M
minävain...
Vieras
Onko ketään muuta joka ei voi sietää puolison iltavuoroja? Tunnen itseni aivan hirviöksi kun en enää jaksa. Mies tekee töitä hoitoalalla ja arvostan työtä suuresti. iltavuoroja on kuitenkin suht usein. Muutin muutama vuosi sitten miehen perässä tälle paikkakunnalle, jossa minulla ei ole ketään eikä yhtikäs mitään. Olen tosi väsynyt yksinäisiin iltoihin ja siihen ettei ole ketään juttukaveria. Tämä ei tosiaan ole ainoa ongelmamme vaan yksi pienin niistä. Miehellä tuntuu olevan jonkin sortin peliriippuvuus wow peliin ja aina, kun hänellä on aikaa niin istuu kaikki ajat koneensa kanssa. Ikinä ei sano minusta mitään hyvää tai kaunista Koskaan ei huomioi mitenkään. Meillä takana myös lapsettomuusvuosia ja epäonnistuneita hoitoja, jotka minua väsyttävät myös. Aamu ja yövuorojen aikaan ei iske tälläistä ahdistusta. Tiedän, että rahaa on tienattava myös miehenkin. Kalliit hoidot toisensa jälkeen vievät rahaa entisestään. Taloudellinen tilanteemme on täys ahdingossa. Itse työskentelen lasten kanssa ja voimat ovat loppu mutta koska raha on nyt se kaikkein tärkein (miehen sanomaa tämä.) ei töistä sovi pois jäädä tai olla sairaslomallakaan. Oma mielenterveys vs. raha. Kurja tilanne
No helpotti ainakin kun sai kirjoitettua vähän. toivottavasti joku jaksaa lukeakin tämän.