Miehen baarireissu päätyi sitten naapuripitäjään :(

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
HUOM
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Muutenkin koko stroori antaa vähintään sen vaikutelman, että mies olisi ollut ihastunut neitokaiseen. Ei kai kukaan lähde muuten tuollain saattamaan ketään. Kysypäs oliko neitokainen hyvinkin kaunis yms.? Tuskin änkyräkännissä olevaa vanhaa ja rumaa akkaa lähtisi saattamaan.... (ja mikseiköhän :whistle: )
Ihastunut tai ei, mutta pettänyt ei sanansa mukaan minua ole ja siihen on minun luottaminen.

Kysyin mieheltä minkäs näköinen tää donna on ja kuulemma ihan peruskauraa, nätti tyttö mitä tuolla nyt liikkuu baareissa. Suunnilleen 20.
Ainahan ne on peruskauraa ulkonäöltään mutta kun niillä on siellä haarojen välissä jotain mikä ei olekkaan sitä peruskauraa

 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoke:
Miä voisin kuvitella että mun mies vastaavassa tilanteessa saattais turvata nuoren tyttösen kotimatkan niin, että laittais tytön taksiin ja maksais matkan.
Näin! Taksit ovat olemassa. Ja jos toinen ei selviydy kotiin, niin sitten soitetaan poliisit ja nuor naikkonen on yön putkassa. Siellä on vielä valvonnassakin.

Ap, tuo kyllä on ihan surkea selitys. Ei menisi läpi. Toki voi näin olla, mutta...aika epätodennäköistä.

Ja jos sulla on lapsia, niin nyt kyl totuus on sit tultava esiin. Itselläni on isäni pettänyt äitiä pitkässä suhteessa ja oikeasti, totta hemmetissä tuo vaikuttaa myös minuun aikuisena. No, positiivista on se, etten itse koskaan pettäisi. Toinen on taas se, että olen todella tarkka kohtelustani, mikä sekin on kyllä positiivista. Onneksi en sentään ole liian mustis, mikä on kyllä joillakin mahd. Mutta ei tuo tee yhtään hyvää..tiedän ihmisiä, jotka eivät halua pysyvää parisuhdetta sen tähden, että "ne kuitenkin pettää" kun oma isä on ollut mitä sattuu.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Jahas, pitäiskös miestenne sitten jättä nuori neitonen heitteille ja tuupata setelitukko kouraan sanoen, että koita selvitä kotiisi
Heitteille??? kun on matkaa kotiin 500 metriä bussipysäkiltä?????????????????????????????? Hei haloo!!!!!!!!!!!


Onkos neitonen pääsyt edes omin jaloin bussiinkaan, joten sanoisin että ap:n mies toimi mallikkaasti saattaessaan neitosen kotiinsa.

Se 500m voi olla joskus liian pitkä matka
Mallikkaasti? No eikös se ole heittellejättö sitten, että se jätetään kotiin lojumaan, jos eivät jalat kanna!! Silloin pitää soittaa jo ambulanssi tai poliisit hoitamaan asia kuntoon! Toinen voi siellä kuolla alkoholimyrkytykseen tai oksennukseen, ehkäpä oli tyrmätty. Eli tarvitsee apua. Ei silloin lähdetä saatille viemään kotiin ja jätetä sinne. Se on heitteillejättöä, jos kerta noin rapakunnossa on.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Muutenkin koko stroori antaa vähintään sen vaikutelman, että mies olisi ollut ihastunut neitokaiseen. Ei kai kukaan lähde muuten tuollain saattamaan ketään. Kysypäs oliko neitokainen hyvinkin kaunis yms.? Tuskin änkyräkännissä olevaa vanhaa ja rumaa akkaa lähtisi saattamaan.... (ja mikseiköhän :whistle: )
Ihastunut tai ei, mutta pettänyt ei sanansa mukaan minua ole ja siihen on minun luottaminen.

Kysyin mieheltä minkäs näköinen tää donna on ja kuulemma ihan peruskauraa, nätti tyttö mitä tuolla nyt liikkuu baareissa. Suunnilleen 20.
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.

