Miehelläni seisoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina...liikaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni nykyaikana on mennyt ihan käsittämättömäksi tämä seksin itseisarvoisuus. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus tai perusoikeus, vaan se ANSAITAAN. Ei mies ole eläin, eikä miehen pettämistä voi oikeuttaa sillä, että vaimo ei anna. Eihän se mitään rakkautta ole, että heti kun joutuu omista mielihaluistaan vähän tinkimään niin ollaan syyttelemässä toista ja juoksemassa vieraissa. On ihan tavallista ja biologisestikin tarkoituksenmukaista, ettei pienten lasten äidin libido ole kovin suuri - tämä on luonnon keino säädellä lisääntymistiheyttä. Samalla lailla on ihan luonnollista että mies saa erektioita refleksinomaisesti. Kumpikaan ei ole kuitenkaan tekosyy kohdella puolisoaan huonosti ja aiheuttaa mielipahaa. Ratkaisu löytyy keskitiestä ja sekä naisen että miehen halusta toimia niin, että MOLEMMAT suhteen osapuolet ovat onnellisia. Naisen tehtävä ei ole olla miehen tyydytyskone, eikä jokaista erektiota tarvitse huomioida. Mies ei voi myöskään tällaista vaatia. Nainen voi vapaaehtoisesti halutessaan tyydyttää miehensä, vaikkei itsellä niin tekisi mieli - rakkaudesta. Seksistä voi saada muutakin tyydytystä kuin varsinaisen orgasmin, jos oma suhtautuminen asiaan on kunnossa. Tässä omassa suhtautumisessa onkin alkuperäisen suurin ongelma ja sen työstäminen voisi ratkaista monta asiaa.

Ihan sairasta syyllistää vaimo ja samassa kommentissa pitää esimerkiksi miehen tulevaa pettämiskäyttäytymistä oikeutettuna ja vaimon syynä.

siis vaatiiko ap:n mies, että jokainen erektio ""hoidetaan"" seksillä? Minä en saanut sitä käsitystä, vaan sen, että ap:tä inhottaa miehen jatkuvat erektiot. Ymmärsin, että ap kokee olevansa likainen ja pelkkä panokone, koska miehellä seisoo, ei niinkään siksi, että mies vaatisi koko ajan seksiä. Tai ehkä ymmärsin jotain väärin? Kyllä minä toisaalta ymmärrän ap:ta siinä, ettei aina ole sopiva aika seksiin, mutta kysymykseni on onko koskaan? Minusta ap ei ole oikein kommentoinut ollenkaan kysymyksiin onko seksiä ollenkaan, tosi harvoin vai enemmän. Se olisi minusta kuitenkin aika oleellinen tieto, sillä jos seksiä ei ole ollenkaan tai tosi vähän, ei ole ihme (fysiologisesti siis), että miehellä seisoo vähän väliä. Jos taas seksiä on kuitenkin, voi miettiä sitä onko miehellä kenties seksiaddiktio, kuten joku jo ylempänä epäili.

Ootko pimee tai tynnyrissä kasvanu?? Suunnitteletko tapahtuvan seksin kello aikataululla, huh, huh.
Tää juttu ei voi olla muutakuin suuri pila, johon kaikki haluavat osallistua myös minä.
Ole tyytyväinen, että miehesi pitää sinua haluttavana. Hän vaikuttaa ihan normaalilta mieheltä. Ottaa lapsetkin huomioon seksi asiassa, ei nai niiden ollessa paikalla tahtia lyömässä. Laita lapset hoitoon ja anna sille miehellesi jossain muuallakin kuin pimeessä ja peiton alla. Vietä hänen kanssaan yhteinen viikonloppu rakastellen ja vain toisianne hyvänä pitäen.

