T
turhaanko huolissaan?
Vieras
Kertokaahan kokemuksianne... Meillä tilanne siis se että olemme kumpikin aika nuoria, minä 22, mies 26 ja ennen raskautta kävimme monien muiden nuorien tavoin paljon kotipippaloissa, baareissa tms. Nyt kun olen raskaana, vielä eka kolmannes menossa, en tietenkään itse juo. Meillä kesät yleensä on ollut aika kosteita, joten sinällään en ole huolissani vaikka mieheni on lähes joka vkl heinä ja elokuun aikana ollut pe tai la humalassa. MUTTA... Olen sanonut että en jaksaisi nyt katsellä häntä humalassa kun en itse ota. Olemme toki eri paikoissakin joskus mutta ajatus siitä että mies on kännissä ärsyttää ja huolestuttaa. Meillä on sovittu että lapsen synnyttyä (tietenkin) illanistujaiset harvenevat paljon ja tottakai elämä muutenkin muuttuu. Mies on aina ollut samaa mieltä. Sanoo nyt että on ollut niin paljon ennalta suunniteltua menoa jonka vuoksi on tullut dokailtua paljon. Se on totta, meidän piti yhdessä niihin tilaisuuksiin mennä ja ihan dokausmeinigillä. Nyt olen kuski ja mies dokaa...
Olen tiukastikin sanonut että olen huolissani kun mies edelleen dokaa usein ja että tajuaako että mä stressaan ja sen ei ole hyväksi. Mutta ei vaikutusta... Sanoo vaan että kunhan syksy tulee niin menotkin vähenee. Että tässä alussa voi kuulemma elää ihan kun ennenkin, raskauden edetessä muuttaa tapojaan. Onkohan vaan puhetta!? Onko teillä kokemusta samankaltaisesta tilanteesta? Stressaanko turhaa vai eikö tuo mies vaan kunnioitakaan mínua niikun olen aina luullut ja miltä on ennen vaikuttanut...
Olen tiukastikin sanonut että olen huolissani kun mies edelleen dokaa usein ja että tajuaako että mä stressaan ja sen ei ole hyväksi. Mutta ei vaikutusta... Sanoo vaan että kunhan syksy tulee niin menotkin vähenee. Että tässä alussa voi kuulemma elää ihan kun ennenkin, raskauden edetessä muuttaa tapojaan. Onkohan vaan puhetta!? Onko teillä kokemusta samankaltaisesta tilanteesta? Stressaanko turhaa vai eikö tuo mies vaan kunnioitakaan mínua niikun olen aina luullut ja miltä on ennen vaikuttanut...