Miehelläni seisoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina...liikaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

...aina...liikaa...

Vieras
Avioliittoni on särkymässä! Olemme olleet naimisissa melkein 5 vuotta. Minulla on 2 lasta ja vaikea mies... Mies ei puhu kyllä seksistä sanaakaan, koska tietää mun raivostuvan... Jos minä kosken häneen, minun riisuuntuessa, tai saunassa, miehen kalu alkaa sojottaan heti eteenpäin. Ei mitään hellyyttä ilman että kalu aiheuttaa riidan... Olen esittänyt uhkavaatimuksen että jos hän ei ala ajatella minua muuna kuin panopuuna(huonona naisena) , hän saa lähteä. Mitä pitäis tehdä? En haluaisi yh-äidiksi vielä...

Vai sen takia haluat erota koska miehelläsi kalu seisoo heti ja aina? Onpas sinulla erikoinen syy siiheen. Ole nyt herra jumala sentään iloinen nainen kun sinulla on sellainen mies.
Muut eroavat yleensä sen takia että toinen on pettänyt tai ettei kemiat enää toimii.

”En haluaisi yh-äidiksi vielä...” Eli sinä olet jo ajatellut niin pitkälle että aiot erota mutta ajankohta ei ole sinun mielestä sopiva? Koska olisi sopiva aikaa sinulle sitten, vai odotatko että lapset kasvavat tarpeeksi isoja että sen jälkeen??

Älä hyvä ihminen eroa, hoida itsesi ensin kuntoon.

Aloita se matkalla minuuteesi; mitä outoa on minussa, kun noin ajattelen. Älä pyri nopeisiin ratkaisuihin , vaan anna itsellesi aikaa. Tiedosta se tosiasia, että sinun on muututtava itse, vain sinä voit tehdä sen.
Aloita hyväksymällä asioita. Parisuhteen kulmakivi on toisen hyväksyminen omana itsenään, anna miehellesi mahdollisuus olla mies.
Tyttöjen kasvatus aloitetaan yleensä opettamalla olemaan antamatta...

Naisena sanon, että kannattaisi ehkä vähän tutustua miehen anatomiaan ja aivotoimintaan. Sinähän aiheutat miehellesi suorastaan traumoja kieltämällä seksistä puhumisen! Oletko sitten tyytyväinen, kun miehelläsi lerpahtaa, eikä se edes maanittelemalla nouse. Kuvitteletko ohjaavasi miehesi kalua kaukosäätimellä, vai?!

Sanoisin, että olisit tyytyväinen, että vielä saat miehessäsi jonkunnäköistä toimintaa - tosin, jos tuota menoa jatkat, niin kyllähän se siitä lerpahtaa. Hoida itsesi kuntoon! Mieti miksi seksi on sinulle niin vastenmielistä. Näin käyttäytymällä teet seksistä vielä kiinnostavamman miehellesi kuin mitä se onkaan. Aikaa myöten ajat miehesi myös vieraisiin.

Seksi on yksi osa parisuhdetta. Miehet toimii ja tuntee vasta sitten. Naiset tuntee ja toimii vasta sen jälkeen... löytäkää kompromissi.

Niin jotkut naiset valittavat kun seisoo liikaa ja sitten kun ei seisoo kunnolla niin sekään ei ole hyvä. Eihän mies ole mikä kone jolla on on-off-nappula tilanteen mukaan.

Sinulla tuntuu olevan melko normaali mies. Sinun kannattaisi nyt vähän vilkaista peiliin..voisitko ajatella asian niin, että olet haluttava. Ainakin itselleni naisena on tärkeää olla haluttava ja luulen, että myös useammalle miehelle on. Tietenkin hellyys ja rakkaus ovat myös tärkeitä asioita parisuhteessa.

Voih, mä ainakin sytyn välittömästi, jos miehelläni on pientäkään seisokkia havaittavissa.. Se on menoa samantien. Jos pidät itseäsi pelkästään panopuuna, joko teidän seksielämä ei tyydytä sinua tai sitten olet vanhanaikaisen ylisiveän kasvatuksen tulos.

Hm, kuulostaa siltä, että AP:llä on aikamoisia asioita selvitettävänä. Eikös parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan KAIKISTA asioista, myös seksistä? Minusta seksi on iso osa parisuhdetta ja jos siitä ei pysty puhumaan, niin tilanne on aika huono. Kyllähän olisi ihanteellista, jos molemmat voisivat sanoa, mitä seksiltä haluavat, mitä fantasioita on, miten haluavat hyväilyä jne.