Ap: onko teillä seksiä ollenkaan? Miten usein? Näihin kysymyksiin vastaukset tosiaan valottaisivat paljon asiaa. Etkä ole kertonut, että odottaako/vaatiiko miehesi hoitamaan jokaisen erektion, vai eikö hän vain voi sille mitään? Onko käynyt mielessäsi, että hän ei ehkä voi sille mitään, jos seksiä on ollut tosi harvoin?

Heh heh....tämähän on tosi hyvä juttu!! ehdottomasti parasta täällä pitkään aikaan! Voi helevetti, sanon minä! joku tyhmä pikkuvaimo piipittää että voi voi....mitä teen kun ukollani seisoo muna!!! kauheeta sentään! jos hän on normaali mies jolla tekee mieli! Ja näin varmasti onkin! Sitä vaan ihmettelen mitä sinä oikein teet ja elät parisuhteessa johon kuuluu mies ja nainen! Eihän sulla ole mitään käsitystä mitä miehelle pitää tehdä! Minä olen jatkuvassa puutteessa, laitapa miehesi numerotiedot tänne, ni voit olla varma että vastauksia tulee!! oi ihanaa....seisova ihana kulli! eläköön SEKSI JA MIEHET!

kettukarkki ja ansku: olen periaatteessa samaa mieltä teidän kanssanne, eli seksi on aikamoisen korostunut nykyaikana ja se tunkee läpi joka paikasta, MUTTA: me emme tiedä, pihtaako alkuperäinen koko ajan ja onko heillä seksielämää. Me emme tiedä tilannetta. Ei ole ihme, jos miehellä seisoo jatkuvasti, jos ei saa koskaan. Ja lukekaa vaikka aikaisemmat kysymykseni. Me kun emme tiedä niin montaa olennaista osaa, miksi tilanne on se mikä se on. Emmekä me mm. tiedä, vaatiiko mies oikeasti tyydyttämistä, vai onko kyseessä vain siitä, ettei vaimo ""anna"" koskaan..

hei! olen itse ollut yhtä kauheassa tilanteessa.olin vain kai-
kesta niin väsynyt ja huonokuntoinen etten ajatellut seksiä
aina iloisena asiana.muutos minussa tapahtui kun ajattelin itseäni ja omaa reaktiota asioihin,rupesin huolehtimaan kunnostani.oma fyysinen ja henkinen tilani koheni pikkuhiljaa ja olen iloinen kun seksi sujuu.itseasiassa tuntuu että aina olisin valmis.olen myös hyvin onnellinen että mieheni jaksoi olla pitkämielinen.

että mies laukeaa ei tarkoita etä mies olisi saanut orgasmin.
siemensyösksyllä ja orgasmilla on eroa, sitä ei naiset vaan vieläkään tajua????
enkä ole vielä tavannut naista joka olisi kuiva

Avioliittoni on särkymässä! Olemme olleet naimisissa melkein 5 vuotta. Minulla on 2 lasta ja vaikea mies... Mies ei puhu kyllä seksistä sanaakaan, koska tietää mun raivostuvan... Jos minä kosken häneen, minun riisuuntuessa, tai saunassa, miehen kalu alkaa sojottaan heti eteenpäin. Ei mitään hellyyttä ilman että kalu aiheuttaa riidan... Olen esittänyt uhkavaatimuksen että jos hän ei ala ajatella minua muuna kuin panopuuna(huonona naisena) , hän saa lähteä. Mitä pitäis tehdä? En haluaisi yh-äidiksi vielä...

Minä voin lähettää sulle löysääkin löysemmän munan ja itse hoitelisin nautinnolla sitä kovaa.... Nimimerkki kiinnostunut laitetaanko oma kerho pystyyn :)

Viimeksi muokattu:
Onko "paheiden" määrä vakio? Kun ei polta tupakkaa eikä käytä alkoholipitoisia, niin naista tekee mieli kolme kertaa enemmän. (Ilman dopingia vielä tämän ikäisenäkin) Eli saamisvajetta täälläkin noin pääsääntöisesti.

