Itse olin vajaa neljä vuotta tosi mukavan miehen kanssa yhdessä. Minua reilusti vanhempi. Kiltti ja rauhallinen. Minun mielestä jopa oli aika ongelma se että oli vähän liiankin kiltti ja rauhallinen. Itse olin tuittupää joka yritti provosoida, kiukutella, ilkeillä, aiheuttaa mustasukkaisuutta jne.
Hänen kavereiltaan sain käsityksen, että exänsä kanssa oli ollut paljonkin riitoja, baareissa selvitelleet välejään, pettämistä, asunnosta ulos heittämistä jne.
No meillä ei mitää.. Mukavaa oli yhdessä, riitoja jos oli hän koitti jutella, toi suklaata ja sanoi että jutellaan sitten kun olet rauhoittunut. Ainut mistä ikinä näin hänen reagoivan voimakkaasti oli kun hän näki että jotai kohdellaa väärin. Oli mm verissä päin, kun meni aamuyöllä johonkin pahoinpitelyyn väliin jossa mies kävi naisen kimppuun takaa päin. Toinen kerta oli kun festareilla joku korsteeni töni jotai nuorta tyttöä.
No erosimme tietty sitten..ilman suurempaa draamaa, minä lähdin toisen perässä, tosin ex ei tätä tiedä
Nyt vuosien päästä minäkin sain yhteydenoton. Exäni kihlatulta, tai nykyiseltä exältä, olivat eronneet. Syytti mminua pettämisestä miehensä kanssa jne. Alkoi myös avautumaan ties mistä ihmeen kaiken maailman riidoista, että exäni mm oli uhannut häntä aseella, ei hoitanut koiraa jne jne..
Että...no.. Minulle hän oli kyllä maailman kiltein ja mukavin mies.. Mutta kyllä mää myös vähän syytän sitä nykyistä exää, ett ei hälläkään kyllä ihan kaikki oli kohdallaa..