Minusta ainakin on IHANAA, kun miehen kalu seisoo. Mies on sanonutkin, että hän ei voi sille mitään, että kun sängyssä makaamme vierekkäin, niin hänellä alkaa heti seisomaan. Tietysti yleensä siinä vaiheessa, kun tuntee jäykistyvän vehkeen omaa reittä tai vatsaa vasten tai kun yksinkertaisesti vain aavistaa, että kalu on jäykkänä, niin itsekin tulee tehtyä runsaasti aloitteita. Jos miestä ei tyydytä riittävän usein, kalu alkaa vuorenvarmasti seisomaan ihan muulloinkin kuin silloin kuin pitäisi.

Vaikka harrastaa paljon seksiä, ei se tarkoita sitä, että vaimo olisi huono nainen. Hei haloo, avioseksihän on ihan normaalia!!! Eikö ole parempi, että mies suuntaa halukkuutensa sinuun kuin pettämiseen?

Kuulostaa siltä, että AP ei ole sinut seksin ja seksuaalisuutensa kanssa, vaan pitää sitä likaisena ja iljettävänä + pelkkänä lapsentekoasiana.

Hei AP, voisitko antaa miehesi kännykän numeron tai SP-osoitteen? Olisin kiinnostunut aktiivisesta miehestä. Saat tämän meillä asuvan lerppamunan paluupostissa.

Olen kyllä normaali mies ja se on todella ihanaa olla haluttu. Minua se ei häiritsee vaikka kaluni seisoo välittömästi, olen tosi ylpeä siitä. Naisen kosketus, katse tai jopa sanojakin niin se on sitten siinä kovana. Nautin siitä että olen haluttu ja eiköhän kaikki noin ajattelee.

Eikö se ole jo sairasta kun pienet lapset leikkii vieressä ja mies vaan seisottaa kaluaan?Yritä siinä hoitaa perheasioita tai keskustella järkevästi kun toinen on kuin ori kiimalla kokoajan.

mitä tarkoitat ja vaikka moni täällä on suorastaan ristiin naulinnut sinut, älä välitä.

Kunkakohan moni nainen oikeasti suhtautuisi lungisti ja hymysuin pienten lasten äitinä asiaan vaikka kuinka tuo onkin normaalia ja miehen puoleltakin täysin ymmärrettävää.

Eihän ole kyse siitä etteikö nainen ( varmasti sinäkin ) seksistä pitäisi ja sitä haluaisi kun sille on aikaa ja on itsekin virittäytynyt rakastelemaan. Arjessa kun vain sillä äidillä ei sitä samanlaista aikaa ole pienten lasten kanssa .

Pienten lasten äiti ei yksinkertaisesti tarvitse seksiä kovin usein ja edes kykene tai halua sitä . Miehellä taas useimmiten on jatkuva tarve ja paineet kasvavat. Jos mies ei saa tyydytettyä itseään tarpeeksi usein on hän niin paineissa että pienikin ajatus tai juuri sinun koskettamisesi saa halut kattoon.
Sinulle taas tulee sellainen olo että olet muka vain panopuu ja mies ei muuta ajattelekaan kuin seksiä ja itsensä tyydyttämistä.

Teettekö mitään yhdessä , elättekä arkeä yhdessä vai tunnetko hoitavasi kaiken kotiin ja lapsiin liittyvän yksin ?

Se on nimittäin niin että naisenkin halukkuus seksiin muuttuu kun mies ottaa naisen huomioon muutoinkin kun tekemällä työtä ja tuomalla tilipussin kotiin. Moni mies vain ehkä ajattelee niin että se riittää kun kerran nainen on Vain kotona lasten kanssa.

Totuus on kuitenkin niin että jos nainen tuntee olevansa arjen kanssa yksin ja mies ainoastaan tuo rahan kotiin ja haluaa seksiä , ei ole yhtään ihme jos nainen ei Syty ja jatkuva seisovan kalun näkeminenkin ärsyttää . Siitä tulee itselle kurja olo.

Teillä on varmasti nyt jonkin asteinen kierre päällä joka täytyisi saada katkaistua ennen kuin ero on ainut ratkaisu sillä se ei varmastikaan ole asia mitä kumpikaan teistä oikeasti haluaa.

