Miehen haluttomuus...

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Mietin vaan että mahtaako mun mieheni olla ainut joka on vähemmän haluavampi osapuoli suhteessa...?
Minua haluttaa useemmin ja yleensä minä olen se aloitteen tekijä.
Onnellisia ollaan ja plaa plaa plaa. Siitä ei ole kyse.
Ahistavaa omalla tavalla...
Kohtalotovereita?
Mikä avuksi?
 
Meillä oli niin, ja luulen että kun talvi tulee sama meininki palautuu. En tiedä mikä muuttui: todennäköisesti tämä valo saa miehen jaksamaan paremmin. Oletko kysynyt syytä? Mitä vastaa? Kannattaa yrittää ketään syyttelemättä keskustella asiasta, jospa miehellä onkin suruja, stressiä, mitä tahansa joka vaikuttaa tilanteeseen?
 
puutteessa
:x Puutteessa ollaan USEIN.Joskus saa, joskus ei,yleensä mieheni torjuu minut.Olenkin jo lakannut yrittelemästä,silti häntä ei kiinnosta.Sanoo ettei JAKSA vain niin usein.Hänelle riittäisi pari kertaa kuussa.Minä haluan pari kertaa viikossa.....Päälle vielä hellyyden puute joka rassaa minua kovasti.Häntä ei?Ota selvää.Miestä pitää kai vaihtaa jos vuos tolkulla jatkuu,nimittäin kaverisuhde nyt ei ole mistään kotoisin. :whistle: Muutoin keskenämme kivaa ja rakastamme kyllä....silloinkuin rakastamme.
 
mulla sama juttu,en saa tarpeeksi edes pusuja ja haleja ja lähes poikkeuksetta joka kerta kun yritän lähestyä miestäni vaikka vain halin merkeissä,hän käskee painuu pois,etsä tajuu.ja rakastelua on aivan liian vähän,mä haluisin vaik joka toinen päivä,miehen haluista ei voi sanoa mitään varmuutta.minä oon se kikkelinvonkaaja,aina kikkelis kiinni ja lähes yhden kerran vuodessa poikkeuksetta ,aloitteen tekijänä.tätä on jatkunut jo ties kuinka kauan,vuosia.välillä on ollut vähän aktiivisempaa.oon erittäin turhautunut ja onneton tän asian suhteen,mutta vieraisiinkaan en rupea.
 
Meillä oli miehen vika kouluvuosi todella h***etillinen, stressiä lopputyöstä ja kokeista ja muutenkin ni eipä tuntunut olevan halujakaan...todella tuskastuttava...todella hermoja raastava...todella tuli tunne ettei mies enää rakasta...mutta onneksi en lähtenyt lätkimään ym muuta tyhmää!! koulu loppu, stressi hävis ja mies oli taas oma itsensä...jälkeen päin vielä muistelee kuinka raskas se vuosi oli ja siinä ei auttanut vaimon hapan naama ja kärttyisyys kun "ei saa" :/
 
isa
Oma halttomuuteni vaimon kanssa kesti kolmannen lapsemme jälkeen n.6kk. Se ei kuitenkaan johtunut siitä ettenkö rakasta vaimoani tai etten olisi halunnut häntä. Syynä oli yksinkertaisesti väsymys. Työ vaati oman osansa ja kolme lasta töiden jälkeen vielä omansa. Kun ei illalla meinaa itsekkään pysyä pystyssä on turha odottaa sitä vehkeiltään. Meillä piristyi tilanne vasta sitten kun saimme nukutuksi univelat pois. Naisilla on ihmeellinen käsitys siitä että mies jaksaa ja haluaa rakastella ihan milloin vain. Tämä asia on aivan TABU mitä me miehet kyllä omalta osaltamme ruokimme. Itse menisin kyllä aivan lukkoon jos nainen kävisi päälleni kuin yleinen syyttäjä vaatien heti rajua seksiä B)
 
puuttostautinen
Wau! Tulis muutkin miehet jutteleen kuten sinä, että vois ees hiukka ajatella missä vika kun mies ei halua!
Meillä tuo selibaatti-sexlife alkoi kun odotin lasta ja jatkunut jo pian 3vuotta!
kun otan asian puheiksi, hän suuttuu silmittömästi ja sanoo, että jos olisit nalkuttamatta ja pidät talon siistinä,niin ehkä muakin alkais haluttaa.
Että meikä nyt on lastenhoitaja ja siivoaja,mutta seksiä ei siltikään heru! Minä tee aloitteen ja saan kerran kuus jos edes silloinkaan...
Arg! Ja mä oon aistikas nainen joka tarvin seksiä!!!!!!!!!!!!
Mä en enää keksi muuta kuin hankkia rakastaja ja oon sen miehellekki jo sanonut.
 
Naisilla on ihmeellinen käsitys siitä että mies jaksaa ja haluaa rakastella ihan milloin vain. Tämä asia on aivan TABU mitä me miehet kyllä omalta osaltamme ruokimme. Itse menisin kyllä aivan lukkoon jos nainen kävisi päälleni kuin yleinen syyttäjä vaatien heti rajua seksiä B)

No meillä tämä asia on kyllä justiinsa näin! Ukko varmaan panisi vaikka viisi kertaa päivässä jos saisi. Minä kun en moiseen tahtiin jaksa. Jos taas joskus hyökkäisin kimppuun kuin yleinen syyttäjä vaatien rajua seksiä (mitä tapahtuu varmaan kerran vuodessa) niin ukko on vaan innoissaan. :/
Eli meillä asia on aivan päinvastainen, ja voin taata ettei tämäkään ole helppoa. Meillä kuitenkin seksiä harrastetaan varmaan kaksi kertaa viikossa, mutta mies haluaisi lähes joka päivä. :) Eli siitä ei ole kiinni ettenkö anna, en vaan ilmeisesti anna tarpeeksi...
Mies ei meillä edes varmaan tunne käsitystä "väsymys"! =) Pärjää jollain ihme viiden tunnin yöunilla ja on valmis seksiin AINA, yhdeltä yölläkin vaikka aamulla klo 6.00 on herätys. Tätä minä taas en ymmärrä hänen kohdallaan.
Mutta voitte siis varmasti kuvitella, etten millään osaa samaistua teidän asemaanne. :)
Sen kyllä ymmärrän, että varmasti panettaa jos kerran kahdessa kk saa. Myötätunto haleja lähetän! B)
 
puuttostautinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2004 klo 16:07 Hemuli kirjoitti:
Meni vähän lainaus pieleen... Ensimmäinen kappale on siis lainaus "isän" tekstistä... Ja vastaus siihen.

Sori sekoilu...


Mä voisin lainata aina sun miestä ku sua ei huvita :p
Hmmm vaikka silloin yöllä :whistle:
On sae kumma kun näinkin päin voi asiat olla!
En tajua mis mun miehen halut on :(
Ennen mekin hommailtiin 3-4krt viikos ja enemmänki,ja iteppä se mut siihen opetti...ja nyt en saa mitään \|O
 
isa
Taitaapa olla tosiaan niin että tämä aihe on jollain tavalla arka. Emme me miehet tosiaankaan ole mitään naimakoneita. Sitäpaitsi naimisella ja rakastelulla on vissi ero! Me vaimoni kanssa rakastelemme eli se on muutakin kuin fyysinen suoritus (lue hellyyttä, läheisyyttä ja toisen kunnioittamista). Poikamiehenä minulla oli muutamia yhden illan juttuja ja se oli naimista. Monilla tuntuu menevän nyt asiat pahasti sekaisin B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2004 klo 12:43 isä kirjoitti:
Taitaapa olla tosiaan niin että tämä aihe on jollain tavalla arka. Emme me miehet tosiaankaan ole mitään naimakoneita. Sitäpaitsi naimisella ja rakastelulla on vissi ero! Me vaimoni kanssa rakastelemme eli se on muutakin kuin fyysinen suoritus (lue hellyyttä, läheisyyttä ja toisen kunnioittamista). Poikamiehenä minulla oli muutamia yhden illan juttuja ja se oli naimista. Monilla tuntuu menevän nyt asiat pahasti sekaisin B)
Minä olenkin sellanen nainen, että mulle rakastelu ja naiminen ovat sama asia!
 


No meillä tämä asia on kyllä justiinsa näin! Ukko varmaan panisi vaikka viisi kertaa päivässä jos saisi. Minä kun en moiseen tahtiin jaksa. Jos taas joskus hyökkäisin kimppuun kuin yleinen syyttäjä vaatien rajua seksiä (mitä tapahtuu varmaan kerran vuodessa) niin ukko on vaan innoissaan. :/
Eli meillä asia on aivan päinvastainen, ja voin taata ettei tämäkään ole helppoa. Meillä kuitenkin seksiä harrastetaan varmaan kaksi kertaa viikossa, mutta mies haluaisi lähes joka päivä. :) Eli siitä ei ole kiinni ettenkö anna, en vaan ilmeisesti anna tarpeeksi...
Mies ei meillä edes varmaan tunne käsitystä "väsymys"! =) Pärjää jollain ihme viiden tunnin yöunilla ja on valmis seksiin AINA, yhdeltä yölläkin vaikka aamulla klo 6.00 on herätys. Tätä minä taas en ymmärrä hänen kohdallaan.
Mutta voitte siis varmasti kuvitella, etten millään osaa samaistua teidän asemaanne. :)
Sen kyllä ymmärrän, että varmasti panettaa jos kerran kahdessa kk saa. Myötätunto haleja lähetän! B)
[/quote]

