulle isoja rintalihaksia.

Minä en voi tarjota miehelleni isoja tissejä, muhkeita huulia,ynnä kaikkea muuta.

Me ollaan yhdessä. Me ei haikailla noita asioita, joita toisella ei ole, vaan keskitytään toisiimme ja siihen mitä meillä on. Mä en ymmärrä, miksi maailmassa jokainen asia pitäisi väkisin kokea. musta se kuulostaa jotenkin sairaalta ja itsekkäältä. Jotenkin seksiriippuvuudelta, kokemuksien metsästykseltä.

Mä oon mieheni kanssa ainakin siksi, että mä rakastan sitä. ei siihen muita tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
eiköhän sun olisi aika kasvaa jo aikuiseksi ja päättää mitä haluat. et mitenkään voi saada kaikkea loukkaamatta muita.

olisitko valmis antamaan luvan miehellesi sekstailla muiden naisten kanssa aina silloin kuin huvittaa, ihan vain siksi, että sitä niiin kovasti haluaa????

voi kun se olisikin nii helppoa!!! arvaa olenko yrittänyt. biseksuaalisuus on pahempi, kuin se että oikeasti olisi jompaa kumpaa ääripäätä. sanoisin että se on enemmänkin kirous.

.

Mikä siinä on niin vaikeaa? Mksi se on kirous?
Mun logiikan mukaan bissen elämä ei ole sen kummempaa kun heteronkaan. Yhtä hyvin hetero vois ajatella että tarvitsee oman partnerinsa lisäksi toisen, jolla on vaikka isompi vehje tms.

sanotaanko niin että sitä voi verrata fetismiin... jos heterolla on jokin vahva fetismi johonkin tiettyyn asiaan ja vaikka kuinka löytää ihanan puolison jota rakastaa sydämensä pohjasta niin ei se sitä fetismin olemassaoloa poista. ta halua toteuttaa sitä..

se on niin että, tollasessa tilanteessa pitäisi sinun etsiä se naiskumppani ja miehesi varmasti löytää uuden rakastavan kumppanin myös joka ei haikaile muualle. Kyllä se on pettämistä tekee sen kenen kanssa ja miten päin vaan...

Miehesi on antanut luvan sinun pettää häntä, itse sinä päätät haluatko pettää miestäsi vai et. Moraalinen kysymyksesi siis on, haluanko loukata ihmistä, joka rakastaa minua, vain tyydyttääkseni omat haluni.

Minä olen sitä mieltä siis, että sinä petät miehesi, ainoa vain että miehesi on pakotettu antamaan sinulle lupa.
Mielestäni paras ratkaisu miehesi kannalta olisi, että hän löytäisi ihan puhtaasti heteron uuden naisen, koska näyttää kärsivän tilanteesta ja sinä et pysty antamaan hänelle sitä mitä hän haluaa, eikä toisin päin. Jostain sinäkin löydät vielä miehen, joka suostuu niihin kolmen kimppohin ja muihin ja ketään ei loukata.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
se on niin että, tollasessa tilanteessa pitäisi sinun etsiä se naiskumppani ja miehesi varmasti löytää uuden rakastavan kumppanin myös joka ei haikaile muualle. Kyllä se on pettämistä tekee sen kenen kanssa ja miten päin vaan...

ei se mielestäni kyllä ole pettämistä jos toinen osapuoli on tietoinen asiasta ja ok asian kanssa (se miten ok oikeasti on on eri asia, mutta jos antaa ymmärtää että on ok..). enkä mä halua miestäni jättää.

koko homman kysymys olikin siinä että VOIN elää ilman sitäkin, jos on "pakko", mutta kun tilaisuus tarjoutuu (kuten nyt), niin kovasti haluaisin sen käyttää.. mikään ei mene meidän parisuhteen edelle, koska se on minulle tärkeintä. elämä kuitnekin tulisi elää täysin rinnoin, me eletään kuitenkin vain kerran.

hankala selittää. en sano että on kyse suoranaisesta kaipuusta, senemmänkin halusta saada tuntea taas naisen kosketus, sen pienen hetken ja palata takaisin oman rakkaan kainaloon.. jos minä saisin valita, haluaisin tämän tehdä rakkaani kanssa yhdessä niin kuin tähänkin asti, mutta ei taida enää olla mahdollista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehesi on antanut luvan sinun pettää häntä, itse sinä päätät haluatko pettää miestäsi vai et. Moraalinen kysymyksesi siis on, haluanko loukata ihmistä, joka rakastaa minua, vain tyydyttääkseni omat haluni.