Puhuminen omista tuntemuksistasi miehelle ehkä nyt olisi se mistä aloittaa. Uhkavaatimuksen esittäminen ei ole järkevää ja harmi että olet sillä vaikeuttanut asian selvittämistä.

Eihän ne tunteet ja hellyys uhkavaatimuksella herää , päinvastoin.

Miksi koet niin että ajattelet miehen pitävän sinua vain huorana ja panopuuna. Siinä sinun puoleltasi asian selvittämisen aloituskysymys. Selität sen sitten miehelle .

En tiedä muista mutta itselläni ainakin oli aika kun lapset ( 3kpl) olivat pieniä että minä en koskaan ehtinyt nauttia seksistä vaan mies ainoastaan tyydytti itsensä pikaisesti ( pikaisesti sillä aina oli joku lapsi oven takana tms.)

Ymmärsin että hänellä oli halunsa mutta kyllähän se todella välillä jopa suututti että olin vain miehen halujen tyydyttäjä ja tunsin usein olevani vain se panopuu.

Meillä mies ei ottanut osaa arkeen ja se lisäsi suuresti kurjaa oloani. Olin kaikin puolin kuin käytetty rätti , aivan loppu ja vailla oman arvon tuntoa ja omaa minuutta.

Meillä olikin sitten hieman myöhemmin ongelmia sillä minulle tuli aika paha masennus ja burn out . Tunsin että minut oli imetty kuiviin. Se ei ollut lasten syy eikä yksin miehen vaan ainoastaan sen pieleen menneen paletin että minä huolehdin kaikkien tarpeista yksin mutta kukaan ei huolehdi minun tarpeistani. Ainoastaan terapialla sain itsetuntoni takaisin ja opin taas vaatimaan itsellenikin tässä elämässä jotain.

Oma mieheni ei todellakaan ymmärtänyt kuinka hän omallakin minun ""hyväksi käyttämisellä "" sai minut tuntemaan että olen vain käyttöesine ja täällä vain muiden tarpeita varten.

Eroa minäkin ajattelin useasti mutta se oli omassa päässäni vain sellainen mielen pakokeino edes ajatuksissa vapautumisen tunne.

Puhu hänelle tuntemuksesi !!! Sillä onni on että hän haluaa sinua (: tapa/tyyli / asian ilmeneminen nyt vain on se missä mättää.

Ei todellakaan seksiä ennen kuin suhtautuminen muuttuu... Kotityöt pitää jakaa niin ettei sen tarvis seisottaa selän takana... kaiken se tekee kyllä mitä käskee. Minä hoidan lapset etusijalla.

Siis sitä mä olen usein miettinyt että miksi naista arvostellaan kun ei anna . Miehen tarpeita täytyisi ymmärtää ja plaa plaa plaa.
Miksi ei naisen tarpeita ja toiveita puolustella yhtä hanakasti. Jos nainen erilaisena otuksena tarvitsee seksiin muutakin kuin pikapanon takaapäin jotta mies tyydyttyisi niin hui, se on nainen joka ajattelee väärin.Tottakai on antauduttava Miehelle viis miltä naisesta tuntuu ja viis onko se seksi naisen kannalta tyydyttävää tai oikein toteutettua ja viis mihin aikaan ja kenen nähden ja missä.

Mies tarpeineen ja pippeleineen On tietysti tärkeämpi kuin nainen ominen odotuksineen. Naista voi kohdella miiten vain ja olla ottamatta huomioon naisen toiveita mutta silti naisen On annettava kun Mies haluaa.
Relatkaahan nyt naiset vaan ja haarat aina auki kun kunigas haluaa , muutoin olette pihtaavia nirppanokkia .

Jos ja kun miehellä seisoo aina ei hän voi odottaa että nainen on aina valmis suoraan toimintaan . Se on mies joka ei osaa käsitellä naista tai hillitä silloin halujaan kun akti on mahdotonta tai naiselle ei toivottavaa.

Miksi naisen olisi aina annettava vaikka ei halua ei mieskään niin tekisi jos halut olisivat toisinpäin.

Elämä On muutakin kuin panemista .

Älä alkuperäinen ole huolissasi. Ei mene kauaakaan, kun jatkuva torjumisesi ajaa miehesi halukkaan salarakkaan kainaloon tai nettirunkkariksi. Kiristä siinä sitten kotitöillä...

Tälläkin palstalla joko valitetaan, että mies haluaa aina tai sitten että miehellä ei seiso ja nainen on ilman seksiä:(
Tietysti miehen on hiukkasen paljon hankalampaa tyydyttää naista, jos miehellä ei seiso. Tietysti teoriassa tyydyttäminen onnistuisi sormilla/suulla, mutta käsittääkseni sellaiset miehet ovat harvassa, jotka tyydyttävät enemmän haluavaa naistaan, vaikka miestä ei halutakaan.

Moni nainen on liian marttyyrimainen ja odottaa kiukkuisena ja kestokärttyisenä, että MIES huomaa ja pelastaa naisen väsymykseltä. Kyllä se on naisen itsensä tehtävä kertoa puhumalla eikä olettaa, että mies pystyy toimimaan ajatustenlukijana ja vaistoamaan, mitä miehen pitää tehdä, että naisella on helpompaa.

Olen itsekin kahden lapsen äiti ja tiedän todellakin sen, että vauvavaihe on raskasta. Toisaalta miehelläkin on työ, joten ilta-aikaan oli väistämättä tilanteita, että itse olisi kaivannut vapaa-aikaa kuten tietysti myös mieskin olisi halunnut levätä.

Pienten lasten äitinä tulisi pystyä järjestämään vapaata aikaa ja keventämään taakkaa. Joskus riittää sekin, että pyrkii täydellisen äidin roolista ulos ja hyväksyy sen, että tärkeintä on tosiaan se, että jaksaa olla äiti eikä se, että pitää olla täydellinen äiti. Joskus taas taakan keventäminen voi vaatia hankalampia järjestelyitä esim. maksullisen hoitajan hankkimista, jotta saa järjestettyä yhteistä aikaa miehelle ja vaimolle (esim. Väestöliitto, MLL tai vaikkapa lähistöllä asuva taskurahaa kaipaava teinityttö).

Tiedän omasta kokemuksestani, että välillä tosiaan oli helpompaa vain levittää haarat ja antaa edes miehen olla tyydytettynä kuin että olisimme molemmat tyydyttämättömiä ja sen vuoksi kiukkuisia. Silloin itselleni sopi parhaiten pikapanot, koska halusin vain nopeasti nukkumaan.

Kyllähän mieskin kykenee odottamaan halujensa kanssa, mutta toisaalta onko sekään oikein jos mies(kin) elää jatkuvassa puutteessa koko ajan? Joka tapauksessa en oikeastaan näe AP:n ongelmaan juuri muuta ratkaisua kuin sen, että avoimesti pystyisi keskustelemaan (huutamatta, mököttämättä, ovia paiskomatta), mitä kumpikin haluaa ja mikä on kohtuullista.

P.S. Käytännön vinkki, jota itse olen toteuttanut, kun siis vielä olin naimisissa. Lauantaisin sain nukkua niin pitkään kuin nukutti (mies korkeintaan toi vauvan rinnalle imemään) ja vastaavasti hän sai nukkua sunnuntaina niin pitkään kuin nukutti. Tällä tavoin sai kumpikin purettua univelkojaan ja tällä tavoin itsekin jaksoi ainakin kerran viikonloppuna olla miehellekin mieliksi.

juu, näin siinä käy. minulla on ihana suhde nuoreen ukkomieheen jonka eukko torjuu hänet jatkuvasti. ei olisi muuten kuulema tämäkään mies lähtenyt etsimään vierasta naista,jos olisi kotona saanut seksiä. mies on kertonut miten turhauttavaa oli tulla jatkuvasti torjutuksi! Pihdatkaa te pikkuvaimot ihan rauhassa sitä tavaraanne, mutta älkää sitten vaatiko ukoiltanne uskollisuutta!!! Joka kullia kavahtaa ja torjuu normaalin miehen normaalit seksitarpeet, on itse hoidon tarpeessa!

Herrileiviskä! Voi jos minunkin miehellä seisoisi tuolla tavoin jos hän saunassa katselisi minua olisin maailman oooooonnellisin nainen! olet seksikäs hänen mielestään ja ilmeisesti hyvän näköinen. Kyllä sekin aika tulee että mouruat toisin päin!

Yhteistyössä