 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Muutenkin koko stroori antaa vähintään sen vaikutelman, että mies olisi ollut ihastunut neitokaiseen. Ei kai kukaan lähde muuten tuollain saattamaan ketään. Kysypäs oliko neitokainen hyvinkin kaunis yms.? Tuskin änkyräkännissä olevaa vanhaa ja rumaa akkaa lähtisi saattamaan.... (ja mikseiköhän :whistle: )
Ihastunut tai ei, mutta pettänyt ei sanansa mukaan minua ole ja siihen on minun luottaminen.

Kysyin mieheltä minkäs näköinen tää donna on ja kuulemma ihan peruskauraa, nätti tyttö mitä tuolla nyt liikkuu baareissa. Suunnilleen 20.
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.


Jälkiviisastelija olet, osaisitko itsekkään toimia ohjeidesi mukaan aamuyöstä ja kännissä?
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Muutenkin koko stroori antaa vähintään sen vaikutelman, että mies olisi ollut ihastunut neitokaiseen. Ei kai kukaan lähde muuten tuollain saattamaan ketään. Kysypäs oliko neitokainen hyvinkin kaunis yms.? Tuskin änkyräkännissä olevaa vanhaa ja rumaa akkaa lähtisi saattamaan.... (ja mikseiköhän :whistle: )
Ihastunut tai ei, mutta pettänyt ei sanansa mukaan minua ole ja siihen on minun luottaminen.

Kysyin mieheltä minkäs näköinen tää donna on ja kuulemma ihan peruskauraa, nätti tyttö mitä tuolla nyt liikkuu baareissa. Suunnilleen 20.
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.


Jälkiviisastelija olet, osaisitko itsekkään toimia ohjeidesi mukaan aamuyöstä ja kännissä?
En ottaisi ketään saattamaan, epäilen kaikkia tuntemattomia jos olen todella kännissä. Huh, jos olisin vielä tiennyt, että mies tuli kymmenestä kilometristä huolimatta saattamaan, olisin pelännyt vielä enemmän.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Muutenkin koko stroori antaa vähintään sen vaikutelman, että mies olisi ollut ihastunut neitokaiseen. Ei kai kukaan lähde muuten tuollain saattamaan ketään. Kysypäs oliko neitokainen hyvinkin kaunis yms.? Tuskin änkyräkännissä olevaa vanhaa ja rumaa akkaa lähtisi saattamaan.... (ja mikseiköhän :whistle: )
Ihastunut tai ei, mutta pettänyt ei sanansa mukaan minua ole ja siihen on minun luottaminen.

Kysyin mieheltä minkäs näköinen tää donna on ja kuulemma ihan peruskauraa, nätti tyttö mitä tuolla nyt liikkuu baareissa. Suunnilleen 20.
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.


Jälkiviisastelija olet, osaisitko itsekkään toimia ohjeidesi mukaan aamuyöstä ja kännissä?
Osaan. Katsos, en kulje aamuyöstä varattuna kännissä kaupungilla yksin. Miksi kulkisin? Mulla on mies kotona. Samoin tekee mies, se tulee kotiin jo viim. klo 1. Me ei kuljeta yksin eikä erikseen aamuyöllä klo 5 jossain ulkona käkenä. Lisäksi en vedä kännejä. Jos ei osaa oikeesti kontrolloida itseään kännissä, niin ei niitä kannata vetää. Itse osaan, olenhan ollut sinkku ja bilettänyt todella paljon ja juonut..mutta ei ole koskaan ollut ongelmia tunnistaa ihmisiä, joita ei tule päästää lähelleen. Ensinnäkin on typerää lähteä oudon miehen matkaan..siinä on aina riskit. Voit tulla vaikkapa jouskarilla ammutuksi, kuten yhdet neidit. Jää viimeiseksi matkaksi. Jos joku on mielenkiintoinen, kannattaa pyytää numerot. Miehet eivät edes arvosta naisia, jotka antavat ekana iltana. Ja silloinhan on parempi mennä kotiin selviytymään ja sopia treffit sitten, kun on hehkeänä eikä krapuloissaan. Eikö?