Minua kiinnostaisi tietää, milloin nämä AP:n miehen jatkuvat seisokit ovat alkaneet. Onko tilanne pahentunut lasten syntymän jälkeen (seksi vähentynyt huomattavasti)? Vai onko kenties miehellä ollut aina sama tilanne, mutta se on alkanut häiritä vasta nyt?

Oli tilanne kumpi tahansa, ap voi katsoa peiliin. Jos omat halut ovat matalalla, ei silloin voi toista osapuolta syyttää haluamisesta. Se, että koet itsesi "panopuuksi", on aivan naurettavaa. Sain sen käsityksen, ettei miehesi kuitenkaan jatkuvasti vonkaa, tai ole päälle käymässä? Sinun todella kannattaa olla huolestunut siinä vaiheessa, kun miehesi ei enää koe sinua haluttavana, silloin alkaa olla ero lähellä. Onko miehesi halu sinua kohtaan ollut aina mielestäsi vastenmielistä? Miksi menit hänen kanssaan naimisiin jos näin on?

Miksi seksistä ei saa puhua? Eikö siitä juuri tuossa tilanteessa pitäisi puhua? Voisitko antaa miehelle mahdollisuuden kertoa omia tuntemuksiaan? Entä voisitko itse kertoa miehelle rehellisesti miksi seksi on niin vastenmielistä?

kuule, otappa asia kunnia-asiana, miehelläsi seisoo - liekö olisi merkki siitä, että olet haluttava ja miehesi haluaa sinua.
Tuohan ei ole ongelma, siitä vain hommiin niin seisominen menee ohi, mutta jos valittaisit, että miehelläsi ei seiso, se on jo ongelma.
Eli sinulla on sangen normaali terve mies - ole onnellinen.

Minua kiinnostaisi tietää, milloin nämä AP:n miehen jatkuvat seisokit ovat alkaneet. Onko tilanne pahentunut lasten syntymän jälkeen (seksi vähentynyt huomattavasti)? Vai onko kenties miehellä ollut aina sama tilanne, mutta se on alkanut häiritä vasta nyt?

Oli tilanne kumpi tahansa, ap voi katsoa peiliin. Jos omat halut ovat matalalla, ei silloin voi toista osapuolta syyttää haluamisesta. Se, että koet itsesi "panopuuksi", on aivan naurettavaa. Sain sen käsityksen, ettei miehesi kuitenkaan jatkuvasti vonkaa, tai ole päälle käymässä? Sinun todella kannattaa olla huolestunut siinä vaiheessa, kun miehesi ei enää koe sinua haluttavana, silloin alkaa olla ero lähellä. Onko miehesi halu sinua kohtaan ollut aina mielestäsi vastenmielistä? Miksi menit hänen kanssaan naimisiin jos näin on?

Miksi seksistä ei saa puhua? Eikö siitä juuri tuossa tilanteessa pitäisi puhua? Voisitko antaa miehelle mahdollisuuden kertoa omia tuntemuksiaan? Entä voisitko itse kertoa miehelle rehellisesti miksi seksi on niin vastenmielistä?

Oikein kiteytetty:)

Viimeksi muokattu:
Onko "paheiden" määrä vakio? Kun ei polta tupakkaa eikä käytä alkoholipitoisia, niin naista tekee mieli kolme kertaa enemmän. (Ilman dopingia vielä tämän ikäisenäkin) Eli saamisvajetta täälläkin noin pääsääntöisesti.

Kuule kyllä se niin on, elämä on "vakiotuhman" kannalta jotenkin hankalaa. Mutta mikäs meillä, mieluummin kestän seisokin, useinkin, kun alan lutrata kaljojen ja viinojen kanssa. Tai vetäisin askin mallua päivässä. Kaikesta huolimatta hyvät juomat kruunaa hyvän ruoan.
Kun noita ikäisiämme naisia kuuntelee niin saan käsityksen että heillä tai heidän miehillään juuri on tuo "vakiotuhma" mennyt sinne kaljoittelun ja savuttelun suuntaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä