Miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viivi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viivi"

Vieras
Minun pitäisi keksiä joululahja miehelle joka ei oikeastaan tarvitse mitään, eikä osaa esittää sen kummempia toiveitakaan. Ikää hieman vajaa kolmekymmentä, harrastaa valokuvausta ja fixipyöräilyä, mutta harrastuksiin liittyvää ei tarvitse mitään mitä voisi ostaa ilman hänen läsnäoloaan ja lisäksi ne harvat tarvittavat vaativat nelinumeroisen summan rahaa, joten siksikään ei. Mitä ehdottaisitte? Budjetti max. 100 euroa.

Leatherman ja Zippo löytyy jo enkä partioaitastakaan keksinyt mitään mitä tarvisi muttei jo löytyisi. Suvussa on villasukkien neuloja, jonka varpaille en halua astua :)

[QUOTE="jenni";27649196]Kokkaako? Paistinpannu, joku huippuveitsisarja? Joku yleiskirja mikä sopii myös sellaselle jolle ei ole sukua.. joku asiakirja?[/QUOTE]

Kyllä kokkaa, mutta kunnon paistinpannua (swiss diamondista on puhunut) tai veitsisarjaa ei kyllä satasella saa. Kiitos silti vinkistä, voisin katsella jotain siihen liittyvää silti.

Mun mies saa tänä vuonna synttärilahjaksi (on just ennen joulua) lahjakortin kuntotestiin. :) Harrastaa liikuntaa, ja on taas menossa ensi vuonna joko koko maratoonille tai sitten puolikkaalle, tai molempiin. Jouluksi sitten jotain pientä kun ton hinta oli vähän päälle 100€.

[QUOTE="nanna84";27649235]Mun mies saa tänä vuonna synttärilahjaksi (on just ennen joulua) lahjakortin kuntotestiin. :) Harrastaa liikuntaa, ja on taas menossa ensi vuonna joko koko maratoonille tai sitten puolikkaalle, tai molempiin. Jouluksi sitten jotain pientä kun ton hinta oli vähän päälle 100€.[/QUOTE]

Kivä idea. Tämä mies tosin saa kuntotestit kilpaurheiluharrastuksensa kautta.

Farkut, paita... uudet kengät? Pullo hyvää viskiä ja kuubalainen sikari? DVD-elokuva ja/tai leffaliput? Uusi tuoksu tai vaikka uusi partakone vanhan tilalle?

Onhan noita, mutta vaikea ehdottaa kun en tunne miestäsi. Jos ei parta kasva, niin onhan se partakone vähän huono idea. Sama jos ei vaikka viskistä/sikarista pidä, niin kovin se on turha niitä antaa.

Mä voisin antaa vaikka lippuja uimahalliin ja kaveriksi pyyhkeen, niin saa tehtyä ihan oikean paketin.

Ehkä lahjakortti johonkin urheiluliikkeeseen tai harrastusvälineitä myyvään kauppaan, niin saa ostaa sitä mitä tarvitsee, ja vaikka maksaa sillä osan jostain arvokkaammasta hankinnasta.

Kyse ei ole minun miehestäni vaan veljestäni ja tästä syystä vaatteiden osto on tosi hankalaa, jotain asusteita voisi ehkä harkita. Opiskelijan hän saa uimahalliliput ilmaiseksi ja seurankautta urheiluvälineetkin paljon halvemmalla kuin minä, joten niitäkään ei kannata ostaa. Valokuvaukseen liittyviä kirjoja hänellä on useita ja hän on myös osallistunut muutamien tekemiseen, luontokuvaus ei kuitenkaan ole yhtään hänen juttunsa. Lahjakortit olisi muuten käteviä, mutta pääkaupunkiseudulla noita pelkkiä urheiluliikkeitäkin on kymmeniä, joten vaikea ostaa sellaiseen josta varmasti löytyy jotain mieluista. Sori että olen nirso, mutta niin on tämä veljenikin :/

[QUOTE="vieras";27649443]Kyse ei ole minun miehestäni vaan veljestäni ja tästä syystä vaatteiden osto on tosi hankalaa, jotain asusteita voisi ehkä harkita. Opiskelijan hän saa uimahalliliput ilmaiseksi ja seurankautta urheiluvälineetkin paljon halvemmalla kuin minä, joten niitäkään ei kannata ostaa. Valokuvaukseen liittyviä kirjoja hänellä on useita ja hän on myös osallistunut muutamien tekemiseen, luontokuvaus ei kuitenkaan ole yhtään hänen juttunsa. Lahjakortit olisi muuten käteviä, mutta pääkaupunkiseudulla noita pelkkiä urheiluliikkeitäkin on kymmeniä, joten vaikea ostaa sellaiseen josta varmasti löytyy jotain mieluista. Sori että olen nirso, mutta niin on tämä veljenikin :/[/QUOTE]

Joo nirsoiluksi ja pilkun viilaamiseksi menee. Anna sitten raha käteen jos on pakko antaa, mutta mikään ei ole hyvä.

[QUOTE="vieras";27649443]Kyse ei ole minun miehestäni vaan veljestäni ja tästä syystä vaatteiden osto on tosi hankalaa, jotain asusteita voisi ehkä harkita. Opiskelijan hän saa uimahalliliput ilmaiseksi ja seurankautta urheiluvälineetkin paljon halvemmalla kuin minä, joten niitäkään ei kannata ostaa. Valokuvaukseen liittyviä kirjoja hänellä on useita ja hän on myös osallistunut muutamien tekemiseen, luontokuvaus ei kuitenkaan ole yhtään hänen juttunsa. Lahjakortit olisi muuten käteviä, mutta pääkaupunkiseudulla noita pelkkiä urheiluliikkeitäkin on kymmeniä, joten vaikea ostaa sellaiseen josta varmasti löytyy jotain mieluista. Sori että olen nirso, mutta niin on tämä veljenikin :/[/QUOTE]

Ja tämä siis kirjoitti ap :)

[QUOTE="vieras";27649456]Joo nirsoiluksi ja pilkun viilaamiseksi menee. Anna sitten raha käteen jos on pakko antaa, mutta mikään ei ole hyvä.[/QUOTE]

Mukavaa että sinulla on vain helppoja lahjottavia.

[QUOTE="vieras";27649705]Spotify premiumin ostan miehelle vuodeksi.[/QUOTE]

Hei, hyvä idea. Pitääpä koittaa udella onko veljellä minkämuotoinen Spotify. Epäilen että jo ilmaisversio.. :) Kiitti!

Yhteistyössä