Eli ei varattu ihminen kulje aamuyöstä kaupungilla erittäin kännissä, ainakaan vieraiden naikkosten/miekkosten matkassa ja kaukana kotoa. Jos joku tarvitsee apua, silloin soitetaan ambulanssi tai poliisi. Kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen sen tietää. On syytä epäillä tyrmäystippoja, jos ei oikeesti toisella yhtään jalat pelaa..eivät ne ole harvinaisia. Omassa tuttavapiirissä on useampi saanut tyrmäystipat ja vauhdilla ensiapuun. Ei nuo ole leikkimisen asioita. Jos ei tunnista noita asioita kännissä, niin parempi juoda vähemmän. Mikä arvo on juoda itsensä humalaan, jos ei pysty ajattelemaan selkeästi? Vio baarissa käydä muutenkin ystävien kanssa kuin järkyttävässä kännissä.

 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Jälkiviisastelija olet, osaisitko itsekkään toimia ohjeidesi mukaan aamuyöstä ja kännissä?
En ottaisi ketään saattamaan, epäilen kaikkia tuntemattomia jos olen todella kännissä. Huh, jos olisin vielä tiennyt, että mies tuli kymmenestä kilometristä huolimatta saattamaan, olisin pelännyt vielä enemmän.
Nimenomaan. Koska miksi joku outo mies tulisi saattamaan minua, kun kerta osaan kävellä, ja aikoo kävellä 10km kotiin? Luuleeko joku tosiaan, että joku tekisi tuon auttamisen halusta? No ei! Kyllä epäilisin, että todellakin yrittää saada seksiä ja jos ei saa, niin sitten väkisin. Meitä naisia nimettäin opetetaan tuohon varovaisuuteen vähän enemmän kuin näemmä miehiä.
 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Jälkiviisastelija olet, osaisitko itsekkään toimia ohjeidesi mukaan aamuyöstä ja kännissä?
En ottaisi ketään saattamaan, epäilen kaikkia tuntemattomia jos olen todella kännissä. Huh, jos olisin vielä tiennyt, että mies tuli kymmenestä kilometristä huolimatta saattamaan, olisin pelännyt vielä enemmän.
Nimenomaan. Koska miksi joku outo mies tulisi saattamaan minua, kun kerta osaan kävellä, ja aikoo kävellä 10km kotiin? Luuleeko joku tosiaan, että joku tekisi tuon auttamisen halusta? No ei! Kyllä epäilisin, että todellakin yrittää saada seksiä ja jos ei saa, niin sitten väkisin. Meitä naisia nimettäin opetetaan tuohon varovaisuuteen vähän enemmän kuin näemmä miehiä.
Tässä riskipitoisuus on sama, kuin mies lähtee useiden outojen miesten matkaan jatkoille..varsinkin jos saavat kyydin kauas. Tässä on erittäin todennäköistä tulla ryöstetyksi ja hakatuksi.
 
been there done that
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.
Mä olen kyllä jopa liftannut tuntemattomien kyytiin kamalassa kännissä eli ei kaikilla itsesuojeluvasito pelaa :( Johan sen saa lukea lehdistä kun on lähtenyt jonkun tuntemattoman mukaan ja tullut raiskatuksi jne eli ei tää kovin erikoista ole, että tuntematon mies kelpaa saattamaan.

 
Moonbell
Mulla kyllä horjuttais luottamus jo mies noin tekisi. Pistäisi väkisin miettimään, että mitä sillä haki takaa, eikö arvosta mua, miksi halusi toisen naisen kustannuksella loukata.

Se on kuitenkin pieni särö luottamukseen kun ei tullakaan kotiin silloin kun on sovittu, eikä ilmoiteta siitä vaan pitää perään soitella. Ja etenkin vielä kun tunnustaa et on ollu toisen naisen seurassa saatilla. Miten sitä voi olla enää miettimättä, kun mies seuraavaksi lähtee baariin, että näinköhän äijä enä kotiin tulee tai kenen kanssa on. Vaikkei mustasukkainen olis niin kurja olo siitä tulis kun mikä.
 
harvemmat
Alkuperäinen kirjoittaja been there done that:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Luuletko, että mies sanoo sulle että koko oli xs ja kuppi d ja kiinteet tissit? Avoin kaula-aukko ja minari? Timmi perse ja jalat? Ja missin näkönen? No ei varmasti kerro..totta kai se valehtelee alaspäin. Muttei sano rumaksi, ettet alkais epäilemään..

