niin, paljon tuttua löytyy ketjuista, ensiksi tuli pientä lohtua,että monella muullakin on samaa, kunnes huomasin suurinpiirtein olevani ainoa nainen, joka joutuu sen perheen autonkin huoltamaan ja tankkaamaan. Olen meinannut ajaa kahtena talvena motarilla ulos,kun mieheni lupauksista huolimatta on jättänyt renkaat vaihtamatta, ja jälkikäteen pahoitellut, 4 vuoden aikana hoitanut öljyut ja pissapojan täytön lukuunottamatta kahta kertaa, jolloin raivarin saatuani hän oli, vaikka sillä raivarila nyt mitään merkitystä olekaan, ne täyttänyt.
Kerran luulin hänen täyttäneen,kun olin siitä jsnkannut kaksi viikkoa,ja en itse millään kerennyt töiden jälkeen niitä hoitamaan ja lopun päivää auto olikin hänellä. Olin taas motarilla ajamassa, ja ikkunat menivät aivan kuraan ja loskaan,ja ajoin loppumatkan talvella pää ulkona autosta!
Lamput kun palavat,saan pyytää vaihtamaan n. kuukauden ajan,ennenkuin tapahtuu mitään. Hänen omat laskunsa menevät suurimmaksi osaksi ajasta uloosottoon, ellen minä niitä hoida tai meilitse tee maksusuunnitelmia.
Joudun vieläkin päivittäin muistuttamaan häntä laittamaan koirille vettä, ja ruokaa hän ei muista laittaa,vaikka olisivat olleet parikin pvää ilman. Onneksi itse melkein hysteerisenä ne joudun muistamaan. mikäli olen iltamyöhään töissä, on melkein harhaluuloa olettaa koirien olevan ruokittuina.
Ai niin, autosta on lähtenyt 3 kertaa kilvet, sillä hän on unohtanut maksaa verot, vaikka on ollut niitä ainoita laskuja jotka olen pyytänyt häntä sillä kertaa muistaa maksaa.
Auton osamaksuista hän ei yleensäkän muista mitään.
Voiks tää kirjotus olla edes totta??

On se. Tuhansien muutoslupauksien, jotka varmaan sanomattakin ovat selvästi olleet tyhjiä, asun toivottavasti jo ensi kuun alusta yksin.