Miehen itsetunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otan eron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

otan eron

Vieras
Olen sanonut miehelleni haluavani avioeron.
Mies vaatii saada tietää syyn siihen. Mutta enhän todellakaan voi sanoa oikeaa syytä siihen. Olen muutaman vuosikymmenen yrittänyt opettaa miestä laukaisemaan sängyssä myös minut, mutta turhaan.
Nyt olen saanut tuosta saamattomuudesta tarpeekseni.
Mutta enhän kuitenkaan voi päin naamaa sanoa hänelle, että otan sinusta eron koska et kertakaikkiaan osaa naida etkä tyydyttää minua seksuaalisesti.
Johan miehen itsetunto romahtaisi lopullisesti, enkä sellaista hänelle halua.
Ovatko Ellit ja Erkit samaa mieltä siitä ettei noin voi tehdä ?

Kerro totuus, se on reilua miestäsi kohtaan! tai kerro vaikka että ""kemiat ei kohtaa, ja by the way, et pysty tyyfyttämään mua"". Mieti jos seuraavakin nainen jättää raukan samasta syystä, ja se lopulta tietämättä koko asiasta! Tell the truth!

on oikein jos miehesi ei välitä teidän yhteisestä elämän ilosta eli sexistä. on varmaan vaikeaa jos vain olet tydyttävänä osapuolena.. jos parisuhde on kohdallaan niin kumpikin saa ja osaa myös antaa. miehesi on oikea sik.... kun ei ymmärrä että sinäkin olet olemassa. harmi että olette menneet niinkin pitkälle ilman yhteistä yhdessäoloa.
olet oikeassa ja ainakin minä tuen sinua jos välisi katkeavat . ei kukaan jaksa yksin kannatella pelkkää aisaa
ellei toinen jaksa ollenkaan koloa voidella.

TSEMPPIÄ sulle.
parempi ilman kuin vain nipin napin.

Ei itsetunto ole kiinni seksistä
eikä saako nainen tai saako itse.
Se lannistu ei maikoista, rekseistä
alokasajatkin katsoo sormien lävitse.

Jos mies on ammattinsa mies,
hommansa osaa, ja nostaa tilin.
Niin kyllä hän arvonsa silloin ties
eikä välitä kuinka on laita pilin.

Jos mies taas on onneton poloinen,
ilman työtä ja toimeentuloa,
niin kyllä elo on silloin ankeanoloinen,
ei siihen seksikään tuo suloa.

Minkähän tasoista opetus on ollut, jos muutamassa vuosikymmenessä ei ole tullut tulosta. Voisit kokeilla erityisopetusta. Se on erittäin hyvätasoista perusopetusta. Voisitte keskustella asiasta ja suorittaa käytännön harjoituksia vaiheittain. Sopivia oppikirjoja kannattaa lukea yhdessä. PS. Joidenkin kirjoitusten mukaan on olemassa naisia, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä.

Kannattaakohan avioeroa hakea tuon syyn vuoksi jos mies on muuten ihan ok? Seksistä pitää pystyä keskustelemaan parisuhteessa, molemminpuolin. Meillä on opeteltu koko naisen fysiologia uusiksi suhteemme aikana ja minä olen puolestani oppinut mm. ottamaan suihin niin että se on oikeesti kuulemma mahtavaa... Ihan vaan harjottelemalla ja kyselemällä että näinkö...opeta...näytä...kerro. Opetteluvaiheeseen kannattaa suhtautua huumorilla ja sehän menee ohi. Sen jälkeen alkaa se aika jolloin sanoja ei enää tarvita ja seksielämä on piristynyt kummasti. Se on nimittäin jännä juttu, että eipäs me naisetkaan omatoimisesti kaikkea osata joten kannattaa kysyä ja opetella toiseenkin suuntaan. Reikiä on kyllä tarjolla mutta taito on hyppysissä, lisäksi se taitaapi olla vielä kumppanikohtaista kun meillä on erilaiset tarpeet ja halut. Puhukaa...se kannattaa! Itse en enää omaani vaihtaisi vaikka monta vuotta meni hukkaan kun ei älytty/uskallettu puhua asiasta. Älä syyllistä...johdattele. Mies nauttii ihan älyttömästi kun näkee että nainen on ihan hekumoissaan.

<<Olen muutaman vuosikymmenen yrittänyt opettaa miestä laukaisemaan sängyssä myös minut, mutta turhaan.

No ehkä ei ole toivoa enää? Jotkut miehet ei tajua vaikka kuinka tavaisi.