Jos oisin peruskauraa-nätti-tyttö-20v, en tosiaan ottais jotain ukkomiestä saatille. Vaikka kui kännissä oisin, sorry vaan. Minkä ikäinen miehesi on? Ei tollaset kelpaa ees saatille asti. Ja toinen on se, että olisin erittäin epäileväinen..etenkin kännissä sitä on todella epäileväinen outoja ihmisiä kohtaan. Tuossa on nimettäin raiskausriski, tartuntavaara ja niin edelleen. Juominen on aina omalla vastuulla. Ja miehesi olisi kannattanut soittaa ambulanssi, jos tyttö oli huonossa kunnossa.
Mä olen kyllä jopa liftannut tuntemattomien kyytiin kamalassa kännissä eli ei kaikilla itsesuojeluvasito pelaa :( Johan sen saa lukea lehdistä kun on lähtenyt jonkun tuntemattoman mukaan ja tullut raiskatuksi jne eli ei tää kovin erikoista ole, että tuntematon mies kelpaa saattamaan.
Joo, mutta aika harva tekee näin. Jo pienestä pitäen opetetaan, ettie mennä namusetien luokse..varsinkin tytöille. Sitä myös hoetaan tarhassa ja koulussa.

On ihan oma moka lähtee jonkun mukaan, varsinkin auton kyytiin, ja tulla raiskatuksi/ryöstetyksi/hakatuksi. Mutta harva näin tekee.

 
just
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Miks te aina heti epäilette, että ukko on panemassa jotain misukkaa, jos sitä ei näy kotona esim. yli vuorokauteen.. huh huh, luotto pelaa ja itsetunto on taivaissa?
Jos mies häipyy kertomatta mitään ja on yli vuorokauden poissa ilman mitään selityksiä, niin kyllähän se nyt epäilyttävää olisi. Näin tehdään sinkkuina ei parisuhteessa..varsinkin jos on jo lapsia jne.

Meillä päin ei mieskään hyväksyisi, että katoisin vuorokaudeksi "tyttöjen kaa vähä rilluttelemaan". Miksi hyväksyisi? Mehän ollaan parisuhteessa yhdessä. Eri asia ois, jos toinen lähtee oikeasti työmatkalle tai jotain fiksua.

Eikö ole erikoista, että ei ole huolestunut, jos tionen katoaa yli vuorokaudeksi? Minun mielestä se on välinpitämättömyyttä.

MInkälaiset ihmiset toivovat mahdollisimman paljon vapauksia? No ne, jotka myös itse haluavat käyttää niitä..eli käydä sitten vähän nusasemassa sitä naapurin Lassia/Liisaa tai lähtee maapallon ympärimatkalle poikaporukalla jne. Ei ne ole niitä, jotka ovat parisuhteessa niitä parhaimpia..varsinkin jos on lapsia.

Ja on aika vaikea verrata parisuhteita suoraan toisiinsa, jos höpö-nikillä tuo homma toimii ja hän jaksaa olla viakkapa yksin pienten lasten kanssa pari päivää kun mies/nainen on "vähän rilluttelemassa", niin ok. Ei se muilta ole pois. Mutta jos taas tuo ei ole ok parisuhteessa ja se on aikaisemmasta poikkeavaa käytöstä..niin on kaikki syyt epäillä, että joko se toinen makaa puolikuolleena/tapettuna pusikossa tai sitten on ero tulossa tai sitten se on jotain nussimassa..tai useampaa noista.

Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että jos omassa lähipiirissä joku ei vastaa pariin päivään puhelimeen ja hänen pitäisi olla kotona..niin jotain voi olla pahasti pielessä. Parempi tarkistaa asia heti, kun sille ehkä voi tehdä vielä jotain..
 
vieras
Miettikää hei kuinka pitkä matka on kävellä 10 km!!! Ja kauan siihen menee aikaa. No kauan. Ja jos ukko on vielä ollu kunnon jurrissa sen 10 km kävelyreissun päätteeksi, niin kuinka jurrissa se oli saattaessaan tätä tyttöstä kotiin? Mun veikkaus on, että se tuli sieltä taksilla kotiin. Oli ekan sen tytön kämpässä vähän viettämässä aikaa.

