Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
se on niin että, tollasessa tilanteessa pitäisi sinun etsiä se naiskumppani ja miehesi varmasti löytää uuden rakastavan kumppanin myös joka ei haikaile muualle. Kyllä se on pettämistä tekee sen kenen kanssa ja miten päin vaan...
ei se mielestäni kyllä ole pettämistä jos toinen osapuoli on tietoinen asiasta ja ok asian kanssa (
se miten ok oikeasti on on eri asia, mutta jos antaa ymmärtää että on ok..). enkä mä halua miestäni jättää.
koko homman kysymys olikin siinä että VOIN elää ilman sitäkin, jos on "pakko", mutta kun tilaisuus tarjoutuu (kuten nyt), niin kovasti haluaisin sen käyttää.. mikään ei mene meidän parisuhteen edelle, koska se on minulle tärkeintä. elämä kuitnekin tulisi elää täysin rinnoin, me eletään kuitenkin vain kerran.
hankala selittää. en sano että on kyse suoranaisesta kaipuusta, senemmänkin halusta saada tuntea taas naisen kosketus, sen pienen hetken ja palata takaisin oman rakkaan kainaloon.. jos minä saisin valita, haluaisin tämän tehdä rakkaani kanssa yhdessä niin kuin tähänkin asti, mutta ei taida enää olla mahdollista..