Miehen itsetunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otan eron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etköhän itsekin olisi hapan jos itse vuosikymmeniä yrittäisit tehdä kaikkesi yhteisen hyvän avioseksin eteen ja jäisit itse aina ilman tyydytystä ? Etkö katkeroituisi vaan jaksaisit aina vain yrittää ?
Ja jos miehelleni on piinaa naida kanssani, niin miksi hän on jatkuvasti sitä haluamassa ? Olisin hyvin tyytyväinen jos hän löytäisi naisen joka nauttisi hänen kanssaan.

Vaikea ratkaisu rikkoa vuosia kestänyt muutoin hyvä liitto.
Lapset ovat onneksi jo aikuisia.
Toisekseen uutta kyrpää ei tarvitse etsiä. Niitä olisi tarjolla vaikka kuinka jos vaan huolisin.

Vuosia kuulin minäkin pahantuulista narinaa vaimoltani , kun orkkua ei tullut hänelle lahjaksi... Olin jo aika maassa, kunnes hienossa humalassa menin vieraaseen petiin... Lopputulos , täysin vieras nainen nautti kanssani 5 orgasmia(3+2), sanoi kaluni olevan iso(19) ja kuntoni kuin nuorella miehellä. En katunut pätkän vertaa, ensin meinasin suuttua vaimolleni ... Mutta nyt vain SÄÄLIN häntä... Ja jatkan nylkyttämistä.

Mitä tarkoitat tuolla kun sanoit ettei vaimosi saanut orkkua lahjaksi ? Tarkoitatko että hän vain odotti sinun tekevän kaiken työn ? Silloin kyllä ymmärrän suuttumuksesi.
Ihanaa kuulla ettet jäänyt masennukseen vaan uskalsit yrittää vieraan naisen kanssa ja onnistuit. Tuota samaa toivoisin myös miehelleni, mutta hän ei kuulemma halua kuin minut. Arghhh...miksi hän ei suostu ymmärtämään ????

Minusta nainen joka ei saa lantiotaan liikkeelle sen vertaa että kiihottuu... on henkisesti vajaa. Turha syyllistää miestä... tai tunnusta hänelle ettet rakasta vaan inhoat häntä.

Eipä tuo seksi NIIN tärkeää ole, että erota kannattaa.Käytä mielikuvitusta rakastellessa, jos muuta ei tapahdu,se auttaa kummasti, muutenhan se on kuitenkin aina lopputulos se sama ""nylkytys"", vaikka mitä temppuja tehdään.

Annat siis miehesi masturboida sinuun, elävään ja hengittävään olentoon. Aika roisia. Itseasiassa oksettavaa.

Ota nyt aikuinen nainen se asia siellä kotona tosiaan puheeksi äläkä leiki! Arvosta sen verran miestäsi ja itseäsi naisena äläkä jatka patjana makaamista.

Yhteistyössä