Ihan ketä tahansa ei lähetä saattamaan. Ukko ihastui tyttöseen. That´s it. Ja vaikkei pannut, niin eikös se ihastuminen ja tuollaisen teon tekeminen ole vielä pahempaa?????
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miettikää hei kuinka pitkä matka on kävellä 10 km!!! Ja kauan siihen menee aikaa. No kauan. Ja jos ukko on vielä ollu kunnon jurrissa sen 10 km kävelyreissun päätteeksi, niin kuinka jurrissa se oli saattaessaan tätä tyttöstä kotiin? Mun veikkaus on, että se tuli sieltä taksilla kotiin. Oli ekan sen tytön kämpässä vähän viettämässä aikaa.

Ihan ketä tahansa ei lähetä saattamaan. Ukko ihastui tyttöseen. That´s it. Ja vaikkei pannut, niin eikös se ihastuminen ja tuollaisen teon tekeminen ole vielä pahempaa?????
Lopeta toi vauhkoominen. Ap:n ukko toimi esimerkillisesti, eikä asiassa ole mitään pahaa.
 
vieras
Mä luulen ettei ehkä mitään pettämistä tapahtunu, siis eivät harrastaneet ehkä seksiä, mut en kyllä ihan usko et herrasmiesmäisyydestä kyse ollu, jonkunlainen ihastus ollu meneillään. Ehkä sit katunu, ja ei oo tehny mitään tai mimmi ei ois tehny mitään. Mut herrasmies ois soittanu poliisit tai ambulanssin jos se ois niin kännis ollu se nainen. Tai kysyny bussis et onks joku menos lähemmäksi. Mut ainakin sanoisin ukolle et rajansa kaikella. Toivotaan et ei siinä ollu sit kummempaa.
 
ap:lle
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Ihan en usko että näin viatonta olisi! Miksi ihmeessä lähteä saattamaan tuntematonta jos siitä tulee itselle parin tunnin kävelyreissu aamuyöstä? Mies kuulemma halusi olla herrasmies, ei nuorta naista jätetä yksin yössä kulkemaan...
Eiköhän ap jo tässä ekassa viestissään osunut oikeaan. Luota vaistoos!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Nimenomaan. Koska miksi joku outo mies tulisi saattamaan minua, kun kerta osaan kävellä, ja aikoo kävellä 10km kotiin? Luuleeko joku tosiaan, että joku tekisi tuon auttamisen halusta? No ei! Kyllä epäilisin, että todellakin yrittää saada seksiä ja jos ei saa, niin sitten väkisin. Meitä naisia nimettäin opetetaan tuohon varovaisuuteen vähän enemmän kuin näemmä miehiä.
No eipä tämän tarinan tyttönen kovin varovaiseksi ole opetettu, kun kerran lähti matkaan bussipysäkillä tapaamansa tuntemattoman kanssa.

Vai vähentääkö se riskiä jos kyseessä onkin baarista pokattu mies?

Vai mihin sinä tällä tähtäät?

 
höpö
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Miks te aina heti epäilette, että ukko on panemassa jotain misukkaa, jos sitä ei näy kotona esim. yli vuorokauteen.. huh huh, luotto pelaa ja itsetunto on taivaissa?
Jos mies häipyy kertomatta mitään ja on yli vuorokauden poissa ilman mitään selityksiä, niin kyllähän se nyt epäilyttävää olisi. Näin tehdään sinkkuina ei parisuhteessa..varsinkin jos on jo lapsia jne.

Meillä päin ei mieskään hyväksyisi, että katoisin vuorokaudeksi "tyttöjen kaa vähä rilluttelemaan". Miksi hyväksyisi? Mehän ollaan parisuhteessa yhdessä. Eri asia ois, jos toinen lähtee oikeasti työmatkalle tai jotain fiksua.

Eikö ole erikoista, että ei ole huolestunut, jos tionen katoaa yli vuorokaudeksi? Minun mielestä se on välinpitämättömyyttä.

