Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

Häiritsee. Olen kertonut kyllä mutten tietenkään kieltänyt (aikuinen ukko) tai nostanut itkupotkuraivareita..

Lähinnä tuossa häiritsee se, että luulen että mies on vähän ihastunut. Ja nyt leikkii tulella. Tuskin on aikeissa pettää, mutta tilaisuus tekee varkaan, etenkin kun kiinnijääminen on kiinni vaimon tarkkasilmäisyydestä. No, olen kyllä tarkka tuon ukon suhteen.. Toisaalta, tuskin ikinä myöntäisi mitään pieniä pusuja tms.. tai ihastusta..
 
Vaikka puolisoaan ei voikaan varsinaisesti kieltää, niin kaikkea ei myöskään tarvitse kynnysmattomaisesti sietää.
Joo en todellakaan ole kynnysmatto, mutta pattitilanne on sillai että mies on eri mieltä kun minä..

[QUOTE="vieras";25946319]Taloudellisessa ahdingossa olevat kreikkalaistytsyt etsivät elättäjiä joka puolelta Eurooppaa...[/QUOTE]

:D No eipä taida olla kovin ahdingossa, ja tuntuu että sairaanhoitajalle on kyllä Kreikassa edelleen hommia.
 
"noh"
Kurja kuvio. Mä en kyllä ymmärrä, miten miehes tuommoseen edes rupesi, luulis nyt tajuavan, että loukkaa sua. Mitäköhän se sanoisi, jos sä alkaisit yhtäkkiä kahvitella jonkun uuden tuttavuuden kanssa neljä kertaa viikossa? Istuuko ne pitkäänkin siellä kahvilla?
 
[QUOTE="noh";25946371]Kurja kuvio. Mä en kyllä ymmärrä, miten miehes tuommoseen edes rupesi, luulis nyt tajuavan, että loukkaa sua. Mitäköhän se sanoisi, jos sä alkaisit yhtäkkiä kahvitella jonkun uuden tuttavuuden kanssa neljä kertaa viikossa? Istuuko ne pitkäänkin siellä kahvilla?[/QUOTE]

No pari tuntia yleensä mennyt. Alussa kertoi kovasti mitä juttelivat (on innoissaan kun pääsee harjoittamaan enkun taitoaan), nyt ei sano oikeen mitään. On sitä mieltä että olen ihan hakoteillä, kreikkaneidin kanssa on vaan niin kiva olla, ihan kaverina. No, ukkoni tunnen kyllä, kohta 13 vuoden kokemuksella voisin vaikka vannoa että jotain ihastumisen tyyppistä juttua on ilmassa.

Eikä siinä sinänsä mitään, pitkässä suhteessa tulee kyllä niitä pikkuihastuksia varmasti ja se on ihan normaalia.. mutta siinä missä minä katselen x-filesiä koneelta ja huokailen Mulderia niin tuo ihan aktiivisesti viettää aikaa tämän ihastuksen kohteensa kanssa. Mun mielestä se on tulella leikkimistä. : /
 
"vieras"
Huh, no onpa törkeää mieheltäsi. Siis onhan se nyt selvää, että jos neljänä iltana viikossa menee kahville jonkun naisen kanssa, ja pari tuntia siellä vierähtää, niin ei se nyt pelkkää kaveriutta ole! Selvästi on ihastunut ja leikkii tulella, kuten itse sanoit. En tajua, miten miehesi ei itse voi tajuta sitä. Missä he ovat tutustuneet?
 
[QUOTE="vieras";25946421]Huh, no onpa törkeää mieheltäsi. Siis onhan se nyt selvää, että jos neljänä iltana viikossa menee kahville jonkun naisen kanssa, ja pari tuntia siellä vierähtää, niin ei se nyt pelkkää kaveriutta ole! Selvästi on ihastunut ja leikkii tulella, kuten itse sanoit. En tajua, miten miehesi ei itse voi tajuta sitä. Missä he ovat tutustuneet?[/QUOTE]

Töissä. Sitäkin ukolle sanoin, että onhan se aika omituista että työpaikalla on vakkarihenkilökuntaa vaikka millä mitalla, mutta juuri sen sijaisen (mun mies) kanssa ystävystyy. Haiskahtaa että tytteli etsii lomaromanssia..

Oishan se vähän eri asia jos tyyliin kerran viikossa kahvittelisivat, mutta tästä on tullut joka päiväistä. Jutellaan facessa, käydään kahvilla illalla, käydään ostelemassa tuliaisia, soitellaan... Kuten sanoin, haiskahtaa ihastukselta.
 
Eikä siinä sinänsä mitään, pitkässä suhteessa tulee kyllä niitä pikkuihastuksia varmasti ja se on ihan normaalia.. mutta siinä missä minä katselen x-filesiä koneelta ja huokailen Mulderia niin tuo ihan aktiivisesti viettää aikaa tämän ihastuksen kohteensa kanssa. Mun mielestä se on tulella leikkimistä. : /
Juu, on normaalia.

Mutta raja meneekin siinä, että onko kyseessä vain ihastus, vai hakeutuuko aktiivisesti kahden kesken jonnekin ihastuksensa kanssa (ts. deittaileeko tätä ihastustaan)...Tulella leikkimistä on, juu.

On se mun mielestä aika kynnysmattomaista sallia tuo, mutta eipä asia mulle sinänsä kuulu.
 
Juu, on normaalia.

Mutta raja meneekin siinä, että onko kyseessä vain ihastus, vai hakeutuuko aktiivisesti kahden kesken jonnekin ihastuksensa kanssa (ts. deittaileeko tätä ihastustaan)...Tulella leikkimistä on, juu.

On se mun mielestä aika kynnysmattomaista sallia tuo, mutta eipä asia mulle sinänsä kuulu.
Milläs saat sen loppumaan? Oon mä asiasta puhunut..Ja jaksaako nähdä sen vaivan (tappelun) kun tyttö lähtee kuitenkin viikon päästä takas Kreikkaan?
 
"noh"
Mitäs tosiaan jos keksisit itselles kuvitellun uuden miespuolisen ystävän ja alkaisit pitää samanlaista menoa? Ukko kun tulee kotiin, niin ilmoitat, että lähet muutamaksi tunniksi miespuolisen ystäväsi kanssa kahvittelemaan.

Äijä tosiaan on ihastunut, jos ei edes huomaa, mitä sulle tekee. Vai onko sillä tarve yrittää tehdä sua mustasukkaiseksi jostain syystä?
 
[QUOTE="noh";25946467]Mitäs tosiaan jos keksisit itselles kuvitellun uuden miespuolisen ystävän ja alkaisit pitää samanlaista menoa? Ukko kun tulee kotiin, niin ilmoitat, että lähet muutamaksi tunniksi miespuolisen ystäväsi kanssa kahvittelemaan.

Äijä tosiaan on ihastunut, jos ei edes huomaa, mitä sulle tekee. Vai onko sillä tarve yrittää tehdä sua mustasukkaiseksi jostain syystä?[/QUOTE]

No ei ole kyllä minkään maailman syytä tehdä mustikseksi.. Ja huomaa kyllä mitä tekee, ihan selvästi olen asian ilmaissut ja näyttänyt. Kerran jo tapeltiinkin..

Pohdin kanssa tuota että antaisin samalla mitalla mut toisaalta se tuntuu niin.. teinitouhuilta.. : /
 

Yhteistyössä