S
skorpioninainen9
Vieras
Ehdottomasti tajusin, oli vaan vähän myöhäistä tehdä asialle mitään, kun lähdin liikkeelle ja minun piti keretä lennolle. Muistan miettineeni päässäni että miten voi todellisessa elämässä käydä näin. No,ei auttanu muu kuin ajaa, sen verran tärkeä oli lento jolta en vaan voinut myöhästyä. Näitä kiireessä tehtyjä päätöksiä,jolloin uskottelee itselleen että ei siellä nyt niin liukasta ole. Olihan mulla entuudestakin kokemusta kesänakeilla ajamisesta talvella
En ehkä alkuvuosina suostunut uskomaan hänestä näin noloa totuutta, ja uskoin kaikkiin verukkeisiin unohtamisesta ajanpuutteeseen. Myöskin siihen,että hän ei ole ikinä oppinut hoitamaan autoa,kun ei lapsuudenperheissä niitä itse hoidettu ne vietiin huoltoon. Tämän siis uskoin verukkeeksi sille,että hän ei aikuisiällä kykene autoa huoltamaan.
Mulla on kanssa kokemusta miehen saamattomuudesta auto- ja muissa asioissa. Mutta kyllä piikikäs skorppari keinot keksii. Ja ovat tepsineet, kas tässä vinkkiä.
Mieheni piti myös vaihtaa talvirenkaat eräs syksy. Oli luvattu lunta ja jäätä.. mulla tärkeä meno maanantai aamuna, 60 km matka kohteeseen jonne ei pääse julkisilla. Muistutin miestäni sata kertaa renkaanvaihdosta, aina vaan lupas ja lupas.
Noh, maanantai koitti ja ei se niitä ollut vaihtanut. Tilasin taksin. Ja mieheni pistin maksamaan. Sen jälkeen on dementia parantunut!
Viimeksi muokattu: