Mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, minä pyydän miehen ajamaan sinne kerrostalon pihaan ja etsitään se tyttö käsiin, jos hän kertoo minulle totuuden. Sen tiedän satavarmana, että baarissa eivät olleet yhdessä, koska ehdin jo sunnuntaina soittaa ystävälleni, joka oli miehensä kanssa mukana samassa baarissa, mieheni on pysynyt samassa porukassa koko illan ja ollut aikamoisessa kännissä siellä, viimeksi olivat nähneet kun mieheni lähti narikkaa ja ulko-ovea kohti hieman ennen kahta ja se bussi meni kahdelta - siitähän mulla on lippu ja päivämäärä joka täsmää. Ja tähän ystävään voin luottaa täysin.
Tietty jos mies sai pokattua tämän tytön siellä pysäkillä tai toisinpäin, mitä kyllä vähän ihmettelen, ei tuntuisi olevan mieheni tapaista saatikka että uskoisin jonkun nuoren tytön lähetävän miehen matkaan ellei ennestään tunne. (Tietty jos se olikin joku maksullinen nainen, mutta miehellä ei tosiaan suuria summia mukana - täytyy tarkistaa tiliote että onko nostettu rahaa enemmän tai maksettu jotain takseja) Parkkipaikalle mies tosiaan saattoi tytön, koska tämä sanoi selviävänsä loppumatkan itsekseen - ehkei hän halunnut vierasta miestä kotiovelleen saakka?
Tottakai tarkkailen miestäni jatkossa ja uskon, että jos pettää niin ennen pitkään se totuus tulee julki, mutta tässä vaiheessa luotan kuitenkin häneen, enkä ole eroa ekana ottamassa.
Palstan hourupää akat on saaneet sinut todella vainoharhaiseksi. Miehesi teki esimerkillisen hienon teon saattaessaan neidon kotiovelle asti.