miehen iltavuorot...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minävain...

Vieras
Onko ketään muuta joka ei voi sietää puolison iltavuoroja? Tunnen itseni aivan hirviöksi kun en enää jaksa. Mies tekee töitä hoitoalalla ja arvostan työtä suuresti. iltavuoroja on kuitenkin suht usein. Muutin muutama vuosi sitten miehen perässä tälle paikkakunnalle, jossa minulla ei ole ketään eikä yhtikäs mitään. Olen tosi väsynyt yksinäisiin iltoihin ja siihen ettei ole ketään juttukaveria. Tämä ei tosiaan ole ainoa ongelmamme vaan yksi pienin niistä. Miehellä tuntuu olevan jonkin sortin peliriippuvuus wow peliin ja aina, kun hänellä on aikaa niin istuu kaikki ajat koneensa kanssa. Ikinä ei sano minusta mitään hyvää tai kaunista Koskaan ei huomioi mitenkään. Meillä takana myös lapsettomuusvuosia ja epäonnistuneita hoitoja, jotka minua väsyttävät myös. Aamu ja yövuorojen aikaan ei iske tälläistä ahdistusta. Tiedän, että rahaa on tienattava myös miehenkin. Kalliit hoidot toisensa jälkeen vievät rahaa entisestään. Taloudellinen tilanteemme on täys ahdingossa. Itse työskentelen lasten kanssa ja voimat ovat loppu mutta koska raha on nyt se kaikkein tärkein (miehen sanomaa tämä.) ei töistä sovi pois jäädä tai olla sairaslomallakaan. Oma mielenterveys vs. raha. Kurja tilanne :( No helpotti ainakin kun sai kirjoitettua vähän. toivottavasti joku jaksaa lukeakin tämän.
 
Vaikeaa on kaikilla. En usko että miehelläsi on vaikea riippuvuus wowiin kun hän töissäkin pystyy käymään. Sinun on kestettävä tilannetta tai miehen hankittava töitä joissa on sama työaika niinkuin sinulla, jotta teillä on aikaa enemmän.
 
niin ja tuosta pelijutusta tosiaan sekin, että silloin kun ei peliin pääse on todella vihainen ja kärttyinen (esim.kaupassa.) ja kun kotiin tultua menee koneelle niin hymyilyttää jo. Samaa kuviota päivästä toiseen :/
 
mun miehellä. Sitä vaan täytyy keksiä itselleen tekemistä niiksi yksinäisiksi illoiksi, ettei liikaa mieti sitä yksinäisyyttään. me hankittiin koira ja senkin seura auttaa kummasti kun toisella on iltavuoro :)
 
Ja minä oisin enemmän kuin tyytyväinen jos mies tekis edes normaalia kolmivuorotyötä. Tänäänkin lähtenyt puoli neljältä aamulla. Tunnin kävi kahden maissa nukkumassa. Äsken kävi syömässä. Tulee n tunnin päästä ja lähtee taas aamulla puol neljältä.
Eipä silti oon minä tähän tottunut.
 
Meillä on kissoja mutta eivätpä nuo kuitenkaan niin sosiaalisia ole kun aamun jo riehuvat niin illat nukkuvat. Koiraa ei meille kuulema tule, siitä on turha haaveilla :/ Kyllä sitä aina jotain tekemistä keksii. välillä vaan tuppaa masentamaan.
 
Suurin ongelma onkin tuo, kun yhteistä aikaa ei tunnu koskaan olevan kun toinen on aina töissä tai pelaamassa tietokoneella ja hänestä suhteessa ei ole mitään vikaa. ehkä vain narisen itse turhista.. :)
 
mikä on wow?
minä oikein odotana ina miehen iltavuoroa, en tiedä miksi, jotenkin sen on vaan kivempi kun aamuvuoro vaikka onhan mulla itsellä rankempaa pojan kanssa kotona illat..
 
