Miehen baarireissu päätyi sitten naapuripitäjään :(

• Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, minä pyydän miehen ajamaan sinne kerrostalon pihaan ja etsitään se tyttö käsiin, jos hän kertoo minulle totuuden. Sen tiedän satavarmana, että baarissa eivät olleet yhdessä, koska ehdin jo sunnuntaina soittaa ystävälleni, joka oli miehensä kanssa mukana samassa baarissa, mieheni on pysynyt samassa porukassa koko illan ja ollut aikamoisessa kännissä siellä, viimeksi olivat nähneet kun mieheni lähti narikkaa ja ulko-ovea kohti hieman ennen kahta ja se bussi meni kahdelta - siitähän mulla on lippu ja päivämäärä joka täsmää. Ja tähän ystävään voin luottaa täysin.

Tietty jos mies sai pokattua tämän tytön siellä pysäkillä tai toisinpäin, mitä kyllä vähän ihmettelen, ei tuntuisi olevan mieheni tapaista saatikka että uskoisin jonkun nuoren tytön lähetävän miehen matkaan ellei ennestään tunne. (Tietty jos se olikin joku maksullinen nainen, mutta miehellä ei tosiaan suuria summia mukana - täytyy tarkistaa tiliote että onko nostettu rahaa enemmän tai maksettu jotain takseja) Parkkipaikalle mies tosiaan saattoi tytön, koska tämä sanoi selviävänsä loppumatkan itsekseen - ehkei hän halunnut vierasta miestä kotiovelleen saakka?

Tottakai tarkkailen miestäni jatkossa ja uskon, että jos pettää niin ennen pitkään se totuus tulee julki, mutta tässä vaiheessa luotan kuitenkin häneen, enkä ole eroa ekana ottamassa.

Palstan hourupää akat on saaneet sinut todella vainoharhaiseksi. Miehesi teki esimerkillisen hienon teon saattaessaan neidon kotiovelle asti.

Vieras
No jospa asia ihan oikeesti on niinkuin miehesi sanoi? Saattoi tytön kotiin. Mä voisin ihan hyvin kuvitella, että kännissä on tullu loisto ajatus saattaa tyttö kotia. Vaikka se tuntuukin selvänä ihan pimeeltä ajatukselta, niin monesti kännissä se tuntuu hienolta teolta. Ja koska siinä ei taka-ajatuksia ole, niin ei ole tullut miehen pieneen mieleenkään, että emäntä siitä herneet nenään vetäis.
Ite oon käynyt yhden miehen luona kahvilla viiden aikaan aamulla, eikä kyllä edes tullut mieleenkään että oma ukko siitä suuttuisi. Ei kyllä suuttunutkaan. Kun ei todellakaan ollut, kummallakaan mitään taka-ajatuksia. Molempia vaan kahvitutti.

Kyllähän näitä kuningas ajatuksia aina on mistä vaimot ei tykkää..Meilläkin on useita, mies on lähtenyt baari-illan jälkeen kavereineen kaverinsa luo saunomaan.. Kyllä kuulostaa epäilyttävältä. Ja kyllä mää aina niistä hermoilen ja juuri tälle kaverillekin oon soittanut ja kyselly.. - No siitäkös herrani sit aina riematuukin mutta "sitä saa mitä tilaa".. Olen painottanut sitä että haluan tietää jos illat venyy..viestillä tms. Niin en turhaan odottele.
Pettääkö? No suurimman osan mielestä varmasti, mut kiinostaako mua se, no ei.
Mää luotan, vaikka väliin tarkistan jutut turhankin tarkkaan...Se johtuu varmaan vaan siitä että tarvitsee jonkun selityksen..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja kun aiheessa ollaan niin räkäkännissä oleva mies ei nyt yleensäkään ajattele mitään järjellä. vaan moni tekee hetken mielijohteesta ihan idioottejaki temppuja. yks kaveri päätti lähteä äkkilähölle aamuyöstä ja oli taksilla menny helsinki-vantaalle. rahaa ois riittäny mutta harmi ku ei ollu sitä passia mukana :D ja aivan räkäkännissä ja pelkästään siitä syystä ku kavereitten kesken oli tämä "kuningasajatus" päähän pälkähtäny :D
Meillä taitaa olla sama kaveri...