<<Olen muutaman vuosikymmenen yrittänyt opettaa miestä laukaisemaan sängyssä myös minut, mutta turhaan.

Tai sitten opettaja on TOSI surkea, jota vaihtoehtoa itse veikkaan.

Otan osaa ja ymmärrän sua.. Sama tilanne, 10 vuotta yhdessä ja mies ei edelleenkään halua kiinnittää mun nautintoon mitään huomiota. Nuollut ei ole koskaan, muna vaan sisään ja parin sekunnin nylkytys ja homma on siinä.

Avioeroa en ota toistaiseksi, mutta olen ottanut hyvän rakastajan. Miten seksi voikaan olla ihanaa taitavan miehen kanssa!

Suosittelen!

""Avioeroa en ota toistaiseksi, mutta olen ottanut hyvän rakastajan. Miten seksi voikaan olla ihanaa taitavan miehen kanssa!

Suosittelen!""

Siis ketä suosittelet? Vai meinaatko pitää kokonaan itselläsi sen taitavan miehen?

Minulla pitkä parisuhde takana, jo yli 20 vuotta. Naiseni ei saa orgasmia yhdynnässä ei sitten millään. Itsetyydytyksellä hän kuitenkin onnistuu. Koen syyllisyyttä tilanteesta. Mitä en osaa? Pystymme puhumaan asiasta avoimesti, ja tiedän olevan muitakin naisia jotka ovat samassa tilanteessa. Harrastamme kuitenkin sexiä edelleen useamman kerran viikossa ja nautimme toisistamme. Haluan yhä oppia paremmaksi rakastajaksi, mutta neuvoja tarvitaan...
Onko teillä kellään samoja ongelmia?

Minunkaan mieheni ei halunnut oppia, vaikka olenkin ammatiltani erityisopettaja (!). Hankin itselleni rakastajan jo
35 vuotiaana. Hänet olenkin sitten opettanut ja kurssittanut.

kuinkas monta kertaa olet itse miehesi tyydyttänyt?en laske sitä, että päästät miehesi itsesi päälle nylkyttämään ja laukeamaan sinun aikaansaanokses, sillä mieshän siinä itselleen tyydytyksen teki. kuinka monta kertaa olet hänelle suulla tai käsin tehnyt orgasmin?

Olisihan se reilua, mutta uskaltaako hän sen jälkeen edes yrittää epäonnistumisen pelossa. Toivon kuitenkin että hän löytäisi itselleen sellaisen suhteen jossa molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Asiasta on keskusteltu vuosien varrella useinkin ja käytännön harjoituksia on suoritettu usein niin että olen opettanut kädestä pitäen miten minut saa nauttimaan.
Opetus vain ei pysy päässä kuin sen yhden kerran. Sen jälkeen on aina palattu entiseen malliin.
Sen verran olen elämässäni myös vierasta miestä kokeillut, että tiedän saavani useitakin orgasmeja taitavan miehen kanssa.

Eipä oikeastaan edes yritä tyydyttää minua muutoin. Yleensä kourasee muutaman kerran haaroista ja se on siinä.
Joskus jos näytän oikein pitkästyneeltä niin saattaa hieman yrittää nuolla. Huomaan vain sen olevan hänelle vastentahtoista ja yleensä hän lopettaa senkin n. minuutin kuluessa.

Hei nainen40 !

Tuttu tunne todellakin. Jatkuuko tilanne nylkytyksen jälkeen samoin kuin meilläkin. Mies kääntää selän ja alkaa kuorsata ? Joskus jos mies edes jotain yrittää niin se tarkoittaa sitä että hän nylkyttää pitempään. Ihan kuin nylkytyksen kesto mitään ratkaisisi. Minä ainakin ainoastaan pitkästyn.

Kuulehan Raimo

Olen tehnyt sen hyvinkin usein. Hän nauttii esim. suihinotosta suunnattomasti. Olen ehdottanut hänelle peppuseksiä jota on kerran kokeiltu (hän ei pitänyt siitä).
Hankkimani hieromasauva ei häntä innostanut leikkimään.
Olen houkutellut hänet rakastelemaan mitä erilaisempiin paikkoihin, pukeutunut seksikkäästi, mutta ei auta, sama nylkytys muutaman minuutin ja siinä se seksi.
Enää en viitsi edes yrittää.

Koska jo kirjoituksestasi paistaa läpi niin hyvin hapan ja kyllästynyt asenne kaikkea kohtaan, mietin vain millaista piinaa miehellesi on seksituokio kanssasi. Ei käy kateeksi.

Yhteistyössä