No jos yhtään helpottaa niin mun mies saattaa olla viikkoja ulkomailla työnsä puolesta. Ei millään pahalla, mutta kannattaa hommata omia harrastuksia jotka auttavat jaksamaan.
Tottakai sairastaa voi , eihän se nyt palkkatuloihin vaikuta.

Mitä jos lopetatte ne hoidot, kun ne tuntuvat stressaavan ja aiheuttavan oravanpyörän.
Anteeksi kun puhun asiasta josta en tiedä, mutta tässä vain maallikon neuvoja.

Jos nyt tällä elämänviisaudella olisi tuossa tilanteessa niin antaisin miehen pelailla wowiaan ja ehkä alkaisin katsella muille ruohikoille ja ehkä pikku hiljaa lähtisin suhteesta.
En yleensä sano näin enkä jakele kenellekään neuvoja mutta näen joteknin aika selkeästi että sun kannattaa vakavasti punnita jaksatko noin rassaavaa tilannetta. Ja mielestäni vielä iltavuoro on todellakin ongelmistanne pienin.
Voimia
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
mikä on wow?
minä oikein odotana ina miehen iltavuoroa, en tiedä miksi, jotenkin sen on vaan kivempi kun aamuvuoro vaikka onhan mulla itsellä rankempaa pojan kanssa kotona illat..

world of wargraft tietokonepeli.... Netissä pelataan toisten kanssa yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No jos yhtään helpottaa niin mun mies saattaa olla viikkoja ulkomailla työnsä puolesta. Ei millään pahalla, mutta kannattaa hommata omia harrastuksia jotka auttavat jaksamaan.
Tottakai sairastaa voi , eihän se nyt palkkatuloihin vaikuta.

Mitä jos lopetatte ne hoidot, kun ne tuntuvat stressaavan ja aiheuttavan oravanpyörän.
Anteeksi kun puhun asiasta josta en tiedä, mutta tässä vain maallikon neuvoja.

Jos nyt tällä elämänviisaudella olisi tuossa tilanteessa niin antaisin miehen pelailla wowiaan ja ehkä alkaisin katsella muille ruohikoille ja ehkä pikku hiljaa lähtisin suhteesta.
En yleensä sano näin enkä jakele kenellekään neuvoja mutta näen joteknin aika selkeästi että sun kannattaa vakavasti punnita jaksatko noin rassaavaa tilannetta. Ja mielestäni vielä iltavuoro on todellakin ongelmistanne pienin.
Voimia


Kiitos vastauksestasi! Hoitojen lopettamista olen itsekin pohtinut. Elämän suurimmista haaveista luopuminen on raskasta ja ottaisi tosi koville mutta kuitenkaan en tiedä onko se kaiken tämän arvoista. Raha on se joka tässä määrää aika kovasti. Itse tykkään esim. erilaisista kädentaidoista ym. harrastuksia löytynee, viime aikoina ei vaan ole jaksanut tehdä mitään /hyvä,että työpäivästä selviää) ja tosiaan pitäisi olla jotain sellaista joka ei maksa mitään. Viime päivinä olen yrittänyt houkutella miestä kävelylle ym. Jos päivästä edes pienen hetken voisi viettää yhdessä raittiissa ilmassa samalla jutellen päivän kuulumiset mutta sekin täytyy tehdä juoksuvauhtia ja keskustella ei ehdi. Ymmärrän myös toisen ahdistuksen ja pahan olon ym. kai kuitenkin parisuhteessa pitäisi joskus olla aikaa keskustella asioista? Mies myös kuvittelee, että minun on niin helppo olla töistä pois hoitojen takia mutta hänelle itselleen se on niin vaikeaa (kas kummaa, kun kertoo samana päivänä "tänään on se punktio päivä"- kait siellä työpaikalla jo kiukustutaankin jossei voi hoitaa asiaa ajoissa ja kertoa sairaalareissusta, joka tiedossa kuitenkin montapäivää aiemmin...)
 

Yhteistyössä