mitä tarkoitat ja vaikka moni täällä on suorastaan ristiin naulinnut sinut, älä välitä.
Kunkakohan moni nainen oikeasti suhtautuisi lungisti ja hymysuin pienten lasten äitinä asiaan vaikka kuinka tuo onkin normaalia ja miehen puoleltakin täysin ymmärrettävää.
Eihän ole kyse siitä etteikö nainen ( varmasti sinäkin ) seksistä pitäisi ja sitä haluaisi kun sille on aikaa ja on itsekin virittäytynyt rakastelemaan. Arjessa kun vain sillä äidillä ei sitä samanlaista aikaa ole pienten lasten kanssa .
Pienten lasten äiti ei yksinkertaisesti tarvitse seksiä kovin usein ja edes kykene tai halua sitä . Miehellä taas useimmiten on jatkuva tarve ja paineet kasvavat. Jos mies ei saa tyydytettyä itseään tarpeeksi usein on hän niin paineissa että pienikin ajatus tai juuri sinun koskettamisesi saa halut kattoon.
Sinulle taas tulee sellainen olo että olet muka vain panopuu ja mies ei muuta ajattelekaan kuin seksiä ja itsensä tyydyttämistä.
Teettekö mitään yhdessä , elättekä arkeä yhdessä vai tunnetko hoitavasi kaiken kotiin ja lapsiin liittyvän yksin ?
Se on nimittäin niin että naisenkin halukkuus seksiin muuttuu kun mies ottaa naisen huomioon muutoinkin kun tekemällä työtä ja tuomalla tilipussin kotiin. Moni mies vain ehkä ajattelee niin että se riittää kun kerran nainen on Vain kotona lasten kanssa.
Totuus on kuitenkin niin että jos nainen tuntee olevansa arjen kanssa yksin ja mies ainoastaan tuo rahan kotiin ja haluaa seksiä , ei ole yhtään ihme jos nainen ei Syty ja jatkuva seisovan kalun näkeminenkin ärsyttää . Siitä tulee itselle kurja olo.
Teillä on varmasti nyt jonkin asteinen kierre päällä joka täytyisi saada katkaistua ennen kuin ero on ainut ratkaisu sillä se ei varmastikaan ole asia mitä kumpikaan teistä oikeasti haluaa.
Puhuminen omista tuntemuksistasi miehelle ehkä nyt olisi se mistä aloittaa. Uhkavaatimuksen esittäminen ei ole järkevää ja harmi että olet sillä vaikeuttanut asian selvittämistä.
Eihän ne tunteet ja hellyys uhkavaatimuksella herää , päinvastoin.
Miksi koet niin että ajattelet miehen pitävän sinua vain huorana ja panopuuna. Siinä sinun puoleltasi asian selvittämisen aloituskysymys. Selität sen sitten miehelle .
En tiedä muista mutta itselläni ainakin oli aika kun lapset ( 3kpl) olivat pieniä että minä en koskaan ehtinyt nauttia seksistä vaan mies ainoastaan tyydytti itsensä pikaisesti ( pikaisesti sillä aina oli joku lapsi oven takana tms.)
Ymmärsin että hänellä oli halunsa mutta kyllähän se todella välillä jopa suututti että olin vain miehen halujen tyydyttäjä ja tunsin usein olevani vain se panopuu.
Meillä mies ei ottanut osaa arkeen ja se lisäsi suuresti kurjaa oloani. Olin kaikin puolin kuin käytetty rätti , aivan loppu ja vailla oman arvon tuntoa ja omaa minuutta.
Meillä olikin sitten hieman myöhemmin ongelmia sillä minulle tuli aika paha masennus ja burn out . Tunsin että minut oli imetty kuiviin. Se ei ollut lasten syy eikä yksin miehen vaan ainoastaan sen pieleen menneen paletin että minä huolehdin kaikkien tarpeista yksin mutta kukaan ei huolehdi minun tarpeistani. Ainoastaan terapialla sain itsetuntoni takaisin ja opin taas vaatimaan itsellenikin tässä elämässä jotain.
Oma mieheni ei todellakaan ymmärtänyt kuinka hän omallakin minun ""hyväksi käyttämisellä "" sai minut tuntemaan että olen vain käyttöesine ja täällä vain muiden tarpeita varten.
Eroa minäkin ajattelin useasti mutta se oli omassa päässäni vain sellainen mielen pakokeino edes ajatuksissa vapautumisen tunne.
Puhu hänelle tuntemuksesi !!! Sillä onni on että hän haluaa sinua

tapa/tyyli / asian ilmeneminen nyt vain on se missä mättää.