Miehen kaipuu...

Olemme seurustelleet miehen kanssa 5 vuotta ja pidimme taukoa vuoden verran, nyt 3 kuukautta noin jatkettu suhdetta kypsempinä ihmisinä.
Eli erosimme ja myöhemmin tajusimme että emme halua olla erossa. Aloitettu seurustelu nuorina joten pidän asiaa hyvänä erona.

Löysin uuden miehen (herra B) 2kk ennenkuin näin eksäni ja siinä ei mitään enään tehty. Sanoin uudelle miehelle että nyt on isommat tunteet kyseessä ja jätin miehen ja palasin takaisin rakkaani luokse. Meille ei mitään suurta rakkautta ollutkaan syntynyt joten tilanne ei ollut mikään ikävä.

Nyt kuitenkin olen raskaana. Harrastin kaksi kertaa seksiä herra B:n kanssa ja en voi vieläkään ymmärtää. Olen kertonut sekä herra B:lle sekä rakkaalleni. Alussa oli erittäin voimakasta pahoinvointia, jonka vuoksi makasin 7vk sairaalassa tiputuksessa. Se sekoitti ajatteluani paljon, ei jaksanut rahahuolien ja pahoinvoinnin ja jatkuvan nukkumisen vuoksi paljon ajatella.

En voi mitenkään vaatia mieheltäni että hän olisi kanssani kun minulla on toisen lapsi mahassani. Hän sanookin ettei tiedä miten suhtautuisi lapseen. Meillä on pitkä historia ja pitkät kuvat mielessä meidän lapsesta. Ei minun ja jonkun muun ja hän siinä mukana.

En tiedä mitä tehdä. Aborttiin vielä hetki aikaa.
Pelkään että kadun miehen menetystä ja pelkään että kadun lapsen menetystä. Sekaisin moraallinen käsitys abortoinnista, sekä suuri rakkaus miestä kohtaan, jonka kanssa yhteistä taivalta jo usea vuosi. Kumpaa kadun enemmän? Aborttia vai miehen menetystä? Ja meillä menee tosi hyvin. Edelleen vietämme yhdessä aikaa vaikka tilanne on mikä on. Se varmaan kertoo jotain.

En osaa kuvitella että jakaisin lapsen jonkun muun kuin hänen kanssaa tai miten pärjään ilman miestä. Tai tottakai pärjään mutta ilman häntä tyhjä olo on suuri ja tämä toimii myös toisin päin, ilman minua hänen tyhjä olonsa on suuri.

Ei kiitos nyt mitään jalat ristissä juttuja, ehkäisystä on huolehdittu, en ajattele ruusuisesti omasta miehestäni. Emme välttämättä ole 2 vuoden päästä yhdessä, tiedän. Ja lasta en ikinä kadu. Vai väittääkö kukaan, että kun lapsi syntyy ja alku pyöritys on loppunut, että kaikki muut tunteet ihmisestä häviäisi, varsinkin pahat? Haluaisin vain tukea ja ehkä kokemuksia... Kiitos...
 
Hei Dippa!

Olen pahoillani vaikeasta elämäntilanteestasi! En tiedä oletko jo päätöksesi tehnyt mutta jos koet abortin olevan omalla kohdallasi väärin toivon että jätät sen tekemättä. Älä ymmärrä väärin, en ole abortin vastustaja millään muotoa. Koen sen jokaisen naisen omaksi päätökseksi, joka pitäisi tehdä OMAN elämän ja OMAN moraalin ehtojen mukaan. Kirjoituksestasi sain sen kuvan että et koe aborttia kovinkaan selväksi ratkaisuksi.

Kukaan ei varmasti voi sanoa kumman menetystä tulet katumaan enemmän. Itse olen huomannut että ihmismieli kaipaa yleensä sitä mitä sillä EI ole. Vuoden "tauon" aikana Sinun elämäsi on jatkunut ja muuttunut ja olet nyt erilainen paketti kuin ennen eroa. Kuitenkin jos myös sinä olet miehesi elämän suuri rakkaus hän ehkä pystyykin tukemaan sinua tässä. Kyllähän yhteisiäkin lapsia voi vielä tulla! Jos ajatus lapsen kasvattamisesta yhdessä ei kypsy niin adptio on toki yksi ratkaisu. Raskausaika on tosin yhtä myllerrystä ilman tällaista henkistä painettakin. Toivon sinulle paljon voimia! Olettte varmaan tämän jo tehneetkin mutta istukaa vielä alas ja pohtikaa ja keskustelkaa oikein kunnolla.
 
Kiitos paljon. Kaipaan jotain ymmärrystä ja tukea, kun lähipiiristä sitä ei saa, en viitsi kertoa kellekään, kun sitten alkaa se 'ihanaa vauva tulee, älä nyt vaan tee aborttia' myllerrys ja en haluaisi nyt itseäni sen myllerryksen keskelle.

Minun elämäni on muuttunut, hänen myös, mutta toistemme ymmärrys ei ole kadonnut ja uudet minämme ovat entistä enemmän yhteen sopivia. Mies rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä.

Miehen on erittäin hankalaa lähteä mukaan siihen pyöritykseen. Olisin vain lapsessa kiinni kauan, hän saisi kokea kaikki yö heräämiset yms. vaikkei lapsi ole hänen.
Mutta se ei ole idea, eikä rakkaus minuun, vaan hän kiintyisi lapseen. Varsinkin koska me olemme niin läheisiä. Se, että hän ei saisi rakastaa pientä lasta kuin omaansa, koska se ei ole hänen, mutta joutuisi (saisi) leikkimään perhettä minun kanssani on aikas iso askel ottaa. Varsinkin alle 25-vuotiaana, koulu vielä kesken jne. :/
 

Yhteistyössä