Miehelle joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja avovaimoke
  • Ensimmäinen viesti
"flikka"
En kyllä ostaisi puukkojen keräilijälle Erätukun halpaa kiinalaista kopiota. Itselläni on pikkusen samaa taipumusta ja arvostan ainoastaan käsityönä tehtyjä puukkoja. Tehdastekoiset on puhtaasti työkaluja runtohommiin.
Samaa olin tulossa sanomaan. Mä oon itse ostellut miehelle kans muutaman puukon, ovat jo vanhoja mutta edelleen käytössä. Kannattaa satsata laatuun.

Yleensä pyrin antamaan sellaisia lahjoja, joista ukkeli pystyy nauttimaan pitkään, lähinnä johonkin tekemiseen liittyvää: kirjat, pelit, harrasteisiin liittyvät jutut (joista täytyy olla tarkka, että osaa hommata oikeanlaista ja laadukasta) jne. Tai sitten jotain yhteiseen kivaan liittyvää, jos hommaan jonkun persoonattoman jutun (pelin esim) laitan aina jotain hölmöä mukaan. ;) Mitään hajusteita tai koruja tai työkaluja (ellei todella haluaisi) en miehelle hommaisi (tosin yhden taotun korun olen hankkinut ja siitä todella tykkäs).
Meilläkään ei kumpikaan mitään tarvitse, mutta on se kiva jotain hommailla, jos sopivaa löytyy. Pakko ei ole.
 
Ooo
Oma tykkää perinteisistä kuten pyjamat, paidat, suihkugeelisysteemit jne. Lukee mielellään, eli kirjat on myös hyvä, toissavuona taisin tilata lehden (soundi) vuosikerran ja viime vuonna ostin sormuksen. Valtavaa lahjavuorta pyritään välttelemään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä