Miehelläni seisoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina...liikaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei miehellä kauan seiso kun aina joskus kunnolla antaa ja asiaan paneutuu. Vaikka olisi millainen ori, kyllä se kunnon pillusta tokenee. En käsitä mitä varten seisotat miestä puutteessa. On ihan rikollista näinä aikoinana kun jokainen yrittää pitää miehestään kiinni kuin sika limpusta ja harva mies enää naimisiiin edes suostuu.

Vaikutat yksinkertaiselta naiselta.
Minä olen kaunis sinkku. Anna yhteystiedot. Hoitelen miehesi ja palautan sinulle elämään arkea. Jos annat tiedot, takaan, ettei seiso moneen päivään. Voi mennä viikkokin, että saat elää kunnon naisena.

Ajattele hyvä nimimerkki vähän. Miehesi on terve ja reipas, mutta sinä et pysty tai halua tyydyttää hänen tarpeitaan. Ei mene kauan, kun hän ei sinulta anele edes ajatuksissaan. Löytyy nainen joka suorastaan tyrkyttää hänelle joka haluun. Ei seisottele sitten saunassa sinulle ja tavarasi kasvaa umpeen. Jos rakastat miestäsi tai yleensä välität avioliittosi jatkumisesta, tyrmää hänet anteliaisuudellasi. Kyllä lakkaa seisottelemasta kun pari kertaa päivässä tarjoilet sitä mitä seisova kalu tahtoo. Amen

Täytyy miehenä tunnustaa, että on harvinaisen viisaita naisia tässä ketjussa. Miespololla seisoo ja vaimo suuttuu siitä, että hänen viehättävyytensä saa luonnollisen halun heräämään.
Suomalaiset naiset ovat sittenkin vielä aitoja, he pelastivat Suomen sota-aikana lujuudellaan ja asettuvat vieläkin hädässä ja puutteessa olevavan (miehen)puolelle. Eläköön suomalainen NAINEN !

"" Minulla on 2 lasta ja vaikea mies""
Oudosti sanottu ""minulla on"" Eikö mies olekaan lasten isä?

On sinulla pitkäpinnainen mies, jos nyt yh:ksi ajaudut, niin voipi tulla vaikeuksia pitää miestä pidempään... silloin voit vaikka tuntea itsesi huonoksi naiseksi.

Lähetä vaan se miehesi minun elämääni. Lupaan ja vannon antavani hänelle monesti päivässä. Enkä pienistä asioista valita. Ja jos kaupanpäälle tulee vielä kotitöitä tekevä herrasmies niin en takuulla kohtele kaltoin. Ja silloinhan sinä saat sen mitä haluat, elät yh-äitinä niinkuin minä nyt. Vaihdan mieluusti osia kanssasi.

Kyllä sitä on helppo heittää arvostelevia kommentteja kun ei tarvitse elää ap naisen elämää.
Luuletteko että hän kirjoittelisi asiasta jos se ei oikeasti olisi häntä tällä hetkellä häiritsevä asia.
Kyllä kai hän on kykenevä arvioimaan omassa elämäntilanteessaan koska miehen edesottamukset ovat jo lapsillekin ei niin hyvä juttu.
Tosin edesottamukseksi ei oikein voi laskea kalun seisomista sillä se toimii tahdosta riippumatta aistien mukaan.
Jos kaikki teidät naiset jotka kehoittavat lähettämään mies teidän tarpeitanne ( nyt puutteessa itse elävinä ) tyydyttämään , heitettäisiin elämään ap naisen elämää niin ehkä sitten tietäisitte mistä hän puhuu.
Tuskin hänkään haluaa ilman seksiä elää mutta seksiinkin voi tulla stoppi ja halut kaikota jos tilanteet jossa mies seksiä haluaa ja vielä se näkyy noin selvästi lastenkin nähden , ovat jatkuvasti naisen kannalta väärään aikaan ja väärässä paikassa, ei asiaa tarvitse ihmetellä.
Täytyisikö naisen vain viskata housut kintuistaan lasten nähden kun huomaa että miehellä taas kalu seisoo ja huutasta että survaiseppas taas kulta kun tässä annostelen ruokaa lasten lautasille/ viikkailen pyykkejä/ luen lapsille satuja / pesen lapsia saunassa.
Kyllä miehelle, lasten ollessa pieniä, täytyy ymmärryskin kasvaa ja keskittää ne rakastelut ilta-aikaan ja omaan makkariin.

Sinuakin Nelly auttaisi, jos lukisit vastaukset, että alkaisi vaahdota omaa asiaasi, saati alkuperäisen asiaa, josta et näy ymmärtävän hölyn pölyä.

Jos mies tulee naisen viereen vonkaamaan, kai naisellakin on sen verran järkeä, että johdattaa tilanteen ja miehen pois aiheesta luvaten palata astialle esim. ruokailun jälkeen tai heti kun voi. Kyllä mies-elukka sentään ihmisten puhetta ymmärtää, vaikka ap antaa ymmärtää, että on ihan gorillan tasolla älynsä puolesta. En usko, että on.

Ei kai mies yht äkkiä ole tuollaiseksi tullut kun ap on kaksi lastakin mokoman mulkkuveikon kanssa tehnyt. Onneksi siihen sentään kelpasi tilkka mieheltä. Onko peli siis pelattu?. Sait sormuksen ja sen lirauksen kuppiisi. Saako mies nyt mennä?
Ja jos hän menee, tuletko tänne apua anomaan? Jos tulet, kyllä me vastaamme siihenkin.

Vakavasti puhuen vaikutat hieman yksinkertaiselta naiselta. Sinun kannattaisi katso nyt heti peiliin. Mitä siellä näkyy? Ollaanko hiuksien alla lainkaan kotona vai onko lasten mankuminen vienyt kaiken järjen valon? Hanki apua ja lähde miehesi kanssa johonkin kelaamaan asioita. Muuten joudut asettumaan tuonne yksinhuoltajien palstalle ruikuttajien pilveen.

Höh, huono mies sanon minä. Pitäisi pystyä munaansa vähän hillitsemään, eihän mieskään mikään elukka ole.

Ei ole kyllä omakaan kummoinen, ei seiso yli minuuttia vaikka mitä tekisi. Kummatkin ääripäät ovat pahasta, niin tässä kuin muissakin asioissa.

Miksi miehen pitäis saada päättää näistä asioista? Oikaisuna haluan sanoa ettei lapset erektiota ole nähneet, ehkä alkua saunassa... mutta silloim mies jo juoksee ulos saunasta .

Siis omien sanojesi mukaan miehesi ei irstaile lasten nähden. Hän tekee kaiken mitä pyydät. Pitää sinua seksikkäänä ja haluttavana naisena ja ilmaisee sen.

Mikä tässä miehessä nyt oikein on vikana?

Pitikin tässä jo kysyä eikö teillä käytetä vaatteita jos mies seisoo vieressäsi muna sojossa. tai jos se vaatteet päälläkin seisoo vierelläsi muna sojossa, vaihdetaan miehiä. Saisit mielelläsi tämän lerppakullin meiltä. Ei se kuule ole hienoa tämäkään kun itse vasta aktissa lämpiät ja tunnet kuin sisälläsi olisi kivespussit sen munan sijasta. Ole onnellinen että miehesi syttyy lähelläsi.
Ymmärrän ton tunteesi kyllä mutta kyllä sun tarvii puheella saada mies ymmärtämään. Älä aja sitä tahallaan vieraisiin pihttaamalla seksiä. Sitten me saadaan lukea täältä miten yhdellä naisella on pil... hajalla naimisesta ja ihana mies kun sillä aina seisoo ja toisen kirjoitus miten mies lähti toisen matkaan.
Yritä jaksaa kuitenkin.

Ap, etkö anna miehellesi siis koskaan tai vaihtoehtoisesti todella harvoin ? Miksi sinua häiritsee miehen seisokki nähdessään sinut ?
Et ole oikein kunnolla valottanut tätä asiaa ja on vaikea ymmärtää mikä mättää.

Jos arvostelet tästä miestäsi, niin kyse on siis ilmeisesti jostain mitä miehesi tahdonalaisesti tekee. Jos miehesi on sellainen itsehallinnan mestari, että pystyy seisottamaan ja lerputtamaan tahdonvaraisesti, niin pyydä ihmeessä se tänne palstalle kertomaan mikä on hänen tekniikkansa kolunsa toiminnan hallintaan. Minulla se toimii ihan tahdosta riippumatta.

Tuo vaatimuksesi on suunnilleen sama jos kieltäisit jotakuta ujoa punastumasta.

Ja sitä paitsi minä koen sen, että miehelläni seisoo (ei toki aina, mutta monesti) vain siitä, että näkee minut, pelkästään imartelevana. Sehän todistaa, että olen niin haluttava, että mies saa seisokin vain minua katsellessaan ja kenties ajatellessaan seksiä kanssani. En ole mitenkään erityisen hyvällä itsetunnolla varustettu, joten se tekee sielulleni hyvää. On ihanaa kokea olevansa kaunis, ihana ja haluttu, vaikkei välttämättä mikään missityyppi olisikaan.

Ja tosiaan, jos miehesi ei siis näyttele lapsille erektiotaan, en tosiaan minäkään ymmärrä ihan varmasti mikä on ongelmasi. Ellet sitten tosiaan kuulu niihin naisiin, jotka lakkaavat haluamasta seksiä ikinä, kun lapset on hankittu ja mies lapsilla ja kenties asuntolainalla sitoutettu vaimoon. Toivottavasti minusta ei koskaan tule sellaista. No, enpä usko kuitenkaan.

Mä olisin erittäin otettu sun asemassasi jos miehellä seisoo sut nähdessä.Minusta on todella kiihottavaa et poikaystävälläni alkaa seisoa esim.sängyssä kun suudeltu tosi kiihkeästi ja hän hyväillyt rintoja.Tiedän et hän varmasti haluaa vain minua.

Minun miehessäni on hieman samaa vikaa, mutta ymmärrän koska hän on vasta parissakymmenissä... Tuohon ikään sitä erektiota sopii enemmänkin... :) Mutta jos näin käy minulle ja miehelleni (esim. halatessa) mies yleensä sanoo 'Anteeksi, mutten voi sille mitään. Olet vain niin hyvännäköinen, mutta kyllä minä sinua oikeasti rakastan.' Koskaan erektio ei meille tarkoita 'heti-nyt-pakkoseksiä'. Masturbointikin on keksitty!

Ei se ongelma ole seisovassa kalussa. Sitä vain alkaa juuri tuossa elämänvaiheessa hakemaan tietoisesti vikoja toisesta. Vaikka minkä asian saat tuntumaan ärsyttävältä, jos sitä tarpeeksi ajattelet.

Miehen fysiikasta tietoa: miehellä seisoo useita kertoja päivässä, eikä eikä ne kaikki johda yhdyntään, vai johtaako:)

mistä puhut. Itselläni oli juuri tuollainen, saattoi tulla ovesta sisään ja mankumaan että sänkyyn. Näin joka kerta punaista. Kylmenin nopeammin kuin jääpuikko, hän sai makailla sängyssani yksin ja naukua siellä että tule jo. En ollut tietävinäänkään. Ei mennyt perille vaikka kuinka sanoin että ei se kaikille käy tuollainen. Jos hän olisi omannut toisen tyylin niin ei olisi ollut mitään ongelmaa. Sanoin että ovi on tuolla, en alennu olemaan panopuuna. Hän ei käsittänyt eikä käsitä vielä tänäänkään. Olen kysynyt jos hän on vajaaälyinen? Ei käsittänyt vieläkään. Siis olen yksin tänään ja hyvin menee. Näitä vajaaälyisiä näyttää olevan monta, täälläkin. Ei minkäänlaisia tapoja, kuin eläimet.

Voi herra jumala mitä vastauksia sinä naisparka olet saanut
täällä. Nämä vastaajat näyttävät olevan vielä keräilytasolla.
Tuommoisia kantikkaita miehiä on valitettavasti paljon, ja usein on niin että he eivät nää eikä kuule mitään. Aivan turhaa selitellä niille mitä toivoo ja haluaa, ei se miksikään muutu. On henkiläkohtaista tietoa. Annä miehesi näille samanlaisille alkukantaisille naisille joita täällä näyttää olevan roppakaupalla, jotka huutavat kurkku suorana miestä, oli se sitten Rosvo Roope tai joku linna kundi. He eivät nää muutakuin ison kalun ja se lyö heti vintin pimeeksi.
Heidän elämä hymyilee vaan kun on paljoa kullia. Minä ymmärrän mistä puhut ja ihmisen typeryys on tympeä asia, jos se varsinkin on oma mies.

Yhteistyössä