Minä olen sitä mieltä siis, että sinä petät miehesi, ainoa vain että miehesi on pakotettu antamaan sinulle lupa.
Mielestäni paras ratkaisu miehesi kannalta olisi, että hän löytäisi ihan puhtaasti heteron uuden naisen, koska näyttää kärsivän tilanteesta ja sinä et pysty antamaan hänelle sitä mitä hän haluaa, eikä toisin päin. Jostain sinäkin löydät vielä miehen, joka suostuu niihin kolmen kimppohin ja muihin ja ketään ei loukata.

no tässä mennään jo vähän liian pitkälle! meillä on onnellinen liitto (tämä on ainoa asia joka AINA VÄLILLÄ hiertää) ja kaksi kaunista lasta, kolmatta yritetään. ei meidän liitto tähän kaadu..

olenko mielestäsi pettänyt miestäni noina kertoina kun yhdessä ollaan oltu muiden kanssa? silloinhan hänkin on pettänyt minua?

ja ei häntä ole mihinkään pakotettu. en ole ehdotellut tai puhunut hänelle siitä että haluaisin mennä jonkun naisen luo ja blaah.. hän itse sitä ehdotti sen perusteelta mitä on kokenut ja miten minua tuntee.. en ole häntä johdatellut sanomaan tuota. ainoa asia mistä keskusteltiin oli nuo jo aikaisemmin koetut kimpat ja ryhmät..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Minun mieheni ei voi tarjota minulle esimerkiksi kokemusta tiheästä parrasta, kun ei hänellä kasva oikein mitään. Eikä hän voi tarjota minulle isoa pippeliä. Eikä hän voi tarjota minulle isoja rintalihaksia.

Minä en voi tarjota miehelleni isoja tissejä, muhkeita huulia,ynnä kaikkea muuta.

Me ollaan yhdessä. Me ei haikailla noita asioita, joita toisella ei ole, vaan keskitytään toisiimme ja siihen mitä meillä on. Mä en ymmärrä, miksi maailmassa jokainen asia pitäisi väkisin kokea. musta se kuulostaa jotenkin sairaalta ja itsekkäältä. Jotenkin seksiriippuvuudelta, kokemuksien metsästykseltä.

Mä oon mieheni kanssa ainakin siksi, että mä rakastan sitä. ei siihen muita tarvita.

Mä peesailen tätä. Ihan samaa mieltä. Pettämistä yhtä kaikki, oli se sitten toisen naisen, kimppakivan tai toisen miehen kaipuuta. Miksi ihmeessä biseksuaalisuuteen pitäisi liittää uskottomuus?

ei se mielestäni kyllä ole pettämistä jos toinen osapuoli on tietoinen asiasta ja ok asian kanssa (se miten ok oikeasti on on eri asia, mutta jos antaa ymmärtää että on ok..). enkä mä halua miestäni jättää.

koko homman kysymys olikin siinä että VOIN elää ilman sitäkin, jos on "pakko", mutta kun tilaisuus tarjoutuu (kuten nyt), niin kovasti haluaisin sen käyttää.. mikään ei mene meidän parisuhteen edelle, koska se on minulle tärkeintä. elämä kuitnekin tulisi elää täysin rinnoin, me eletään kuitenkin vain kerran.

hankala selittää. en sano että on kyse suoranaisesta kaipuusta, senemmänkin halusta saada tuntea taas naisen kosketus, sen pienen hetken ja palata takaisin oman rakkaan kainaloon.. jos minä saisin valita, haluaisin tämän tehdä rakkaani kanssa yhdessä niin kuin tähänkin asti, mutta ei taida enää olla mahdollista..

Sinä näytät myös itse tietävän, että miehesi ei mielellään antaisi lupaa, mutta päätät olla näkemättä sitä, koska haluat niin kovasti tyydyttää omat halusi. Minä taas en näe kirjoituksista sitä suurta rakkautta miestäsi kohtaan.
Sinulla on nyt itsetutkiskelun paikka. Elät vain kerran, mieti haluatko käyttää sen miten. Ja muista, että miehelläsikin on vain yksi elämä, mieti haluaako hän elää sitä noin?

Kimurantti tilanne ap:lllä. Teillä on ilmeisen vapaa suhde, jos miehesi on valmis hyväksymään vaihtuvat kumppanit sinulla; minun näkökulmastani seksi muiden kuin oman kumppanin kanssa on pettämistä.

Mä mietin tuota biseksuaalisuutta... jotenkin se kuulostaa vähän liian helpolta tekosyyltä (?) tuohon tilanteeseen. Olen ymmärtänyt sen olevan seksuaalisen suuntautumisen vaihtoehto siinä missä heterous tai homoseksuaalisuuskin, ei siis fetissi tai fantasia. Jos siis tuntuu, että kaipaat naista, eikö rehellisintä olisi erota miehestä ja etsiä naiskumppani? Ihmisellä voi olla länsimaisessa järjestelmässä vain yksi puoliso kerrallaan; ei sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen ole syy pettämiseen.

Mä en osaa oikein selittää, mutta sikäli ymmärrän miehesi vaatimuksen vaihtuvista kumppaneista hyvin, että hän kai ajattelee rakastumisen riskin olevan pienempi jos et enempää tapaile naisia... sinä et tunnu olevan valmis tähän vaihtoehtoon? Miksi? Haluaisitko oikeuttaa avio-/avoliiton ulkopuolisen suhteen taipumuksesi takia? Ymmärtänet itsekin, ettei kakkua voi sekä syödä että säästää...

Ehkä se on juuri tuo seikka, jonka vuoksi kannattaisi miettiä lähdetkö tuollaiseen mukaan. Ehkä miehesi ehdotti tuota sinulle sen vuoksi, että rakastaa sinua, eikä tahdo menettää sinua tuon asian vuoksi(koska ei tosiaan itse voi naiseksi muuttua) Tavallaan vähän pakosta. ONko se mielestäsi oikein häntä kohtaan? Millä tavalla se on eri asia jos on toisen naisen, kuin toisen miehen kanssa? Minusta parisuhteessa elävän on pystyttävä myös luopumaan joistain asioista.

Mie en lukenut muiden vastauksia, mutta ensinäänkin ihmettelen mitä saisit jatkuvasti vaihtuvasta naispartneristasi ja toisekseen, miten uskaltaisit luottaa aina vaan uuteen ja uuteen naiseen.. Ihan niinkun sukupuolitauteja yms ajatellen.. Niin paljon on kaikenlaista, josta monet eivät edes tiedä heti vaan vuosien jälkeen tartunnan saatuaan... :x

Pakotat puolisosi nurkkaan. Pitkässä juoksussa liittonne kärsii, sitä myötä myös lapsenne. Jos sinulla on seksiaddiktio, hakeudu hoitoon, siis psykiatriseen, ei fyysiseen. Mitähän lapsennekin ajattelisivat, jos äidin käytöksestä saisivat kuulla? Aikuinen ihminen olet, laita äkkiä asiat tärkeysjärjestykseen. Paljonko olet valmis maksamaan "hetken hellyydestä" liittonne ulkopuolisen kainalossa? Montako kertaa miehesi jaksaa sinua enää ymmärtää? Onko sinulle tärkeämpää tyydyttää hetken kutinaa nivusissasi, kuin puoliso ja lapset? Sinuna en ihmettelisi, jos puolisosi tuo pian sinulle papereita allekirjoitettavaksi. Pohjimmiltaan yksiavioinen (miehesi) ja ... hmmm... kaiken haluava (sinä) on hankala yhdistelmä.

Jos tää oli provosoiva trolli, niin toimi loistavasti. Jos tosielämää, säälin miestäsi ja lapsiasi. Ajattele, miten moni liitto kaatuu toisen uskottomuuteen. Sulla tuntuu olevan mahtava mies, ja lapsiakin, mutta käytöksesi osoittaa ettet arvosta heitä yhtään. Kuinka moni antaisi mitä tahansa hyvästä ja uskollisesta puolisosta ja perheestä.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
eiköhän sun olisi aika kasvaa jo aikuiseksi ja päättää mitä haluat. et mitenkään voi saada kaikkea loukkaamatta muita.

olisitko valmis antamaan luvan miehellesi sekstailla muiden naisten kanssa aina silloin kuin huvittaa, ihan vain siksi, että sitä niiin kovasti haluaa????

voi kun se olisikin nii helppoa!!! arvaa olenko yrittänyt. biseksuaalisuus on pahempi, kuin se että oikeasti olisi jompaa kumpaa ääripäätä. sanoisin että se on enemmänkin kirous.

.

Mikä siinä on niin vaikeaa? Mksi se on kirous?
Mun logiikan mukaan bissen elämä ei ole sen kummempaa kun heteronkaan. Yhtä hyvin hetero vois ajatella että tarvitsee oman partnerinsa lisäksi toisen, jolla on vaikka isompi vehje tms.

sanotaanko niin että sitä voi verrata fetismiin... jos heterolla on jokin vahva fetismi johonkin tiettyyn asiaan ja vaikka kuinka löytää ihanan puolison jota rakastaa sydämensä pohjasta niin ei se sitä fetismin olemassaoloa poista. ta halua toteuttaa sitä..

Jaa....Itse en kyllä vertaa omaa bi-seksuaalisuuttani fetismiin. Mutta mulle ei olekaan muodostunut aiheesta pakkomieltä. Vaan olen sinut oman bissepuoleni kanssa.

Ymmärrän mitä tarkoitat tuolla naisen kaipuulla koska joskus itsellänikin on sellainen. Silti se ei ole minusta mikään syy etsiä nainen yhden yön suhteeseen. Parisuhde on kahden ihmisen välinen asia, ellei tietty muusta ole erikseen sovittu. Eikä bi-seksuaalisuus ole mikään fetissi.

Kyllä minustakin parisuhde sitoo, oli sit hetero, homo tai bi. Varsinkaan jos perheessä on lapsia, en ymmärrä miksi jotain uutta suhteeseen pitäisi hakea vielä ulkopuolelta.

Minun käy miestäsi tosi sääliksi. Tuntuu, että hän alistuu ja kokee itsensä riittämättömäksi, koska SINÄ kaipaat naisen kosketusta. En voi ymmärtää. Olet valinnut miehesi, miksi et voi tyytyä häneen.

En voi muuta todeta kun että miksi ihmeessä pitää olla suhteessa jos on noin kovin vaikeaa ,ihannoida muista jne.

Lapsellista touhua mielestäni,ja sääliksi käy kyllä sun miestäsi,ansaitsee parempaa.

Sun kannattais olla sinkkuna niin ei tarttis pohtia.

KAIKKEA EI VOI SAADA.

kyllä jos sulla halu noin vietävä, niin mene hyvä ihminen. Mutta minusta se on väärin miestäsi kohtaan, mistä tiedät että, ei kärsi. Miehesi löytäisi varmasti sellaisen kumppanin joka ei haikaile muualle ja sinäkin saisit halusi tyydytettyä. Tyhmää minusta tuollainen suhde...

Minä, minulle, minun tarpeet, minun halut, minä haluan, minun on saatava koska minä haluan...
Kaikkea ei voi saada, vaikka kuinka haluaisi. Mieti ap nyt jonkulainen tärkeys- ja arvojärjestys elämääsi ja elä sitten valintojesi mukaan.

Aloin pohtimaan tätä bi-seksuaalisuutta. Saanko kysyä sinulta, että mitä asioita kaipaan naisessa? Mitä mieheltä puuttuu, mitä naisella on? Miksi naisen läheisyys on sinulle tärkeää?

Olisin vielä kysynyt minkälainen lapsuus sinulla oli? Onko suvussanne muita bi-ihmisiä?

Kiitos jos jaksoit vastata. Voin kommentoida myöhemmin.

Pahansilmän kanssa samoilla linjoilla.

Jos sulla on niin kova kaipuu, että se todella häiritsee normaalia elämää ja parisuhdetta, niin mun mielestä ongelma on joku muu kuin bi-seksuaalisuus.
Miehes ei kuitenkaan tunnu hyväksyvän muita suhteita ja mun mielestä sun pitäis se mukisematta hyväksyä. Keneltäkään ei voi vaatia avointa suhdetta tai lupaa käydä vieraissa.
Miehes ilmeisesti rakastaa sua niin paljon, että suostuu itsensä kustannuksella myöntymään.

Yhteistyössä