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, minä pyydän miehen ajamaan sinne kerrostalon pihaan ja etsitään se tyttö käsiin, jos hän kertoo minulle totuuden. Sen tiedän satavarmana, että baarissa eivät olleet yhdessä, koska ehdin jo sunnuntaina soittaa ystävälleni, joka oli miehensä kanssa mukana samassa baarissa, mieheni on pysynyt samassa porukassa koko illan ja ollut aikamoisessa kännissä siellä, viimeksi olivat nähneet kun mieheni lähti narikkaa ja ulko-ovea kohti hieman ennen kahta ja se bussi meni kahdelta - siitähän mulla on lippu ja päivämäärä joka täsmää. Ja tähän ystävään voin luottaa täysin.

Tietty jos mies sai pokattua tämän tytön siellä pysäkillä tai toisinpäin, mitä kyllä vähän ihmettelen, ei tuntuisi olevan mieheni tapaista saatikka että uskoisin jonkun nuoren tytön lähetävän miehen matkaan ellei ennestään tunne. (Tietty jos se olikin joku maksullinen nainen, mutta miehellä ei tosiaan suuria summia mukana - täytyy tarkistaa tiliote että onko nostettu rahaa enemmän tai maksettu jotain takseja) Parkkipaikalle mies tosiaan saattoi tytön, koska tämä sanoi selviävänsä loppumatkan itsekseen - ehkei hän halunnut vierasta miestä kotiovelleen saakka?

Tottakai tarkkailen miestäni jatkossa ja uskon, että jos pettää niin ennen pitkään se totuus tulee julki, mutta tässä vaiheessa luotan kuitenkin häneen, enkä ole eroa ekana ottamassa.
Hyvä ihminen, jos sinä oikeasti ajattelet, että miehesi ei ole sinua pettänyt niin anna asian olla. Miksi sitä tarvitsee kaivella, jos luotat puolisoosi ja siihen ettei mitään ihmeellistä ole tapahtunut?

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Jos tulee näin epäilyttävä juttu eteen, niin ei kukaan järkevä ihminen jätä sitä selvittämättä. Tämähän on ihan hälytyskellojen soimisen paikka. Turha sitten tulla avaamaan toista ketjua ja valittaa, että mies on pettänyt monta kk ja juttu oli siinä..jos ei heti puuttunut tilanteeseen. Ehkä mies oli kahden vaiheilla ja päättikin, ettei menekään panemaan..mistä sitäkään tietää. Ei näin isoja juttuja sovi ktasoa sormien lävitse..se on sitä sinisilmäisyyttä. Ja jos tuota alkaa tapahtumaan toisenkin kerran, niin sitten viimeistään tietää..että ehkä kaikki ei ole kunnossa. Jjotkut odottelevat kymmeniöä vuosia ja katsovat kaikenlaista käytöstä..toiset taas pistävät kerralla tilanteen kuriin. Se on ihan itsestä kii, mitä haluaa. Ja missä parisuhteessa haluaa elää.

Voi olla, että mies on vilpitön. Tai sitten ei. Ja en minä ainakaan jättäisi asiaa selvittämättä. Ainakin silloin saa mieleensä rauhan. Oli se mitä tahansa.
jos ei sitä mielenrauhaa saa kuin selvittämällä kaikki yksityiskohdat vieraidenkin ihmisten kanssa, niin tuskin se mielenrauha on kovin pysyvää laatua.

ja mä en ainakaan haluaisi elää sellaisessa parisuhteessa, missä varmistaisin miehen kaikki sanomiset joltain muulta. miks niitä piruja pitää maalailla seinille jo valmiiksi? jos se pettäminen tulee ilmi joskus, niin päätökset sitten sen mukaisesti. eri asia olis, jos jatkuvalla syötöllä toinen tekis jotain epäilyttäviä asioita niin, että itse joutuis vakuuttelemaan itselleen selvät valheet tosiksi ja kieltämään omat pahat fiiliksensä.

hmm
^ja lisään vielä tuohon ap viestiin, että mun mielestä tossa miehen kertomassa ei ollut mitään omituista. olis toi muakin vi**ttanut (siis ettei tule sovitusti), mutta kyllä mun tuttavapiiristä ainakin löytyy miehiä, jotka vois tuollaisen saattoajatuksen saada päähänsä, oli se sit fiksua tai ei.

lähinnä siis olisin kypsä kännisen miehen hölmöilystä, mutten uskoin mihinkään pettämisiin.

Yhteistyössä