Onkohan meille sattunu vahingossa sama mies, huoh! :whistle:
 
[quote title="15.08.2004 klo 16:05 Hemuli kirjoitti"]
Naisilla on ihmeellinen käsitys siitä että mies jaksaa ja haluaa rakastella ihan milloin vain. Tämä asia on aivan TABU mitä me miehet kyllä omalta osaltamme ruokimme. Itse menisin kyllä aivan lukkoon jos nainen kävisi päälleni kuin yleinen syyttäjä vaatien heti rajua seksiä B)

No meillä tämä asia on kyllä justiinsa näin! Ukko varmaan panisi vaikka viisi kertaa päivässä jos saisi. Minä kun en moiseen tahtiin jaksa. Jos taas joskus hyökkäisin kimppuun kuin yleinen syyttäjä vaatien rajua seksiä (mitä tapahtuu varmaan kerran vuodessa) niin ukko on vaan innoissaan. :/
Eli meillä asia on aivan päinvastainen, ja voin taata ettei tämäkään ole helppoa. Meillä kuitenkin seksiä harrastetaan varmaan kaksi kertaa viikossa, mutta mies haluaisi lähes joka päivä. :) Eli siitä ei ole kiinni ettenkö anna, en vaan ilmeisesti anna tarpeeksi...
Mies ei meillä edes varmaan tunne käsitystä "väsymys"! =) Pärjää jollain ihme viiden tunnin yöunilla ja on valmis seksiin AINA, yhdeltä yölläkin vaikka aamulla klo 6.00 on herätys. Tätä minä taas en ymmärrä hänen kohdallaan.
Mutta voitte siis varmasti kuvitella, etten millään osaa samaistua teidän asemaanne. :)
Sen kyllä ymmärrän, että varmasti panettaa jos kerran kahdessa kk saa. Myötätunto haleja lähetän! B)
[/quote]

Meillä sama juttu, välillä haluttaa enemmän ja välillä vähemmän, mutta aina se on ollut minusta kiinni, mies on ollut aina valmis!
 
Suzu harmaana
Meillä on niin, että saan sen mitä haluan, ja ollaan onneksi suurinpiirtein "tasahaluisia". Olen huomannut, että useimmat miehet tekevät selvän eron naimisen ja rakastelun välillä, molempia voi harrastaa samankin naisen kanssa, mutta useimmiten tuo naiminen on sellaista paineenpurkamista, siihen eivät liity tunteet miehellä niinkään, ja homma jää yhteen-kahteen kertaan.
Itse tein kyllä ihan samanlaisen eron asioilla silloin kun vapaa olin, eli en tosiaankaan jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa harrastin seksiä, olisi alkanut seurustella! Naimisiinmenon jälkeen tällainen loppui..
Taidan olla ainoa, joka normaalisti harrastaa seksiä lähes päivittäin (siis ellen ole tai mies ole sairas, hullun lailla väsynyt tai stressaantunut, lapset sairaina tai jotain muuta vastaavaa). Lapsiperheessä on totuttu siihen, että ei se onnistu aina, vaikka tekisi mielikin. On opeteltu miehen kanssa kysymään suoraan toisiltamme, mikä mättää jos asia ei suju. Kyllä sitä sattuu miehellekin, ettei jaksa, tai ei halua, eivät he ole mitään koneita, se on vain vanha myytti, jota kyllä miehet itsekin pitävät yllä. Mies saattaa jopa mieluummin haluta sylissäolemista tai silitystä, jos on väsynyt, jopa kuulla että häntä rakastetaan! Tällainen vaatii mieheltä kovaa luottamusta naiseen, kun miesten pitäisi aina olla omasta mielestään niin "pystyviä ja kovia jätkiä"..
Miehet ovat ihmisiä pohjimmiltaan, kuten naisetkin. Joskus jopa naista herkempiä. He eivät vain näytä sitä, ennen menevät vaikka hirteen.
 

Yhteistyössä