MInkälaiset ihmiset toivovat mahdollisimman paljon vapauksia? No ne, jotka myös itse haluavat käyttää niitä..eli käydä sitten vähän nusasemassa sitä naapurin Lassia/Liisaa tai lähtee maapallon ympärimatkalle poikaporukalla jne. Ei ne ole niitä, jotka ovat parisuhteessa niitä parhaimpia..varsinkin jos on lapsia.

Ja on aika vaikea verrata parisuhteita suoraan toisiinsa, jos höpö-nikillä tuo homma toimii ja hän jaksaa olla viakkapa yksin pienten lasten kanssa pari päivää kun mies/nainen on "vähän rilluttelemassa", niin ok. Ei se muilta ole pois. Mutta jos taas tuo ei ole ok parisuhteessa ja se on aikaisemmasta poikkeavaa käytöstä..niin on kaikki syyt epäillä, että joko se toinen makaa puolikuolleena/tapettuna pusikossa tai sitten on ero tulossa tai sitten se on jotain nussimassa..tai useampaa noista.

Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että jos omassa lähipiirissä joku ei vastaa pariin päivään puhelimeen ja hänen pitäisi olla kotona..niin jotain voi olla pahasti pielessä. Parempi tarkistaa asia heti, kun sille ehkä voi tehdä vielä jotain..
Mä kyllä ihan hyvin ymmärrän tuon huolestumisen ja varsinkin silloin jos sitä puolisoa ei saa puhelimella kiinni. Eka kannattaa kuitenkin soittaa sairaalat ja poliisilaitos läpi, ennen ku alkaa hysteeriseksi. Jos se luotto pelaa, niin ei tartte edes miettiä. Ei ole mitään järkeä ollakaan yhdessä, jos haluttaa sitä "naapurin liisaa/lassia" Näin kannattaa sopia jo suhteen alussa, sitten voi olla hyvillä mielin. Kumpikin tietää tilanteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan ketä tahansa ei lähetä saattamaan. Ukko ihastui tyttöseen. That´s it. Ja vaikkei pannut, niin eikös se ihastuminen ja tuollaisen teon tekeminen ole vielä pahempaa?????
Siis mikä tekee mistä pahempaa? Että ihastuu bussipysäkillä tapaamaansa ihmiseen, mutta ei vietä tämän kanssa yötä vana saatettuaan tämän kotiovelle palaa kotiinsa?

 
jasso
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miettikää hei kuinka pitkä matka on kävellä 10 km!!! Ja kauan siihen menee aikaa. No kauan. Ja jos ukko on vielä ollu kunnon jurrissa sen 10 km kävelyreissun päätteeksi, niin kuinka jurrissa se oli saattaessaan tätä tyttöstä kotiin? Mun veikkaus on, että se tuli sieltä taksilla kotiin. Oli ekan sen tytön kämpässä vähän viettämässä aikaa.

Ihan ketä tahansa ei lähetä saattamaan. Ukko ihastui tyttöseen. That´s it. Ja vaikkei pannut, niin eikös se ihastuminen ja tuollaisen teon tekeminen ole vielä pahempaa?????
Lopeta toi vauhkoominen. Ap:n ukko toimi esimerkillisesti, eikä asiassa ole mitään pahaa.
No sanos edelleen, miksi sun mielestä on esimerkillistä, että apn mies jätti sitten tyttösen hylätyksi asuntoonsa? Jos on niin huonossa kunnossa, ettei ite pysty kunnolla käveleen ja menemään kotiinsa, niin se tarkoittaa sitä että on liian huonossa kunnossa jätettäväksi yksin kotiin. Miksi se on esimerkillistä, että hylätään toinen? Siksikö, ettei saanutkaan pillua?

Esimerkillistä ois ollut, kun ois soittanut reilusti poliisin tai ambulanssin. Kyllä mua ainakin huolestuttaisi jättää joku yksin, jos se ei oikeesti yksinään kotiinsa pysty menemään.

Nimenomaan sinä olet tässä se, jokaa vaahkoaa. Eihän sulla ole mitään fiksua vastattavaa ollut mihinkään, mitä kysyt. Ilmeisesti siis et ymmärrä, kuinka pienistä asioista ihmishenkikin voi olla kiinni.
 

Yhteistyössä